تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802499789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گالري‌هاي تهران در هواي آلوده هم تازه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گالري‌هاي تهران در هواي آلوده هم تازه مي‌شوند
گالري‌هاي تهران در نخستين هفته از فصل زمستان پذيراي نمايشگاه‌هاي تازه‌اي مي‌شوند و علاقه‌مندان به آثار هنري را به بازديد از اين نمايشگاه‌ها فرا مي‌خوانند.


به گزارش خبرنگار هنرهاي تجسمي فارس،‌گالري‌هاي تهران در اولين ماه از فصل زمستان و حتي در شرايط آلوده هواي تهران، پذيراي علاقه‌مندان به آثار هنري هستند كه شرايط سخت تردد در هواي آلوده را به جان مي‌خرند و با اشتياق برنامه‌هاي گالري‌هاي تهران را دنبال مي‌كنند.

موزه هنرهاي معاصر فلسطين

به مناسبت اربعين حسيني و همچنين ايام عزاداري دهه آخر ماه صفر، نمايشگاه گروهي پوستر 40 تن از استادان و دانشجويان گرافيك با مضامين عاشورايي امروز ۴ دي ماه در موزه هنرهاي معاصر فلسطين بر پا مي شود.

«مقام يار» عنوان اين نمايشگاه است كه شامل آثاري از احسان پارسا، محمد سعيد نقاشيان، فرشاد آل‌خميس، سعيد باباوند، محمد اردلاني، شعيب ابوالحسني، ساناز البرزي، ابوالفضل آقاوردي، بهمن اصغري، مهدي افشاري، وحيد بهرامي، عليرضا بختياري، نصير بشيري، مهيار بيجاري، نوشين بيجاري، مائده پهلوان، عليرضا حصاركي، محمد رضا حافظي، وحيد حقي، ساميه حاجي مقصود، محمد رضا رسولي، بنيامين سليماني، حامد سهرابي، كوروش شريف، مقداد شيرعلي، بابك صفري، هدايت عليپور، مازيار علي ياري، مرتضي فرحناك، ابراهيم كاشاني، مسعود گودرزي، سارا منوچهريان و عليرضا موسي خاني مي‌شود.

اين نمايشگاه روز چهارشنبه 4 دي ساعت 17 گشايش مي‌يابد و تا 23 دي‌ماه نيز ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌‌توانند به نشاني ميدان فلسطين، خيابان شهيد برادران مظفر، تقاطع خيابان بزرگمهر، شماره 74 مراجعه كنند.

گالري شيرين

گنجينه آثار هنري يكي از بانك‌هاي خصوصي كشور، شامل آثاري از هنرمندان شناخته شده ايران، پنج‌شنبه ۵ دي‌ماه در گالري شيرين رونمايي مي‌شود.

در اين گنجينه بيش از 50 اثر هنري نقاشي، خوشنويسي و نگارگري از هنرمنداني چون رضا مافي، منصوره حسيني، محمود فرشچيان، ناصر اويسي، اردشير تاكستاني، واحد خاكدان، كاظم افجه‌اي، محمد احصايي، هاوار اميني، بهرام حنفي و ... گردآوري شده است.

مراسم رونمايي از اين گنجينه هنري با حضور پديدآورندگان اين آثار، هنرمندان حوزه تجسمي، سينما و تئاتر، موسيقي و علاقه‌مندان هنر و مديران بانك سامان پنجشنبه 5 دي‌ماه از ساعت 16 تا 20 در گالري شيرين برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان هنرهاي تجسمي براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند از ساعت 10 تا 20 به آدرس تهران، خيابان ولنجك، خيابان هجدهم، پلاك 9، گالري شيرين مراجعه كنند.

گالري محسن

نمايشگاهي از عكس‌هاي محسن شاهمردي با عنوان «عمق» از عصر جمعه ششم دي‌ماه ۹۲ در گالري محسن گشايش مي‌يابد.

در اين نمايشگاه ۱۸ عكس مستند خلاق با موضوع طبيعت به صورت چاپ روي كاغذ عكاسي به نمايش در‌مي‌آيد. اين عكس‌ها در ابعاد گوناگون ارائه مي‌شوند كه كوچكترين آنها در ابعاد ۲۱×۱۶ سانتيمتر و بزرگترين آنها در ابعاد ۱۳۵×۹۰ سانتيمتر خواهد بود.

محسن شاهمردي در بيانيه‌اي براي اين آثار مي‌نويسد: «من مسحور علفزارها، زمين‌هاي باير، و مكان‌هاي متروك هستم. مكان‌هايي كه در نگاه اول چندان خاص و منحصر به فرد نيستند. اما هنگامي كه هوا غبار مي‌گيرد، مه‌آلود مي‌شود يا در طوفان شن قرار مي‌گيرم حس مي‌كنم در پايين پايين، كف دريا يا اقيانوس هستم. بيابان‌ها و كويرها روزگاري ساحل و سطح صاف كف اقيانوس‌ها بوده‌اند. درختان، جنگل‌ها و علفزارها هم گياهان آنها. گياهاني كه حالا انگار سحر و جادويي از گذشته با خود همراه دارند. من خيابان‌ها، مردم و حيوانات را هم در اين فضا تصور مي‌كنم.»

نمايشگاه عكس «عمق» روز جمعه ۶ دي‌ماه ساعت ۱۶ در گالري محسن گشايش مي‌يابد و علاقه‌مندان مي‌توانند تا ۱۱ دي‌ماه از اين آثار ديدن كنند.

گالري محسن در اتوبان مدرس شمال، خيابان ظفر شرقي، كوچه ناجي، خيابان فرزان، خيابان نوربخش، بلوار ميناي شرقي، پلاك۴۲ واقع است.

گالري فرهنگسراي نياوران

نمايشگاه نقاشي‌هاي «جمال سليمي تركماني» با عنوان «طبيعت تركمانچاي» روز جمعه ۶ دي ماه ساعت 16 در گالري شماره دو فرهنگسراي نياوران گشايش مي‌يابد.

تركماني در اين نمايشگاه 20 اثر، اكرليك روي بوم در سايز 60 در40 را با خواستگاه طبيعت به نمايش گذاشته است. اين آثاربه نوعي معرف طبيعت منطقه تركمانچاي در استان آذربايجان شرقي هستند.

تركمانچاي داراي طبيعت بي نظيري از باغ‌ها و جوي‌هاي روان است كه زادگاه خود هنرمند بوده و او در اين آثار تلاش كرده تا طبيعت موطنش را به خوبي به نمايش بگذارد.

«طبيعت تركمانچاي» تا 14 دي ماه در گالري دو فرهنگسراي نياوران داير است و علاقه‌مندان مي توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهاي تعطيل 14 تا 19 از اين آثار ديدن كنند.

گالري خانه عكاسان

نمايشگاه از عكس‌هاي احمدرضا كريمي با عنوان «سوغات سفر» روز شنبه ۷ دي‌ماه در گالري شمارهٔ ۲ خانهٔ عكاسان ايران گشايش مي‌يابد.

در اين نمايشگاه ۲۱ عكس به صورت چاپ روي شاسي در ابعاد ۷۰×۵۰ سانتيمتر كه حاصل چند سفر عكاس به سرزمين وحي در سال‌هاي مختلف است در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

اين نمايشگاه هفتم دي‌ماه ساعت ۱۷ گشايش خواهد يافت و تا ۱۶ دي‌ماه برپاست.

گالري شماره ۲ خانه عكاسان در خيابان سميه، تقاطع حافظ، ساختمان حوزه هنري واقع شده است.

گالري گلستان

نمايشگاهي از آثار نقاشي «اميروحيد سعيدي‌فرد» روز جمعه ۶ دي‌ماه در گالري گلستان گشايش خواهد يافت.

اين نمايشگاه تا ۱۱ دي‌ماه ادامه دارد.

گالري گلستان در خيابان دروس، خيابان شهيد كماسايي، شماره ۳۴ واقع شده است.

گالري ساربان

نمايشگاه نقاشي‌هاي هنگامه صدري با عنوان «راز فرنگيس در تهران» در گالري ساربان برپاست.

در اين نمايشگاه 11 اثر به نمايش درآمده به اسطوره‌هايي همچون: آرزو، منيژه، فرنگيس، فرانك، گرد آفريد،كتايون، رودابه، هماي چهرزاد، سيندخت و تهمينه اشاره دارد كه زناني جسور، هوشيار و تاثيرگذار در موقعيت هاي تاريخي، اجتماعي اين سرزمين بوده‌اند كه با گذشت زمان و تحولات سياسي،اجتماعي اين ويژگي‌ها و اهميت كنش‌گري آنها به عقب رانده شده است. درحالي كه طبيعت زنانه و كسب مهارت‍‌هاي روزافزون قابليت‌هاي آنها را ارتقا داده است.

نمايشگاه «راز فرنگيس در تهران» تا 16 دي‌ماه همه روزه و جمعه‌ها بجز سه‌شنبه‌ها و تعطيلات رسمي از ساعت 16 تا 20 ادامه دارد.

علاقمندان مي‌توانند براي بازديد از اين نمايشگاه به گالري ساربان واقع در خيابان شهيد بهشتي،خيابان صابونچي(مهناز)، كوچه مهماندوست، شماره 8 مراجعه كنند.

گالري‌هاي خانه هنرمندان ايران

دومين اكسپوي عكس تهران با 238 اثر از همين تعداد عكاس، در گالري‌هاي خانه هنرمندان ايران برپاست و خريداران آثار مي‌توانند تا 9 دي ماه از آثار 500 هزارتوماني تا 10 ميليون توماني اين نمايشگاه خريد كنند.

در دومين اكسپوي عكس تهران كه به همت نگارخانه شمس و با همكاري خانه هنرمندان ايران بر پا شده است آثاري از 238 عكاس روي ديوارهاي خانه هنرمندان ايران رفته است.

در اين نمايشگاه علاوه بر آثار عكاسان ايراني، دو اثر ويدئوآرت و عكس نقاشي از دو هنرمند فرانسوي نيز به نمايش درآمده است.

«ژان پير بريگوديوت» با يك اثر ويدئوآرت با موضوع شعر به زبان فارسي و فرانسه و «ماري پير دكويپر» نيز با يك عكس نقاشي با موضوع زن ايراني در اين اكسپو شركت دارند.

كوروش اديم، همايون اميريگانه، مسعود اميرلويي، بابك برزويه، ناصر تقوايي، حميد جبلي، ابراهيم حقيقي، اميرحسين حشمتي،حبيب رضايي، عليرضا عباسي، مهدي قنواتي،مهدي قاسمي،حسين قازانچايي، مهدي منعم،‌ سعيد محمودي ازناوه، حسين معمري، رخشاد نورده، الناز نبي‌زاده، مرتضي نيكوبذل و مهدي وثوق‌نيا از جمله عكاساني هستند كه آثارشان در اين نمايشگاه به فروش گذاشته شده است.

به گفته مسئولان اين اكسپو،‌ اين رويداد با هدف ارائه آثار عكاسان جوان و بااستعداد و فروش آثار آن‌ها برگزار مي‌شود.

علي جمشيدي مدير گالري شمس در گفت وگو با فارس درباره قيمت‌گذاري‌هاي اين آثار اعلام كرده بود كه قيمت گذاري آثار همچون سال گذشته و با توجه به پيشنهاد هنرمندان و شرايط موجود در بازار آثار هنري تعيين شده است كه كمترين قيمت آثار اين دوره از اكسپو 500 هزار تومان و بيشترين قيمت 10 ميليون تومان است.

به گفته وي، گران‌ترين اثر اين اكسپو متعلق به «ناصر تقوايي» مربوط به مجموعه نخلستان هاي اوست كه به قيمت ۱۰ ميليون تومان به نمايش و فروش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند تا 9 دي به نگارخانه‌هاي خانه هنرمندان ايران مراجعه كنند.

گالري آتبين

نمايشگاه نقاشي‌هاي مينا فشنگچي با عنوان «اعتراف به گناه نكرده» تا 10 دي ماه در گالري آتبين برپاست.

به گفته فشنگچي، در اين نقاشي‌ها دو موتيف گل صدبرگ و گل زنبق و پرنده تكرار مي‌شوند كه گل زنبق سفيد نماد پاكي و قداست حضرت مريم است و يادآور گناه نكرده و پاكي است و يكي از مهمترين مفاهيم پرنده نيز آزادي است.

نمايشگاه نقاشي «اعتراف به گناه نكرده» تا 10 دي ماه در گالري آتبين واقع در خيابان ولي عصر، جنوب چهارراه پارك وي، انتهاي كوچه خاكزاد، شماره 42 ميزبان علاقه‌مندان است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن