تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802725702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس شوراي اسلامي نماد وحدت پيروان اديان الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجلس شوراي اسلامي نماد وحدت پيروان اديان الهي است
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس شوراي اسلامي نماد وحدت پيروان اديان الهي است، با حضور نمايندگان اقليت هاي ديني در اين نهاد ، نماد وحدت ملي و انسجام اسلامي نمايان شده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، در جلسه روز چهارشنبه مجلس شوراي اسلامي حجت الاسلام محمد حسن ابوترابي فرد، نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي در آغاز جلسه علني با اشاره به سالروز ميلاد پيامبر بزرگ الهي حضرت عيسي بن مريم، اين روز بزرگ و تاريخ ساز را به حضور جامعه مسيحيت، هموطنان عزيز مسيحي،مسلمانان و نمايندگان آنان در خانه ملت تبريك مي گوييم.

وي افزود: اين پيامبر بزرگ الهي همگام با ساير انبياء بزرگ در راه بسط صلح، مودت و گسترش عدالت در جامعه بشري از تمام ظرفيت و توان خويش بهره گرفت و خداي سبحان در آيات نوراني قرآن كريم به تمجيد شخصيت فرزانه او و مادر پرهيزگارش حضرت مريم پرداخته است.

ابوترابي فرد با اشاره به اينكه حضرت عيسي كلمه الله است، گفت: او كلمه اي است كه نزد خدا از جايگاه و وجاهت ويژه اي برخوردار است، كلمه اي كه در تقرب به خداي سبحان گوي سبقت را از ديگران ربوده و در بالاترين جايگاه بندگي در روزهاي نخست تولد خود خطاب به انسان هايي كه مقابل او بودند گفت من بنده خدا هستم؛ اميدواريم با الهام از آموزه هاي الهي و انسان ساز مكاتب وحياني و انبياء بزرگ در جهت گسترش عدالت در جامعه بشري تلاش كنيم و در برابر افراطي گري و خشونت با تمام توان از ظرفيت اديان الهي و پيروان كتب آسماني بهره جوييم.

نايب رئيس مجلس گفت: پيروان حضرت مسيح شخصيت هاي برجسته اي هستند كه در مكتب اين پيامبر بزرگ تربيت شده اند و با الهام از آموزه هاي حيات بخش انسان در تجليل از شخصيت هاي بزرگ جهان انسان نيز همت گمارده اند.

وي گفت: نگاهي كه پيروان حضرت مسيح نسبت به حادثه عاشورا دارند نشان مي دهد كه آنها به بزرگداشت اين رويداد بزرگ تاريخي پرداخته اند و از وجود حضرت حسين (ع) با عنوان حسين گوهر اديان نام برده اند، نقش مهم و كليدي در پيوند اديان الهي و پيروان كتب آسماني دارند.

ابوترابي فرد افزود: اميدواريم با الهام از آموزه هاي حيات بخش كتب آسماني و الهام از حيات زندگي بخش حضرت عيسي و اولياي الهي در سايه همدلي، وحدت و انسجام در راه افزايش صلح و دوستي در جهت مبارزه با خشونت گام هاي بزرگي برداريم.

نماينده مردم تهران گفت: خدا را شاكريم كه نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان نظام برآمده از دين، پيشرو است، مجلس شوراي اسلامي امروز نماد وحدت پيروان اديان الهي است و با حضور نمايندگان اقليت هاي ديني در اين نهاد، نماد وحدت ملي و انسجام اسلامي در مجلس شوراي اسلامي نمايان است.

ابوترابي فرد خاطر نشان كرد: اميدواريم با الهام از آموزه هاي ديني و رهنمودهاي رهبري از همه توان و ظرفيت هاي خويش براي ارتقاي وحدت ملي و انسجام اسلامي و پيوند استوار اديان الهي بهره بگيريم.

كد خبر: 2201979

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۰۹:۲۱

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن