تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نويسنده دفاع مقدس:داستان‌نويسي زائيده فكر انسان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نويسنده دفاع مقدس:داستان‌نويسي زائيده فكر انسان است
نويسنده دفاع مقدس، داستان‌نويسي را زائيده فكر انسان عنوان كرد و گفت: هرچه گره‌هاي داستان به هم نزديكتر شوند، داستان به نحو مطلوبي رقم مي‌خورد.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، محمدرضا بايرامي امشب در كارگاه داستان‌نويسي سازمان بسيج هنرمندان استان زنجان با اشاره به نقش افراد مختلف در دوران دفاع مقدس بر ضرورت پرداختن به ابعاد اين دوران تأكيد كرد.

وي با بيان اينكه برخي از ابعاد دوران دفاع مقدس را نمي‌توان به تحرير درآورد، تصريح كرد: دفاع مقدس داراي ابعاد مختلفي است كه هنرمندان داستان‌نويس مي‌توانند به ابعاد مختلف آن بپردازند.

اين مسئول از ادبيات دفاع مقدس به عنوان ادبيات پايداري نام برد و يادآور شد: دفاع از تماميت ارضي كشور كاري انساني است كه مي‌تواند در ابعاد مختلف مورد بررسي قرار گيرد.

اين داستان‌نويس، داستان‌نويسي را زائيده فكر انسان عنوان كرد و خاطرنشان كرد: هرچه گره‌هاي داستان به هم نزديكتر شوند، داستان به نحو مطلوبي رقم مي‌خورد.

بايرامي عوامل مختلفي را در شكل‌گيري داستان تأثيرگذار دانست و ابراز داشت: بايد اين عوامل به شكل‌گيري داستان كمك كنند.

وي با بيان اينكه پرداختن به موضوعي به صورت قدرتمند موجب ماندگاري آن اثر مي‌شود، تصريح كرد: در واقع اثري تاثيرگذار است كه از قدرت لازم برخوردار باشد.

اين مسئول قلم خوب را از ديگر راه‌هاي تأثيرگذاري داستان در اذهان جامعه برشمرد و اذعان داشت: قلم خوب مي‌تواند داستاني تاثيرگذار و منطقي‌تري را به تحرير درآورد.

وي بر ضرورت ارتباط گيري نويسنده با داستان تاكيد كرد و افزود: داستان‌نويسي براي هر برهه‌اي از زمان نيازمند ارتباط گيري نويسنده با موضوع داستان است.

اين نويسنده با اشاره به اينكه شخصيت‌پردازي در داستان از اهميت بسزايي برخوردار است، افزود: نويسنده بايد بتواند شخصيت‌پردازي مطلوبي در داستان داشته باشد.

وي در پايان بر ضرورت توجه به موانع پيش‌روي داستان نويسي تأكيد كرد و ابراز داشت: داستان‌نويس بايد موانع را به خوبي شناخته و به آنها توجه كند.

انتهاي پيام/73003/ذ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن