تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه مصرف پروتئين كشور 29 گرم است/ افزايش 2 برابري مصرف پروتئين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرانه مصرف پروتئين كشور 29 گرم است/ افزايش 2 برابري مصرف پروتئين
اراك - خبرگزاري مهر: رئيس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس از افزايش دو برابري سرانه مصرف پروتئين در كشور تا پايان برنامه پنجم توسعه خبرداد.

عباس رجايي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سرانه مصرف پروتئين كشور هم اكنون 29 گرم است كه اين ميزان تا برنامه پنجم توسعه به 60 گرم در روز خواهد رسيد.

وي در ادامه با اشاره به نقش آبزي پروري در سبد غذايي و تامين پروتئين مورد نياز مردم افزود: تا پايان برنامه پنجم توليدات آبزي پروري هم به دو ميليون تن افزايش خواهد يافت.

رئيس كميسيون كشاورزي افزايش توليدات دامي و طيور را نيز از ديگر محورهاي برنامه پنجم توسعه دانست و اظهار داشت: با بهره گيري از پژوهش و فن آوريهاي مدرن مي توان با وضعيت موجود به توليدات بيشتري دست يافت.

رجايي در ادامه به اجراي فاز اول هدفمندي يارانه ها اشاره كرد و گفت: در اجراي اين طرح بنا بود كه حدود 30 درصد عوايد حاصل از درآمد يارانه ها به توليد كشور اعم از صنعت و كشاورزي اختصاص يابد كه به دليل اينكه مفاد اين قانون درست عمل نشده سهمي براي توليدات در نظر گرفته نشده است.

وي اظهار اميدواري كرد: در بودجه اي كه در مجلس است بين دولت و مجلس تفاهمي صورت بگيرد كه سهم كشاورزي از اين حوزه مشخص شود.

رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود بر استفاده ازهمه روشهاي تامين آب تاكيد كرد و گفت: براي جبران كسري آب، استفاده از پساب ها و منابع آبي مشترك با ديگر كشورها از راههاي تامين آب است.

وي ادامه داد: روان آب ها، باران افزايي و واردات آب از ديگر روش هاي در دست بررسي تامين آب هستند.

كد خبر: 2201559

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۴:۴۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن