تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه شخصيت هاي اردني به سيدحسن نصرالله


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: نامه شخصيت هاي اردني به سيدحسن نصرالله
شخصيت هاي سياسي، فرهنگي، پارلماني و رسانه اي اردن در نامه خود براي سيد حسن نصرالله، بر همبستگي خود با مواضع شجاعانه سيد حسن نصرالله در برابر دشمن صهيونيستي تاكيد كرده و از مواضع حزب الله در قبال سوريه و جنگ با تروريست ها در اين كشور حمايت كردند.
تسنيم: تشكل‌هاي فرهنگي و رسانه‌اي و سياسي و سنديكاها و شخصيت‌هاي پارلماني اردن با ارسال نامه‌اي به سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان خطاب به وي تاكيد كرده اند شما به جلو حركت كرديد و همه امت اسلام پشت سر شما هستند.

به گزارش پايگاه خبري العهد، شخصيت هاي سياسي، فرهنگي، پارلماني و رسانه اي اردن در نامه خود براي سيد حسن نصرالله، بر همبستگي خود با مواضع شجاعانه سيد حسن نصرالله در برابر دشمن صهيونيستي تاكيد كرده و از مواضع حزب الله در قبال سوريه و جنگ با تروريست ها در اين كشور حمايت كردند.

در اين نامه آمده است : " جناب سيد حسن نصرالله دبيركل محترم حزب الله كه خداوند آن را حفظ بفرمايد، ما امضا كنندگان اين نامه كه از تشكل هاي فرهنگي، رسانه اي، سياسي، مردمي، سنديكايي و شخصيت هاي پارلماني اردن هستيم، به نقش و مواضع ملي و قومي شجاعانه و مسير حزب و خون شهدايتان افتخار مي كنيم ، شهدايي كه از امت عربي و اسلامي در جنوب لبنان ضد دشمن صهيونيستي و وهابي هاي تكفيري و مزدوران صهيونيست ها در داخل لبنان و سوريه و حاميان آنها دفاع كردند، رژيم هاي مزدور عربي و گروه هاي مزدور، پوشش براي اقدامات تروريستي وهابي هاي تكفيري و مزدوران صهيونيست ها فراهم مي كنند.

شخصيت هاي غير لبناني در واكنش به توهين برخي جريان ها و گروه ها به شخص سيد حسن نصرالله و رزمندگان بي ادعاي حزب الله، تصريح كرده اند همان گروه ها و قدرت هايي كه با دشمن صهيونيستي در جنگ جولاي 2006 همدست بودند، همان گروه ها و رسانه ها، امروز به مقام و حزب مقاوم شما جسارت و توهين مي كنند.

در ادامه اين نامه آمده است : "جناب سيد مقاوم... با وجودي كه ما در اردن، فرزندان يك هويت قومي ترقيخواه و ضد هرگونه اقدامات مذهبي هستيم، ولي به عنوان مسلمانان اهل سنت و مسيحيان، اهل سنت و مسيحيان را درهر نقطه اي از اينكه به نوك جنگ صهيونيستي آمريكايي عليه مقاومت و در راس آن حزب الله تبديل شوند، برحذر مي داريم، زيرا حزب الله تنها نيروي عربي است كه دشمن صهيونيستي را با وجود داشتن زرادخانه هاي تسليحاتي و تريبون ها و شبكه هاي ماهواره اي مشكوك كه به توطئه چيني و فتنه افكني مذهبي و طايفه اي عليه امت اسلام مشغول هستند، شكست داده است."

در ادامه نامه شخصيت هاي مختلف اردني خطاب به رهبر مقاومت لبنان آمده است : "جناب سيد، اگر موضع گيري در قبال سوريه و مقابله با توطئه گراني كه ويراني دولت و تاريخ سوريه و متلاشي كردن امت و ايجاد هرج و مرج صهيونيستي تكفيري ويرانگري را هدف قرار داده اند، بهانه اي اين قدرت ها و گروه ها براي تعدي و جسارت به مقام شما و حزبتان است، ما حمايت خود را از موضع شما و دلاوران حزبتان كه در كنار نيروهاي شجاع ارتش سوريه مي جنگند و حماسه هاي فداكاري و قهرمانانه در دفاع از شرافت و عزت و كرامت و آينده نسل هاي امت مستقل و آزاد مي آفرينند، اعلام مي كنيم.

شخصيت هاي مختلف اردني در پايان نامه خود تاكيد كرده اند : "جناب سيد حسن نصرالله، شما به جلو حركت كنيد و همه امت پشت سر شما حركت مي كنند."

اين نامه به امضاي اين شخصيت هاي اردني رسيده است : نمايندگان اردني شامل عاطف قعوار، ميسر السردية، طارق خوري، رائد حجازين، نمايندگان سابق شامل ذيب مرجي،غازي عبيدات، حازم العوران، صلاح الزعبي، تيسير شديفات، نويسندگان و روزنامه نگاران و شخصيت هاي فرهنگي شامل : ناهض حتر، هشام غصيب، موفق محادين رئيس اتحاديه نويسندگان اردن، سرتيپ بازنشسته علي الحباشنه، سرتيپ بازنشسته سامي المجالي، سرتيپ بازنشسته ناجي الزعبي، سرهنگ بازنشسته سالم العيفه ، سرهنگ بازنشسته امين الجعافره، دكتر احمد فاخر، سعود قبيلات، عامر التل، ضرغام هلسه، رسمي الجابري، سميح خريس و .... زياد نافعه .

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن