تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پياده‌روي اربعين در قم تجربه‌اي موفق و قابل تكرار بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پياده‌روي اربعين در قم تجربه‌اي موفق و قابل تكرار بود
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور با اشاره به پياده‌روي عظيم مردم قم در اربعين حسيني گفت: اين امر تجربه‌اي موفق و الگويي قابل تكرار بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت‌الله سيدهاشم حسيني‌بوشهري در جمع توليت و مديران مسجد مقدس جمكران اظهار كرد: بركات معنوي و ظرفيت‌هاي ديني فراواني در قم وجود دارد كه با اين حال هنوز بهره‌برداري كاملي از اين امكانات بي‌نظير و كم نظير صورت نگرفته است.

وي با اشاره به پياده‌روي عظيم مردم قم در اربعين حسيني افزود: اين امر تجربه‌اي موفق و الگويي قابل تكرار بود و اين شكوه مثال‌زدني پيامي بزرگ را نيز به همراه داشت؛ اينكه اگر مسئولان فرهنگي و ديني كشور برنامه‌ريزي صحيحي داشته باشند و بر اساس اصول حركت كنند آنگاه نبايد نگران حضور مردم باشند.

مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور خاطرنشان كرد: مردم بيدار و هوشيار ايران در صحنه‌هاي مختلف سياسي، مذهبي و اجتماعي حضوري پر رنگ داشته‌اند و اين مسئله را به اثبات رسانده‌اند.

وي ادامه داد: مردم ما همواره بدون وارد شدن به حاشيه و بدون اينكه ادعايي داشته باشند وارد عمل شده‌اند و اين پيام را داده‌اند كه مي‌توان براي مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي بر روي آنها حساب ويژه‌اي باز كرد.

آيت‌الله حسيني بوشهري با اشاره به حضور فراتر از انتظار مردم در پياده‌روي اربعين حسيني از حرم كريمه اهل بيت(ع) به سمت مسجد مقدس جمكران گفت: بايد اين ظرفيت عظيم و نيز آنچه در جمكران داريم را قدر بدانيم و در راستاي بهره‌برداري صحيح و گسترده از آنها تلاش كنيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اين حقيقت كه جمكران كانون بين‌المللي شيعيان و مسلمانان است، عنوان داشت: حوزه علميه نيز اين آمادگي را دارد كه در كنار جمكران و براي استفاده از اين ظرفيت عظيم معنوي همكاري بيشتري داشته باشد.

وي با بيان اينكه برنامه‌ريزي براي اين امر بايد متناسب با شأن و منزلت جمكران باشد، گفت: نبايد به اين مسجد با رويكردي ملي و استاني نگاه كنيم زيرا جمكران جايگاهي فراملي دارد.

آيت‌الله حسيني بوشهري با بيان اينكه جوانان عاشق مكتب اهل بيت(ع) از سراسر كشور و در تمام ايام سال به جمكران و حرم حضرت معصومه(س) مشرف مي‌شوند و در حقيقت به اين مكان پناه مي‌آورند، تصريح كرد: اين ظرفيت و اين اشتياق عظيم را بايد در راستاي مقابله با شبهات و توطئه‌هاي دشمنان به كار گرفت.

مدير حوزه‌هاي علميه سراسر كشور افزود: توليت حرم مطهر و مسجد جمكران، استانداري، شهرداري و تمام نهادهاي ذيربط در هماهنگي براي زمينه‌سازي حضور گسترده مردم در پياده‌روي روز اربعين نقش داشتند كه از همه آنها تشكر مي‌كنيم.

وي اضافه كرد: مسئولان مسجد مقدس جمكران بايد پس از اين از ظرفيت‌هاي گسترده حوزه‌هاي علميه براي غنابخشي به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين مكان مقدس استفاده كنند./س

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن