تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805049592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسلان كاظمي: آمار بازي‌ها عملكردم را نشان مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ارسلان كاظمي: آمار بازي‌ها عملكردم را نشان مي‌دهد
ملي پوش تيم بسكتبال پتروشيمي با بيان اين مطلب كه آمار بازي‌ها عملكرد او را نشان مي‌دهد تاكيد كرد كه برد برد است و مهم نيست با يك امتياز برنده باشي يا با اختلاف 30 امتياز.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال ايران با دو ديدار معوقه از هفته نخست به پايان رسيد و تيم ها خودشان را براي نيم فصل دوم كه از 16 دي برگزار خواهد شد آماده مي كنند. نيم فصل نخست با قهرماني پتروشيمي به پايان رسيد كه در اين فصل تيم پرستاره ليگ است و براي دفاع از عنوان قهرماني اش تلاش مي كند. ماهشهري ها در اين فصل ارسلان كاظمي ملي پوش بسكتبال ايران را نيز در اختيار دارند كه در جريان مسابقات تاثيرگذاري زيادي براي تيمشان داشت و يكي از اركان موفقيت شاگردان حاتمي بود. او با به پايان رسيدن كار تيمش در دور نخست ليگ با خبرنگار ايسنا به گفت و گو پرداخت و از وضعيت مسابقات گفت. كاظمي معتقد است رقابت‌ها در نيم فصل دوم بهتر خواهد شد و در مرحله پلي آف شكل واقعي‌اش را بدست خواهد آورد. لژيونر بسكتبال ايران مي‌گويد با آمدن بازيكنان خارجي تيم‌ها در مرحله پلي آف سطح مسابقات بيشتر خواهد شد. او در اين گفت و گو كه در ادامه آمده درباره عملكرد خودش نيز اظهار نظر كرده است.

*نيم فصل نخست ليگ برتر بسكتبال به پايان رسيد. كيفيت ليگ ايران را چطور ارزيابي مي كني و آيا حريفان در آن اندازه قدرتمند بودند كه بتواني خودت را بسنجي؟

به نظر من و با توجه به اينكه ليگ امسال طولاني است همه تيم ها به گونه اي برنامه ريزي كرده اند كه بازيكنان خارجي را در مرحله پلي آف به خدمت بگيرند كه هم به كمك آنها بيايد و هم از نظر مالي به مشكل نخورند. به قول معروف مي خواهند خارجي ها را زماني بگيرند كه به دردشان بخورد. با اين حال معتقدم بازي ها بد نبود و مطمئنا در نيم فصل دوم بسيار بهتر خواهد شد. تيم ها هماهنگ تر مي شوند و با تمرين و آمادگي بيشتر مي توانند عملكرد قوي تري به نمايش بگذارند. در هر حال تيم ها نشان داده اند كه رفته رفته بهتر مي شوند و مطمئنا با فرصتي كه بين دو فصل دارند خودشان را تقويت خواهند كرد.

* عملكرد خودت در اين نيم فصل را چطور ارزيابي مي كني؟

معتقدم بايد بيشتر تلاش كنم و پيشرفت داشته باشم اما آمار عملكرد و تاثيرگذاري من را نشان مي دهد و مي گويد چه كار كرده ام. خودم نبايد دراين‌باره حرف بزنم چون آمار بازي ها همه چيز را مي گويند.

*با تيم فيلادلفيا ارتباط داري؟

بله با آنها در ارتباط هستم و صحبت مي كنم. فيلم بازي ها را تا جايي كه امكان دارد برايشان ارسال مي كنم اما اي كاش شبكه خوزستان نيز چون اصفهان و گرگان بازي ها را پخش مي كرد و آنها نيز راحت تر بازي من را تماشا مي كردند. در هر حال ارتباط دارم و هرآنچه كه لازم است را در اختيار تيم فيلادلفيا قرار دادم.

*پتروشيمي به عنوان مدافع عنوان قهرماني و تيم پرستاره فصل شناخته مي شود اما در جريان بازي ها نوسان داشت. دليل اين اتفاق چه بود؟

بله تيم ما خيلي خوب است و تيمي كه بازيكنان بيشتري داشته باشد نگاه هاي بيشتري را به سمت خود جذب مي كند و ديگر تيم ها برابر ما انگيزه بيشتري براي رقابت داشتند. به نظر من برد برد است و چه با يك امتياز و چه با 30 امتياز در نهايت بايد برنده باشي. ما نيز خوب كار كرديم و در نهايت بدون شكست قهرمان نيم فصل شديم اما قبول دارم كه ابتداي راه هستيم و هنوز راه دشواري پيش رو داريم. درباره نوسان نيز بايد بگويم كه وقتي برنده مي شديم همه چيز تمام مي شد. اما اين دو بازي كه ما با اختلاف نزديك برنده شديم و به مشكل خورده بوديم براي تيم ما يك ضربه بود. خوشحالم كه اين اتفاق افتاد و تيم را بيدار كرد كه هميشه در باد برد نخوابيم. اين دو اتفاق ضربه اي بود براي ما تا به خودمان بياييم و هميشه فكر نكنيم پتروشيمي برنده مي شود و ديگر تيم ها بايد شكست بخورند. بازي با استقلال و گرگان اتفاق خوبي براي ما بود كه خدا را شكر به موقع افتاد تا ما تجربه خوبي بدست بياوريم.

*دريك اسپنسر نيز به عنوان يك بازيكن موثر تيم شما به چين رفت. رفتن اين بازيكن موثر تاثيري در تيمتان نداشت؟

اين نظر شما است و من درباره اين موضوع صحبت نمي كنم. ما برابر ذوب آهن بدون اسپنسر بازي كرديم و برنده شديم. خيلي خوب بوديم و هماهنگ تر نشان داديم.

*منظورت از اين حرف چيست؟

منظور خاصي ندارم ما بازيكنان ايراني زمان بيشتري در كنار هم بوده ايم و هماهنگ تر نشان داديم. توپ بيشتر در زمين پخش مي شد و كار تيم گروهي شده بود. در اين بازي بدون هيچ بازيكن خارجي توانستيم برنده شويم.

*درجريان رقابت ها كدام بازيكنان جوان از نظر فني نظرت را جلب كردند؟

به نظر من جوانان تيم افرا بهتر از بقيه بودند و چون كل تيمشان جوان بود آزادي بيشتري براي كار داشتند و همين هم تاثيرگذار بود. اما معتقدم بهنام يخچالي بازيكني آينده دار است و مطمئنا خيلي به تيم ملي كمك مي كند.

*نيم فصل دوم را چطور مي بيني؟

به نظر من نيم فصل دوم رقابت ها دشوارتر مي شود و ما با قدرت بيشتري وارد مسابقات مي شويم و براي رسيدن به هدف مبارزه مي كنيم.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن