تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802745274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست و دل بازي تراكتورسازان و گسترشي ها/ راه نجات بحران زده ها از تبريز مي گذرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دست و دل بازي تراكتورسازان و گسترشي ها/ راه نجات بحران زده ها از تبريز مي گذرد
تبريز – خبرگزاري مهر: تيم هاي تراكتورسازي و گسترش فولاد در هفته بيستم رقابتهاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور همچون هفته گذشته در كسب نتيجه برابر حريفان خود دست و دل باز بودند تا بتوان گفت كه راه نجات تيم هاي بحران زده از تبريز مي گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بيستمين هفته از رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با توقف تيم تراكتورسازي در زمين تيم قعرنشين مس كرمان و شكست خانگي تيم گسترش فولاد برابر تيم پائين جدولي صباي قم همراه بود.

تيم تراكتورسازي كه مسافر كرمان بود، با گل دقايق ابتدايي احمد حسن زاده كه به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته، از حريف فانوس به دست خود عقب افتاد اما هنر علي كريمي اين بار نه با دريبل هاي جادويي اش، بلكه با شوت مهار ناشدني و زيباي او در آخرين ثانيه هاي بازي، بار ديگر به داد تراكتورسازي رسيد تا اين بازيكن متعصب، تراكتورسازي را از قبول دومين باخت متوالي اش نجات دهد.

تيم مس اگرچه دو امتياز خانگي را به راحتي از دست داد اما تساوي براي تيم قعرنشين جدول برابر يكي از تيم هاي بالانشين و مدعي حتي اگر در خانه هم باشد، نمي تواند نتيجه اي بد به شمار آيد.

اما تيم گسترش فولاد هم در ادامه روند ناكامي هاي خود اين بار در خانه برابر تيم پائين جدولي صباي قم تن به شكست يك بر صفر داد تا براي نهمين هفته متوالي از رسيدن به پيروزي محروم بماند.

در اين بازي تيم گسترش فولاد اگرچه بيشتر از حريف خود صاحب فرصت گلزني شد اما تيم صبا مزد بازي منطقي و حساب شده خود را گرفت و توانست با استفاده از يكي از موقعيت هاي معدود خود، پيروزي روحيه بخشي را به دست آورد.

گل پيروزي بخش تيم صبا در اين ديدار روي اشتباه مدافعان و با خروج بدموقع محسن فروزان دروازه بان تيم گسترش فولاد از دروازه توسط فريد بهزادي كريمي در دقيقه 57 به ثمر رسيد.

شش بازيكن اخطاري اين ديدار نيز نشان از درگيرانه بودن و بازي فيزيكي دو تيم داشت. خالد شفيعي، ايمان موسوي و مهدي محمدپور از تيم گسترش فولاد و مجيد حيدري، ابوالفضل ابراهيمي و اكبر صادقي از تيم صبا توسط غلامرضا جباري داور اين ديدار جريمه شدند.

اما پيروزي تيم صبا در هفته بيستم ليگ برتر، پس از 12 هفته ناكامي براي اين تيم قمي حاصل شد تا بدين ترتيب تيم هاي تبريزي "نجات دهنده بحران زده ها" در هفته هاي اخير لقب بگيرند.

هفته گذشته نيز تيم تراكتورسازي با شكست خانگي برابر تيم سپاهان، اين تيم اصفهاني را از بحران و هفت هفته پيروز نشدن نجات داد تا شاگردان كرانچار پس از برتري دو بر يك در تبريز، ديروز هم در اصفهان با سه گل فجر سپاسي را شكست داده و به روزهاي خوب خود بازگردند.

تراكتورسازان البته اين هفته نيز در آستانه نجات تيم مس كرمان از بحران و فراري دادن اين تيم از قعر جدول بودند اما گل فوق العاده تماشايي و ديرهنگام علي كريمي، خود تيم تراكتورسازي را از ورود به يك بحران جدي نجات داد تا حرف و حديث ها مبني بر تغيير روي نيمكت سرخپوشان در حد همان تغيير سرپرست باقي مانده و به يك صندلي آن ور تر سرايت نكند.

با اين حال چنانچه روند نتيجه هاي نامطلوب تيم هاي تبريزي همچنان در اين هفته هاي ليگ برتر ادامه داشته باشد، بايد در هفته بيست و يكم نيز منتظر متنعم شدن تيم هاي فجرسپاسي شيراز و داماش گيلان از دست و دل بازي تراكتورسازان و گسترشي ها بود كه اين موضوع مي تواند تا حدودي به وضعيت رقباي سرخابي هاي تبريز در بالا و پائين جدول سر و سامان بيشتري بدهد!

هم اكنون تيم تراكتورسازي با 34 امتياز و پنج امتياز كمتر نسبت به تيم صدرنشين پرسپوليس در رده پنجم جدول قرار دارد و تيم گسترش فولاد هم با 20 امتياز و پنج امتياز بيشتر نسبت به دو تيم قعرنشين فجرسپاسي و مس كرمان در رده يازدهم ايستاده است.

كد خبر: 2202056

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۰:۱۷

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن