تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبرداري ۹۰۰ميليوني از ۱۱۰۰ زائر


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كلاهبرداري ۹۰۰ميليوني از ۱۱۰۰ زائر


مدتي قبل مأموران پليس آگاهي استان قم در جريان كلاهبرداري اعضاي يك شبكه قرار گرفتند كه به بهانه زيارت عتبات عاليات و حج عمره ميليون‌ها تومان پول به جيب زده بودند. با اعلام اين گزارش، تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند تا اينكه موفق به شناسايي متهم اصلي اين پرونده شدند. كارآگاهان در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير كردند.

متهم بعد از دستگيري خود را بي‌گناه دانست اما وقتي شواهد و مدارك را عليه خود ديد لب به اعتراف گشود و به كلاهبرداري ميليوني اعتراف كرد. وي گفت: من و همدستانم از طعمه‌هاي خود به بهانه اعزام به عتبات عاليات 800هزار تومان و براي حج عمره 2‌ميليون تومان پول مي‌گرفتيم. بعد از آن به آنها وعده رزرو بهترين هتل در عراق و عربستان را مي‌داديم. براي همين مالباخته‌ها فريب خورده و اين مبلغ را در اختيار ما قرار مي‌دادند. وي افزود: اين نقشه را با 4نفر از همدستانم طراحي كرده و انجام مي‌داديم و با تبليغات گسترده در سطح شهرطعمه هايمان را شناسايي مي‌كرديم.

پس از اعترافات اين مرد، در تحقيقات مشخص شد كه اعضاي اين شبكه چند نفر از افراد را به سفرهاي زيارتي اعزام كرده بودند تا بتوانند اعتماد ديگران را راحت‌تر جلب كنند. آنها سپس مدام سفرهاي طعمه‌هاي ديگرشان را به تعويق مي‌انداختند تا اينكه متواري شدند. بعد از اعترافات متهم اصلي پرونده، همدستان او نيز به دام پليس افتادند. سرهنگ مهدي قدمي، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: مأموران در تحقيقات خود پي بردند كه تاكنون بيش از 1100‌نفر، در مجموع مبلغ 900ميليون تومان، از شهر قم و برخي استان‌هاي ديگر جهت رفتن به سفر زيارتي به اين باند پرداخت كرده‌اند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن