تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802966504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگان پاپ به افتخار جانبازان مي‌خوانند/ احمدي‌نژاد و ماجراي سر زدن به مردان جنگ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بزرگان پاپ به افتخار جانبازان مي‌خوانند/ احمدي‌نژاد و ماجراي سر زدن به مردان جنگ
معاون هنري وزير ارشاد به همراه تعدادي از خوانندگان پاپ امروز سه شنبه سوم دي ماه با حضور در آسايشگاه جانبازان ثارالله منطقه ولنجك تهران با آنها ديدار كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي مرادخاني بعد از اين بازديد 2 ساعته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: افتخار مي‌كنيم كه امروز سعادت زيارت عزيزاني را داشتيم كه هر كدام از آنها سرفصل و منشاء خدمات قابل توجهي در دوران دفاع مقدس بودند و اين توفيقي بود كه امروز نصيب ما شد و به خاطر اين حضور به خود افتخار مي‌كنيم.

از اينكه دغدغه ملي داريد ممنونم

معاون هنري وزير ارشاد ادامه داد: ما در شرايطي قرار گرفتيم كه به شدت نيازمند حضور معنوي جانبازان سرافراز انقلاب اسلامي در فعاليت‌هاي هنري خود هستيم. شما جانبازان با كارهاي خود براي اين مملكت زحمت كشيديد و مشقت هاي زيادي را تا به امروز تحمل كرديد كه من و اين هنرمندان در آسايش به فعاليت خود ادامه دهيم و اين مي تواند نقطه عطفي در فعاليت هاي فرهنگي هنري كشور به ويژه در حوزه موسيقي باشد.

وي خطاب به خوانندگان پاپ حاضر در اين مراسم بازديد گفت: اميدوارم خداوند اين توفيق را به ما بدهد كه بياييم و بيشتر از اينها در كنار شما حضور داشته باشيم و من بسيار خرسند و خوشحالم كه شما هنرمندان اين چنين دغدغه هاي ملي داريد تا نام اين كشور را با حضور جانبازان و نام شهداي دفاع مقدس در دنيا جاودانه كنيد و من اميدوارم كه شما جانبازان نيز اين حضور را با گشاده‌رويي بپذيريد.

دعوتي كه با 30 سال تاخير برگزار شد

امير تاجيك خواننده نسل اول موسيقي پاپ كشورمان هم در اين مراسم با ابراز خرسندي از حضور در آسايشگاه جانبازان ثارالله در دوره جديد فعاليت هاي دولت تصريح كرد: به نظر من اين تنها فرصتي بود كه هنرمندان موسيقي پاپ بعد از 30 سال از پيروزي انقلاب آن را به دست آوردند كه در كنار آن با شما عزيزان ايثارگر ملاقات داشته باشيم و من اميدوارم اين حضور بتواند منشاء توليد ترانه ها و قطعات موسيقايي جديدي در حوزه دفاع مقدس و ايثارگري هاي شما باشد.

ديدار از آسايشگاه جانبازان به من تلنگر شديدي زد

خشايار اعتمادي هم در اين ديدار گفت: انسان وقتي با اعتقاد خود زندگي كند در او حسي ايجاد مي شود كه واقعاً حس خاصي است. به نظر من اين حضور در برگيرنده بخشي از هويت ملي ما است كه بدون هيچ سفارشي به باورهاي ما نيز بر مي‌گردد.

اين خواننده موسيقي پاپ كشورمان ادامه داد: ديدار من از آسايشگاه جانبازان تلنگر شديدي به من زد كه واقعاً لحظاتي به آن فكر كردم، اينكه يكي از جانبازان به من گفت چرا از ما براي حضور در كنسرت‌هايتان دعوت نمي كنيد؟ و اين نكته اي بود كه به شدت من را تحت تاثير قرار داد چرا كه من بر اين باورم كه اگر امروز در ايراني زندگي مي كنيم كه آسايش و امنيت در كنار آن است اين مرهون زحماتي است كه شما براي ما كشيديد و اين وظيفه ما است كه با دعوت از شما ايثارگران لحاظات شادي را فراهم كنيم.

شما عموهاي من هستيد

ايليا منفرد نوازنده و آهنگساز گفت: وقتي كه وارد اينجا شدم احساس نكردم كه وارد محيط غريبي شدم چرا كه به دليل شرايط خانوادگي خودم اينجا را خانه خود دانستم چراكه سال هاي سال پدرم را روي ويلچر مي ديدم كه چه مشقت هايي را تحمل مي كرد و سرانجام به درجه رفيع شهادت نايل آمد. بنابراين شما عزيزان عموهاي من هستيد كه برادران پدرم هستند.

اين خواننده كه پدرش چندي پيش بر اثر جراحات وارده در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نايل شده بود در ادامه صحبت هاي خود گفت: اميدوارم همه شما عزت داشته باشيد كه عزت را به ما داديد. اگر ديروز اسلحه شما تفنگ و مسلسل بود امروز اسلحه ما ساز ماست كه اميدواريم اين لياقت را داشته باشيم كه بتوانيم به وسيله اين اسلحه ها كارهاي بزرگي را براي وطن انجام دهيم.

وي ادامه داد: در سال هاي گذشته مسئولان تلاش مي كردند كه هنرمندان را براي توليد آثاري با مضامين دفاع مقدس تشويق و ترغيب كنند اما امروز مي بينيم كه تعداد زيادي از خوانندگان پرطرفدار پاپ با يك پيامك ساده و يك دعوت كوتاه به دلخواه خود در اين مراسم بازديد حضور پيدا كردند و اين اتفاق ميموني است كه مي تواند در آينده نيز مورد توجه قرار گيرد. اين خواننده ها همگي دلشان براي وطن مي تپد و آرزو دارند در هر شرايطي نسبت به توليد آثار موسيقايي مرتبط با جنگ و شما عزيزان آثاري را خلق كنند.

يك كار كوچك در مقابل يك كار بزرگ

احسان خواجه اميري ديگر خواننده موسيقي پاپ كشورمان در اين بازيد با تقدير از معاونت هنري وزارت ارشاد براي دعوت از هنرمندان موسيقي پاپ براي ديدار از جانبازان آسايشگاه ثارالله گفت: كاري كه ما خوانندگان پاپ در حوزه توليد آثاري با مضمون دفاع مقدس انجام داديم كار بسيار كوچكي در مقابل كار بزرگ شما جانبازان عزيز است و من به سهم خود از جانبازاني كه از جسم خود گذشتند تا ما امروز با آسايش در خدمت مردم باشيم صميمانه تشكر مي كنم.

هنوز دوران موشك باران را فراموش نكردم

شهرام شكوهي هم گفت: من يك هنرمند دهه 50 هستم كه به خوبي خاطرات دوران جنگ و موشك هايي را كه از پشت بام خانه هايمان عبور مي كردم، حس كردم. ما در جنگ عزيزاني را داشتيم كه با ايثار و از خود گذشتگي رفتند و ديگر برنگشتند ضمن اين كه برادراني را از جنگ به يادگار داريم كه اكنون قسمتي از بدن آنها دچار آسيب شده و يا دچار نقص عضو هستند. من فكر مي كنم تا ابد مديون اين عزيزان هستيم و اين اميد را دارم كه هميشه سلامت باشند تا ما بتوانيم از اين به بعد دين خود را تا آنجا كه در توان داريم نسبت به آنها ادا كنيم.

خيالتارن راحت، فراموشتان نمي كنيم

محسن يگانه ديگر خواننده موسيقي پاپ كشورمان هم در اين مراسم گفت: عزيزان جانباز بدانيد كه حضور ما خوانندگان پاپ كاملاً صادقانه بوده و به هيچ عنوان رنگ و بوي مصنوعي بودن، ندارد. من از صميم قلب مي گويم كه شما براي ما به حدي عزيز هستيد كه دليلي براي نيامدن ما وجود نداشت چرا كه حضور ما در صحنه هاي موسيقي از بركت وجودتان بوده و اين را هم بدانيد كه ما شما را فراموش نكرديم و خيالتان راحت باشد كه تا آنجا كه نفس داريم ايثارگري هاي شما را فراموش نخواهيم كرد.

فقط شما توانستيد همه ما را دور هم جمع كنيد

رضا يزداني خواننده و بازيگر نيز در اين بازديد دسته جمعي خوانندگان موسيقي پاپ از آسايشگاه جانبازان ثارالله با بيان اينكه جمع كردن خوانندگان پرطرفدار پاپ در كنار هم كار بسيار سختي است خاطرنشان كرد: مطمئنم اگر خودمان هم بخواهيم دور هم جمع شويم به قدري شرايط كاري ما سخت و دشوار است كه نمي توان در مورد حضور دسته جمعي خوانندگان پاپ در كنار يكديگر به طور قطع نظر داد و من خوشحالم كه وزارت ارشاد اين همت را كرد و همه خوانندگان را براي يك امر بسيار واجب و ضروري كنار هم جمع كرد.

وي افزود: خيلي از ما پيش از اين در رابطه با شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس كارهايي را انجام داديم و اين وظيفه ما بود كه در مورد شما عزيزان و شهداي گرانقدر جنگ تحميلي كارهايي را توليد كنيم اما آن چه كه براي ما مهم است اينكه به واسطه حضور شما و البته حمايت هاي وزارت ارشاد نسبت به توليد آثار ارزشمند موسيقيايي در زمينه جنگ تلاش هايي بيشتري را انجام دهيم.

تماشاگر افتخاري كنسرت هاي ما باشيد

اميريل ارجمند هم در اين نشست صميمي گفت: من از آقاي مرادخاني بسيار سپاسگذارم كه اين فرصت را در اختيار خوانندگان موسيقي پاپ كشورمان قرار داد تا در كنار يكديگر دين كوچكي را به جانبازان عزيز 8 سال دفاع مقدس ادا كنم و من مطمئنم چنين اتفاقاتي باعث ايجاد هنجارهايي خواهد شد كه مي تواند ما را به نقطه هايي نزديك كند كه فتح آن دور از دسترس نيست.

مازيار فلاحي هم در اين مراسم خاطرنشان كرد: اين اتفاق يك اتفاق فيزيكي نيست اين بازديد رويدادي است كه برآمده از دل ما است طوري كه همه مي دانند جمع كردن خوانندگان پاپ كنار هم كار بسيار دشواري است.

فلاحي افزود: همه اين ها نشان دهنده يك عشق است كه با يك حرف ساده عاشقانه كنار هم جمع مي شوند و من از همگي شما مي خواهم كه از اين به بعد به ما اين افتخار را هديه كنيد كه شاهد حضور شما در كنسرت هاي مان باشيم و من به شخص تلاش خود را انجام مي دهم تا از اين پس از حضور تك تك شما عزيزان در كنسرت هايم به عنوان يك تماشاگر افتخاري استفاده كنم.

اميدوارم اين بازديدها ژورناليستي نباشد

مجيد خراطها خواننده نسل سوم موسيقي پاپ كشورمان هم در اين بازديد تصريح كرد: خوشحالم از اين كه حق مطلب را ادا كردم و اميدوارم كه اين بازديدها به يك بار ختم نشود و شكل ژورناليستي به خود نگيرد. ما به نوبه خود آن چه كه مي توانيم براي شما عزيزان انجام دهيم دعوت از همگي شما براي حضور در كنسرت هايمان است اما اميدوارم وزارت ارشاد بستري را از اين پس فراهم كند كه بتوانيم كارهاي شايسته اي را براي شما عزيزان جانباز توليد كنيم و بتوانيم به سهم خود از طرف هنرمندان آن چه را كه نهادهاي ديگر براي شما انجام نداده اند يك مقدار پوشش دهيم.

اينجا تكه اي از بهشت است

مهدي يراحي خواننده تتيراژ برنامه تلويزيوني "ماه عسل" هم در اين مراسم گفت: من سعادت داشتم كه در كنار پدري حضور داشته باشم كه خود از جانبازان 8 سال دفاع مقدس بود و اين بار خوشحالم كه به عنوان فرزند كوچكي از اين سرزمين مهمان عزيزاني هستم كه حق زيادي بر گردن همه مردم سرزمين مان دارند.

سعيد شهروز خواننده موسيقي پاپ كشورمان در اين مراسم خاطرنشان كرد: به نظر من اينجا براي ما يك تكه اي از بهشت است چرا كه شما جانبازان وقتي براي گرفتن انرژي به بهشت زهرا مي رويد اين ماييم كه براي گرفتن انرژي به سمت اين آسايشگاه هدايت مي شويم شما افتخار هميشگي سرزمين مادري ما هستيد.

برگزاري يك كنسرت مشترك به افتخار جانبازان

اميد حاجيلي نوازنده ترومپت و خواننده موسيقي پاپ هم در اين نشست گفت: من به نوعي جزوي از خانواده شهدا هستم چرا كه برادرم شهيد و پدرم جانباز است. و وقتي خبر دعوت معاونت هنري ارشاد را دريافت كردم بدون هيچ چون چرايي آن را پذيرفتم و به اين جا آمدم.

وي افزود: بسياري از دوستان در اين مراسم پيشنهاد دادند كه شما جانبازان در كنسرت هاي ما حضور داشته باشيد اما من فارغ از اين دعوت هميشگي از آقاي مرادخاني مي خواهم در همين جا مجوز برگزاري كنسرت مشتركي از خوانندگان مطرح پاپ را صادر كند كه تمامي عوايد آن براي شما اختصاص پيدا كند. من فكر مي كنم كنسرتي كه با شما و براي شما برگزار شود بسيار باشكوه تر از آن كنسرتي خواهد بود كه فقط ميزبان يك يا دو نفر از شما عزيزان باشيم. من اميدوارم كه بتوانيم با اين كارهاي فرهنگي به نوعي دين خود را ادا كنيم.

خاطره يك جانباز از دوران حضور احمدي نژاد در شهرداري تهران

بر اساس اين گزارش كريم محمدي از جانبازان قطع نخاعي مستقر در اين آسايشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان كرد: زماني كه آقاي احمدي نژاد به عنوان شهردار مشغول به فعاليت بودند ما شاهد حضور مستمر ايشان در اين آسايشگاه بوديم اما از وقتي كه رئيس جمهور شد ديگر به اينجا نيامد. ما دوست داريم همه در هر سمتي كه هستند به اين آسايشگاه بيايند و به قول هايي كه مي دهند فقط در حد شعار بسنده نكنند و به آنها عمل كنند. ضمن اينكه بايد در اين بين لطف هميشگي مردم را فراموش نكنيم كه همراه هميشگي ما بودند.

اردشير شيركوه جانباز ايلامي هم گفت: اميدوارم كه اين يادآوري ها براي اولين و آخرين بار نباشند و هنرمندان قدر بچه هايي كه را كه در دوران 8 سال دفاع مقدس جنگيدند را بدانند. ما از مردم چيزي نمي خواهيم فقط تنها نكته اي كه با آن توجه كنند حضور معنوي آنها در كنار ما است به ويژه اينكه بتوانند از هنر موسيقي در اين راه به كمك ما بيايند.

در ابتداي اين مراسم عظيمي مسئول فرهنگي آسايشگاه ثارالله در صحبت هايي به معرفي فعاليت هاي اين نهاد حمايتي در حوزه جانبازان قطع نخاعي پرداخت.

عليرضا پاشايي مدير دفتر موسيقي وزارت ارشاد، صادقي مدير واحد ارزشيابي و نظارت دفتر موسيقي، افضلي مدير موسسه توسعه هنرهاي معاصر، پيمان شريعتي مدير روابط عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي، محمد زرابنديان مدير روابط عمومي دفتر موسيقي، حبيب صبور مدير سابق اركسترها از افرادي بودند كه در اين مراسم بازديد حضور داشتند.

كد خبر: 2201609

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۴:۳۶

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن