تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802696989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطرح‌كنندگان رفع حصر سران فتنه در پي منحرف كردن انقلاب هستند رئيس ستاد بزرگداشت ۹ دي:


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مطرح‌كنندگان رفع حصر سران فتنه در پي منحرف كردن انقلاب هستند رئيس ستاد بزرگداشت ۹ دي:
رئيس ستاد بزرگداشت ۹ دي گفت: كساني كه با سوءاستفاده از تغييرات سياسي و رأفت اسلامي در حق سران فتنه، شعار رفع حصر آنان را به عنوان يك مطالبه مردمي مطرح مي‌كنند، كساني هستند كه دنبال منحرف كردن مسير انقلاب به سمت آمريكا بودند.


علي محمد نائيني رئيس ستاد مركزي بزرگداشت 9 دي، صبح امروزدر ابتداي نشست خبري خود با بيان اينكه از همان آغاز خط فتنه، فساد و مبارزه با نظام اسلامي در پيچيده ترين اشكال خودش ظهور يافت، گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك انديشه و مدل سياسي نوين ظهور يافت و در طول حيات خود همواره در معرض خطرها، تهديدها و فتنه هاي مختلفي از ناحيه بازيگران خارجي و داخلي و يا ائتلافي از آنها قرار گرفت؛ تجزيه طلبي، اقدامات مسلحانه گروهك هاي ضد انقلاب، براندازي از طريق اغتشاش و آشوب سازي در جامعه، كودتا، حمله نظامي، ترور شخصيت هاي اصلي نظام، ايجاد شكاف و برانگيختن اختلاف هاي قومي و مذهبي، تحريم و فشارهاي اقتصادي و عمليات رواني پردامنه، محورهايي از تهديدها و توطئه هاي مختلفي بوده است كه نظام جمهوري اسلامي در اين 35 سال با آن ها روبرو بوده است.

وي با اشاره به مقدمات انتخابات 88، فضاي تبليغات انتخاباتي آن ايام را نشان از يك برنامه ريزي براي فتنه پيچيده خواند و افزود: در شرايطي كه هيچ خطري كشور را تهديد نمي كرد و موقعيت نظام استثنايي و ممتاز بود، دروغ، افترا و تهمت در كشور، عليه نظام به راه انداختند؛ از ابتداي تبليغات انتخاباتي موج تقلب در انتخابات با بهره گيري از تكنيك هاي عمليات رواني، نهادينه شد و اينطور جا انداختند كه يا ما پيروز انتخابات هستيم، يا هركس ديگر از صندوق ها بيرون آيد، معني آن اين است كه نظام تقلب كرده است. ارزش هاي ديني، اخلاقي، حريم و حرمت ها را به چالش كشيدند. از مدت ها قبل به ويژه همزمان با تبليغات انتخاباتي بنظر مي رسيد اقدامي طراحي نهادينه شده است. مردم ايران به ويژه در كلان شهرها و پايتخت در شرايط خاصي قرار گرفتند. شبهه و ترديد رواج يافت.

نائيني افزود: قبل از شمارش آراء و اعلان نتايج انتخابات برخي با دستپاچگي و بدون تعقل سياسي و برخي هم برنامه ريزي شده، به كانديداي شكست خورده و از جا مانده ي انتخابات تبريك گفتند. در صورتيكه نتيجه انتخابات، درصد مشاركت و ميزان تقريبي راي هر يك از كانديداها، دقيقا مطابق آنچه بود كه مراكز نظرسنجي هاي معتبر و در سايت ها، خبرگزاري ها و رسانه ها پيش بيني شده بود. اين نتايج هم، دلائل كاملا منطقي و قابل دفاع داشت. اما در يك اقدام برنامه ريزي شده، يك حرف غلط را، بنام تقلب در انتخابات جا انداختند و موج آن بتدريج، از قبل انتخابات پراكنده شد. و در يك گستره ملي به آن دامن زدند.

رئيس ستاد مركزي بزرگداشت نهم دي مديريت رهبري در ايام فتنه را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: از لحظات اوليه شكل گيري فتنه، ولي امر مسلمين، حضرت امام خامنه اي مدظله العالي وارد ميدان شد، نصيحت كردند، فرمودند از طريق مراجع قانوني، اگر اعتراضي است، رسيدگي و پيگيري شود. وقتي حضرت آقا آن خطبه تاريخي و مظلومانه را خواندند، يك دفعه همه تهاجم ها به سمت ستون خيمه نظام رفت، معلوم شد، دعواي اين جريان برسر دولت نبود، مساله آنها نقد رئيس جمهور، انتخابات و تقلب نيست. معلوم شد يك فرصت براي انهدام نظام پيش آمده است. با سرعت بين جبهه برانداز داخلي و خارجي يك ائتلاف عجيبي شكل گرفت. بلافاصله جريان فتنه همه ديرينه و سابقه اش تبديل به پياده نظام دشمن شد.(فارس)

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن