تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819683393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيب هايي با طعم انگور! +عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سيب هايي با طعم انگور! +عكس
به تازگي يك راه حل جالب براي افرادي كه علاقه اي به سيب ندارد ايجاد شده و نام آن "Grapple" است. اين ميوه سيبي است كه طعم انگور مي دهد.
به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، سيب يكي از مقوي ترين ميوه هايي است كه خدا بر روي زمين قرار داده است و از آنجايي كه دانشمندان تحقيقات بسياري روي اين ميوه انجام داده اند، همگي مي دانيم كه خوردن روزانه يك عدد سيب مي تواند انسان ها را از هر بيماري دور نگه دارد.

همانطور كه بر روي قوت اين ميوه تحقيقات بسياري انجام شده است، مطالعاتي نيز هست كه نشان مي دهد افرادي زيادي در دنيا از خوردن سيب امتناع مي كنند و نمي توانند اين ميوه را به خاطر طعم يا بويش بخورند از اين رو از خواص آن نيز دور خواهند ماند.

به تازگي يك راه حل جالب براي اين افراد ايجاد شده است نام آن "Grapple" است. اين نام از روي نام انگليسي انگور و سيب گرفته شده است و اين ميوه تلفيقي چيزي ميان انگور و سيب است زيرا ظاهر سيب را دارد اما طعمي كاملا مشابه با انگور دارد.

از سال 2011 كه اين سيب ها در حال ساخته شدن هستند بسياري منتظر ورودشان به بازار بودند تا اينكه در چند هفته پيش به فروش رسيدند. هر كدام از اين سيب ها در بسته بندي خاص قرار دارند تا با ميوه هاي معمولي اشتباه گرفته نشوند. هر بسته از سيب هاي انگوري 5 دلار ارزش دارد.

البته شايد براي شما يك نته باقي مانده باشد كه آيا ارزش غذايي اين ميوه تغييري داشته است؟ دانشمندان مي گويند اين ميوه ارزشي ميان سيب و انگور دارد و هر كدام از نكات مهم هر ميوه را در دل خود جاي داده است. اين سيب ها با غوطه ور شدن در شهد انگور و البته تغييرات ژنتيكي به اين شكل در آمده اند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن