تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراح سيستم پايش لحظه‌اي آلاينده‌هاي زيست محيطي عنوان كردسنگ‌اندازي در مسير به‌كارگيري سيستم پايش لحظه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طراح سيستم پايش لحظه‌اي آلاينده‌هاي زيست محيطي عنوان كردسنگ‌اندازي در مسير به‌كارگيري سيستم پايش لحظه‌اي
طراح سيستم پايش لحظه‌اي آلاينده‌هاي زيست محيطي اين سيستم را صددرصد بومي دانست و گفت: در مسير اجراي سيستم پايش لحظه‌اي سنگ‌اندازي مي‌شود.


محمد‌مهدي انصار‌ي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج با اشاره به اهميت كنترل آلاينده‌هاي زيست محيطي اظهار داشت: در حال حاضر سيستم يكپارچه تجميع داده‌هاي جمع‌آوري شده از سطح كشور آماده است و با كمك اين سامانه خواهيم توانست كل كشور را به صورت هوشمندانه تحت پايش لحظه‌اي خود در آوريم.

طراح سيستم پايش لحظه‌اي آلاينده‌هاي زيست محيطي اضافه كرد: طراحي و توسعه اين سيستم از سال 86 آغاز شده و از سال 87 سه نسخه از اين سيستم در صنايع فروسيليس ايران، شركت ملي سرب و روي و شركت سيمان فراز فيروزكوه نصب و با موفقيت امتحان خود را پس داد.

طراحي پيشرفته‌ترين سيستم پايش لحظه‌اي توسط متخصصان داخلي

وي در مورد ويژگي‌هاي سيستم پايش لحظه‌اي ابراز داشت: نسخه‌هاي اوليه اين طرح هشت كاناله و تك كاربر بودند و در آخرين طراحي‌هاي اين سيستم كه پورتال جامع پايش لحظه‌اي نام دارد تعداد كانال‌ها و كاربران آن نامحدود است.

انصاري‌پور با بيان اين‌كه طراحي اين سيستم جامع و پيشرفته را بدون هيچ‌گونه حمايت و تنها با سرمايه شخصي و قبول مرارت‌هاي فراوان به انجام رسانده است، اظهار داشت: اين سيستم در حال حاضر پيشرفته‌ترين و جامع‌ترين سيستم پايش لحظه‌اي طراحي شده است.

طراح سيستم پايش لحظه‌اي عنوان كرد: مراحل پاياني ثبت اين طرح در خارج از كشور در حال انجام است و اميدوارم كه با حمايت مسئولان سازمان محيط زيست اين طرح ملي پايش نصب و راه‌اندازي شود.

وي طرح سيستم پايش لحظه‌اي خود را صددرصد بومي دانست و افزود: اين طرح در زمان رئيس سابق سازمان محيط زيست كشور افتتاح شد و اميدوارم كه با همكاري رياست جديد سازمان محيط زيست اين طرح به عنوان پورتال ملي نصب و راه‌اندازي شود.

انصاري‌پور با انتقاد از كساني كه در بدنه سازمان حفاظت محيط زيست در مسير به‌كارگيري اين طرح سنگ‌اندازي مي‌كنند، افزود: اين سيستم كاملا بومي طراحي شده و بدون شك در صورت بكارگيري آن كشور از تمامي كشورهاي پيشرفته نيز جلو خواهد زد.

دست‌هاي پشت پرده در سازمان حفاظت محيط زيست مانع تراشي مي‌كنند

وي يادآور شد: در حال حاضر جلساتي با سازمان حفاظت محيط زيست در اين خصوص برگزار كرديم ولي در اين بين دست‌هايي پشت پرده در اين سازمان وجود دارد كه مانع از اجرا و به مرحله عمل رسيدن اين طرح مي‌شوند.

طراح سيستم پايش لحظه‌اي گفت: چندين بار مكاتباتي با خانم ابتكار داشتم و خواستار ملاقات حضوري با وي شدم ولي بنا به دلايل مختلف و برخي مانع تراشي‌ها تاكنون موفق به انجام اين كار نشدم.

وي با بيان اين‌كه اين سيستم با انواع بستر مخابراتي سازگار است، خاطرنشان كرد: اين سيستم قابليت نصب در هر منطقه جغرافيايي را دارد و حتي در نقاط كور كه هيچ‌گونه دسترسي به خطوط تلفن همراه و ثابت را نيز ندارد، كارايي دارد.

انتهاي پيام/82008/ط30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن