تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعداد زنان فيلمساز


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: افزايش تعداد زنان فيلمساز


به گزارش مهر، كورش تهامي، مينا ساداتي، يدالله شادماني و بابك حميديان بازيگران نخستين تجربه كارگرداني صادقي‌جم هستند كه نسخه‌اي از آن بدون صدا و موسيقي متن به دفتر جشنواره ارائه شده است. تنها در چند دقيقه سكوت يك فيلم خلوت و جمع و جور اجتماعي است و داستان زوجي جوان به نام‌هاي اميرعلي و شهرزاد را روايت مي‌كند. عطيه معصومي، علي درخشنده و هانيه صادقي‌جم ديگر بازيگران فيلم هستند. مهشيد افشارزاده، آزيتا موگويي، تارا اوتادي، تينا پاكروان، آناهيد آباد و بهاره صادقي‌جم ازجمله فيلمسازان زن هستند كه با نخستين ساخته‌هاي خود به جشنواره سي‌ودوم مي‌آيند.

2 - رضا سبحاني با فيلم سينمايي «به تهران خوش آمديد» در سي و دومين جشنواره فيلم فجر حضور خواهد داشت. موسيقي اين فيلم را بهزاد عبدي در اوكراين مي‌سازد و نسخه نهايي آن تا پايان دي‌ماه آماده نمايش مي‌شود. به گفته سبحاني، به تهران خوش‌آمديد فيلمي است كه مورد توجه همه مخاطبان قرار مي‌گيرد و فقط يك طيف مخاطب خاص نخواهد داشت. به تهران خوش آمديد ماجراي عبور 2گردشگر خارجي از ايران و آشنايي آنها را با فرهنگ مردم روايت مي‌كند. هنگامه قاضياني، مهرداد صديقيان، همايون ارشادي، رضا ناجي، بابك حميديان، رابعه مدني، عمار تفتي، شقايق فراهاني و سام قريبيان در اين فيلم بازي كرده‌اند.

3 - هيأت انتخاب بخش سينماي ايران سي و دومين جشنواره فيلم فجر۹۲ فيلم را بازبيني كرده‌اند. سي‌ام آذرماه آخرين مهلت تحويل آثار سينماگران بود و ديگر فيلمي تحت هيچ شرايطي از سوي دبيرخانه فيلم فجر دريافت نمي‌شود. تمام آثار بخش‌هاي نگاه نو و سوداي سيمرغ در حال بازبيني است و نتايج نهايي پس از اتمام بازبيني آثار رسيده به دفتر جشنواره و برگزاري جلسه جمع‌بندي اعلام خواهد شد.

4 - اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس به همراه وزير ارشاد و رئيس سازمان سينمايي دوشنبه‌شب در سينما فرهنگ به ديدن فيلم سينمايي «رستاخيز» ساخته احمدرضا درويش نشستند. چند وزير دولت يازدهم و عليرضا رضاداد دبير سي و دومين جشنواره فيلم فجر هم در ميان مهمانان اين برنامه حضور داشتند.

5 - سيستم پخش فيلم در سالن همايش‌هاي برج ميلاد به سيستمD ارتقا يافت. ابراهيم داروغه‌زاده قائم‌مقام دبير و رئيس كاخ جشنواره فيلم فجر با اعلام اين خبر به مهر گفت: اهالي رسانه و منتقدان سينما در اين دوره مي‌توانند فيلم‌ها را با كيفيت مناسب ببينند. سال گذشته اين سالن مجهز به سيستمE بود و پخش فيلم‌ها با كيفيت پايين و نامناسب مشكلاتي را پديد آورده بود كه امسال ديگر خبري از آن نخواهد بود. به گفته داروغه‌زاده، هزينه تجهيز سالن سينماي كاخ جشنواره به سيستم جديد توسط سازمان سينمايي تأمين شده و بعد از جشنواره، تجهيزاتD از سالن برج ميلاد جمع مي‌شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن