تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح جامع مسكن زمينه اي براي تامين مسكن براي اقشار مختلف مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي طرح جامع مسكن زمينه اي براي تامين مسكن براي اقشار مختلف مردم است
همدان-خبرگزاري مهر: معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن گفت: اجراي طرح جامع مسكن زمينه اي براي تامين مسكن براي اقشار مختلف مردم است.

به گزارش خبرنگارمهر، سيد محمد پژمان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد پروژه هاي مسكن مهر كه در دولت گذشته انجام شد و قرداد هايي كه منعقد شده و در حال ساخت بوده با قوت خود ادامه داشته و چنانچه مسائل و مشكلاتي در اجرا وجود داشته باشد اين مسائل و مشكلات برطرف مي شود.

وي با بيان اينكه سياست دولت تدبير و اميد بر اين است كه مجموع تعهدات دولت هاي قبل را با قوت دنبال مي كند، ابراز داشت: اطمينان مي دهيم كه همه تعهدات مسكن مهر در كوتاهترين زمان به نتيجه برسد و بخش زيادي از پروژه هاي مسكن مهر استان همدان افتتاح شده و با تلاش همكاران در راه و شهر سازي تعداد چهار هزار واحد نيز تا پايان سال به اتمام مي رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن با بيان اينكه باقيمانده پروژه مسكن مهر استان همدان در سال 93 به پايان مي رسد، بيان داشت: جهارمين مرحله از افتتاح مسكن مهر استان همدان امروز انجام شد و از سال 89 تا كنون بوده و در مجموع سهم استان همدان در ساخت مسكن مهر 37 هزار و 107 واحد در شهر هاي زير و بالاي 25 هزار نفر بوده است.

پژمان در مورد تدوين طرح جامع مسكن در كشور ، افزود: هر چقدر كار ها در حوزه مسكن برنامه ريزي شده باشد و مطابق با شرايطي كه امروز كشور با آن رو به رو بوده باشد و مطابق با برنامه ريزي ها براي آينده باشد حجم فعاليت ها در حوزه مسكن دقيق تر مي شود.

وي با اشاره به اينكه نتيجه طرح جامع مسكن تا چند ماه آينده اعلام مي شود، عنوان داشت: با يك كار مشترك دولت و مردم با برنامه ريزي طرح جامع مي توان حركت هاي بهتري را در حوزه مسكن انجام داد و روند تامين مسكن كه از مهمترين و ضروريترين موضوعات در زندگي هر انساني بوده با اجرايي شدن طرح جامع مسكن دست يافتني است.

شناسايي خانواده هاي نيازمند مسكن در طرح جامع مسكن

معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسكن ادامه داد: در طرح جامع مسكن پايه اصلي برنامه ريزي بر اين بوده كه خانواده هاي نيازمند مسكن در كشور شناسايي شده و اينكه در كدام گروه جامعه اقتصادي قرار دارند چرا كه براي هر كدام از دهك هاي اقتصادي برنامه خاص آنها تدوين شده و اگر در سه دهك اول باشند با حداكثر كمك و مداخله دولت بايد براي آنها مسكن تامين شود.

پزمان عنوان داشت: با يك كار آمايشي خانوارهاي نياز مند مسكن شناسايي شده و از طرفي دهك ها نيز تعيين و بر اساس طرح هاي توسعه اي كه در هر استان و در مقياس منطقه اي و ناحيه اي وجود دارد و اراضي كه مي تواند در اين طرح قابل استفاده باشد، برنامه ريزي مي شود.

وي با اشاره به اينكه برنامه تهيه شده بايد به تاييد دولت برسد، بيان داشت: همزمان ساير دستگاه ها نيز بياد برنامه هاشان را مطابق با برنامه جامع مسكن تكميل كرده و همه بخش هاي مختلف دولت در ساخت واحد مسكوني در كشور بايد هماهنگ عمل كرده و علاوه بر ايجاد سرپناه براي افراد همه اصول خدماتي و ساخت و ساز در آن رعايت شود.

كد خبر: 2201760

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۷:۰۶

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن