تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح فرودگاه جيرفت آرزوي 30 ساله مردم جنوب كرمان!!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: افتتاح فرودگاه جيرفت آرزوي 30 ساله مردم جنوب كرمان!!
سرپرست فرمانداري جيرفت گفت: از استاندار كرمان تقاضا داريم تا با دستور اكيد به مسئولان ذيربط در زمينه تسريع در بهره‌برداري فرودگاه جيرفت آرزوي 30 ساله مردم اين منطقه را برآورده كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كوير، "احمد اميني‌روش" در نشست با مسئولان اداره كل فرودگاه‌هاي كرمان با بيان اينكه نياز حياتي و اولويت نخست ما راه‌اندازي فرودگاه جيرفت است، افزود: فرودگاه يكي از مهم‌ترين زيرساخت‌هايي است كه به عمران و آباداني منطقه كمك بسياري مي‌كند و در توسعه و پيشرفت آن نقش عظيمي دارد.

اميني‌روش تصريح كرد:‌ با توجه به اينكه سال‌هاي سال مردم انتظار بهره‌برداري از اين فرودگاه را مي‌كشند، بايد دست به دست يكديگر داد تا هرچه سريع‌تر اين پروژه‌ها تمام و مردم منطقه به آرزوي ديرينه خود برسند.

سرپرست فرمانداري جيرفت با انتقاد از بي‌توجهي برخي از مسئولان ابراز كرد: به دليل زلزله‌خيز بودن منطقه و حوادث احتمالي ديگر بايد تلاش كرد تا اين امر مهم تحقق يابد و از بروز هرگونه حوادث احتمالي جلوگيري شود.

وي با بيان اينكه فرودگاه جيرفت در بحث صادرات نيز بسيار تأثيرگذار است، عنوان كرد: افتتاح فرودگاه براي هفت شهرستان جنوبي استان كرمان بسيار ضروري و حياتي است و موجب تحول شگرفي در منطقه جنوب كرمان مي‌شود.

وي گفت: از استاندار كرمان تقاضا داريم تا با دستور اكيد به مسئولان ذيربط در زمينه تسريع در بهره‌برداري فرودگاه جيرفت آرزوي 30 ساله مردم اين منطقه را برآورده كند.

اميني‌روش با اشاره به اينكه 500 ميليون تومان توسط اداره كل راه و شهرسازي جنوب كرمان براي اين كار اختصاص داده مي‌شود، بيان كرد: همچنين در زمينه مستندسازي اراضي فرودگاه مسئولان مربوطه بايد تمام تلاش خود را به كار گيرند.

سرپرست فرمانداري جيرفت با تأكيد بر همزماني پيشرفت كارها اذعان كرد: عمر مفيد ساختمان و بسياري از بخش‌هاي فرودگاه طي اين چند سال تمام شده و با استهلاك آن‌ها ضرر و زيان بسياري متوجه فرودگاه شده است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اتمام و بهره‌برداري از فرودگاه مستلزم همكاري و جديت بيشتر اداره كل فرودگاه‌هاي استان كرمان است كه بايد با عزم و اراده جدي مسئولان هرچه سريع‌تر اين پروژه عملياتي شود.

انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن