تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوران قزويني با آخرين تغييرات قوانين داوري كاراته دنيا آشنا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: داوران قزويني با آخرين تغييرات قوانين داوري كاراته دنيا آشنا شدند
داوران كاراته استان با حضور در كلاس‌هاي آموزشي با آخرين تغييرات قوانين كاراته داوري آشنا شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، با حضور جمعي از داوران منتخب ليگ‌ها و مسابقات كاراته استان قزوين دوره بازآموزي و تدريس آخرين مقررات قضاوت مسابقات كاتا و كوميته از سوي حميدرضا داوري در سالن خانه كاراته استان به پايان رسيد.

در اين دوره داوران منتخب استان با چگونگي و تغييرات موجود در قضاوت مسابقات قهرماني كاراته آسيا كه اخيرا در كشور امارات برگزار شد، آشنايي بيشتري پيدا كردند تا براي قضاوت در مسابقات قهرماني كشور و ليگ‌هاي استاني مشكلي نداشته باشند.

در اين دوره كلاس آموزشي برخي از قهرمانان و اعضاي تيم‌هاي كاراته استان نيز با مجوز هيئت كاراته استان حضور پيدا كردند و آنان هم با آخرين قوانين داوري روز دنيا آشنا شدند.

بدون شك اقدام ارزشمند هيئت كاراته استان قزوين نمي‌تواند از چشمان مسئولان و ورزشكاران به ويژه ورزشكاران و داوران كاراته قزويني دور بماند، زيرا آموزش آخرين مقررات تغييرات داوري دنيا با فاصله فقط 10 تا 15 روز از برگزاري مسابقات كاراته قهرماني آسيا نشان مي‌دهد كه اين هيئت ورزشي از قبل با برنامه‌ريزي مناسب در صدد اين بوده است كه دانش فني داوران كاراته استان را با آخرين تغييرات قوانين روز دنيا آشنايي بيشتري پيدا كند.

به طور حتم يكي از اساسي‌ترين عوامل موفقيت قهرمانان كاراته استان در مسابقات تسلط كامل بر مقررات بوده كه البته هيئت كاراته استان قزوين با عنايت به اين امر مهم همواره در راستاي بروز دانش و استعداد داوران، مربيان و قهرمانان خود اهتمام لازم را به‌ كار برده است.

برگزاري كلاس‌هاي آموزشي بازآموزي مقررات داوري و آشنايي داوران كاراته استان با انجام آخرين تغييرات داوري در سطح جهان از سوي هيئت كاراته استان از آنجا ارزشمند است كه برگزاري اين كلاس‌ها در گذشته‌هاي نه چندان دور در اختيار افرادي خاص و مستلزم صرف هزينه‌هاي گزاف در تهران و يا معدود به شهرهاي بزرگ كشور بود كه اين كلاس‌ها براي نخستين بار پس از حضور موفق داور كاراته استان در جريان مسابقات قهرماني آسيا به صورت رايگان به مدرسي حميدرضا داوري و با حضور بيش از 70 داور استان در خانه كاراته قزوين برگزار شد.

اما بدون شك نام و نقش حميدرضا داوري، داور قزويني كه براي نخستين بار در تاريخ جامعه كاراته استان موفق شد در رويداد مهم مسابقات كاراته قهرماني آسيا بر روي تاتامي قضاوت كند و افتخاري بزرگ براي خود و جامعه ورزشي استان به ارمغان آورد، در برگزاري و هماهنگي اين كلاس آموزشي بيشتر از همه به چشم مي‌آيد.

داوري ماه گذشته در حالي با تصميم و تشخيص مسئولان كنفدراسيون كاراته آسيا به روي تاتامي مسابقات كاراته قهرماني آسيا رفت كه اين براي نخستين بار در تاريخ داوري كاراته استان بود كه يك داور قزويني توانست ديدارهاي كاراته‌كاهاي برتر قاره كهن آسيا را قضاوت كند.

وي كه سمت دبير هيئت كاراته استان قزوين را هم بر عهده دارد، در سال‌هاي گذشته موفق شده بود مدرك بين‌المللي داوري خود را هم در كشور مالزي به دست آورد تا عنوان نخستين داور بين‌المللي تاريخ جامعه كاراته استان را هم به يدك بكشد.

اين داور قزويني در جريان برگزاري مسابقات كاراته قهرماني آسيا ديدارهاي رده‌سني بزرگسالان و جوانان به ويژه ديدار نيمه‌نهايي وزن منهاي 60 كيلوگرم رده‌سني جوانان را قضاوت كرد.

بدون شك حضور و قضاوت اين داور استان در جريان مسابقات كاراته قهرماني آسيا نشان از هوش، ذكاوت، تلاش و پشتكار اين داور قزويني دارد و نشان مي‌دهد كه اين داور در ادامه راه پرفراز و نشيب خود مي‌تواند به عناوين پرافتخار ديگري از جمله قضاوت در جريان مسابقات كاراته قهرماني جهان نيز نايل شود، اتفاقي كه با توجه به انگيزه بالا و اعتماد به نفس مثال‌‌زدني اين داور استان دور از دسترس نيست.

انتهاي پيام/77004/ي30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن