تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802748765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با 28 صفرزيارت «ازبعيد» در سطح شهرستان بويراحمد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با 28 صفرزيارت «ازبعيد» در سطح شهرستان بويراحمد برگزار مي‌شود
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد كهگيلويه و بويراحمد گفت: همزمان با 28 صفر زيارت «ازبعيد» در مناطق مختلف شهرستان بويراحمد برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، سالار احمدي عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به اعياد و مناسبت‌هاي پيش‌رو در ماه صفر اشاره و اظهار كرد: به مناسبت سالروز رحلت پيامبر گرامي اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام جعفر صادق(ع)، برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي با مشاركت دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي در سطح شهرستان بويراحمد برگزار مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بويراحمد برگزاري آيين پرفيض زيارت پيامبر اعظم (ص) در شهرستان بويراحمد را از برنامه‌هاي اين اداره عنوان كرد و افزود: اين مراسم 10 دي‌ماه جاري مصادف با 28 صفر در مسجد صاحب‌الزمان ياسوج با حضور حداكثري شيفتگان و پيروان آن حضرت برگزار مي‌شود.

اين مسئول فرهنگي از برگزاري آيين‌هاي زيارت پيامبر در بخش‌هاي ديگر شهرستان بويراحمد خبر داد و گفت: اجراي مجالس تعزيه توسط هنرمندان شهرستان بويراحمد و اجراي ده‌ها برنامه فرهنگي و مذهبي از ديگر برنامه‌هاي اين اداره در اين ايام است.

احمدي در ادامه تصريح كرد: برنامه‌هاي فرهنگي و هنري متنوع در راستاي توسعه معارف اهل بيت عصمت و طهارت به ويژه پيامبر اعظم(ص)، امام حسن مجتبي(ع)، حضرت سيد الشهدا و امام رضا(ع) برگزار مي‌شود.

وي بزرگداشت پيامبر گرامي اسلام و معرفي ايشان به عنوان الگوي كامل بشري و عشق و ارادت مردم استان و شهرستان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) قابل تامل و ستودني بيان كرد و گفت: برنامه‌هاي اجرايي به منظور اداي احترام به ساحت قدسي نبي مكرم اسلام برگزار مي‌شود.

احمدي با بيان اين‌كه مراسم زيارت‌خواني «ازبعيد» از سال 1385 و همزمان با نامگذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال پيامبر‌اعظم در كانون توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفته و از آن سال تاكنون ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها و شهرستان‌ها اين برنامه معنوي را برگزار مي‌كنند.

وي تصريح كرد: امسال مراسم سالگرد ارتحال پيامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع)باشكوه‌تر از سال‌هاي قبل در شهرستان بويراحمد برگزار مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بويراحمد با بيان اين‌كه امروز ما مسلمانان بايد با تأسي از رسول خدا (ص) و الگوگيري از رفتارهاي نيك ايشان انعكاس‌دهنده صفات نيك او در جامعه اسلامي باشيم، بر حضور پرشور مردم و دستگاه‌هاي اجرايي در اجراي مطلوب برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي اين ايام تاكيد كرد.

احمدي مديحه‌سرايي مداحان، مرثيه‌سرايي و سخنراني را از برنامه‌هاي گراميداشت سالروز رحلت رسول اكرم (ص) شهادت حضرت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) عنوان كرد و گفت: از كليه شهروندان و مسئولان استاني و شهرستاني براي حضور در اين مراسم معنوي دعوت به عمل مي‌آيد.

انتهاي پيام/82011/غ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن