تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802404419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه عالم زير پرچم تشيع قرار خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همه عالم زير پرچم تشيع قرار خواهد گرفت
قم - خبرگزاري مهر: يكي از مراجع تقليد شيعيان با بيان اين كه دين تشيع سرآمد همه اديان است، گفت: در آينده خواهيم ديد كه همه مردم زير پرچم تشيع قرار مي گيرند و ابرقدرت ها كاري نمي توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد محمدعلي علوي گرگاني در ديدار جمعي از روسا و فرماندهان تخصصي نيروي انتظامي در استان هاي لرستان، كهگيلويه و بويور احمد و غرب استان تهران كه پيش از ظهر سه شنبه در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، با اشاره به سخني از امام صادق (ع) اظهار داشت: خواهيم ديد كه آنچنان تشيع را عالم فرا مي گيرد كه همه مردم زير پرچم آن قرار مي گيرند زيرا اسلام بالا و برتر است و هيچ چيز بر آن برتر نخواهد بود و دين تشيع سرآمد همه اديان است.

وي با بيان اينكه بايد زير پرچمي برويم كه رهبر و علمدارش را بشناسيم، ادامه داد: خداوند اين دين را بر تمام اديان پيروز گرداند و ابرقدرت ها نخواهند توانست كاري انجام دهند.

اين مرجع تقليد شيعيان با اشاره به اربعين حسيني ابراز كرد: در اين روز ديده شد كه حتي افراد خارجي كه امام حسين (ع) را نمي شناختند گريه مي كردند و مي خواستند بدانند كه او كيست كه اين جمعيت برايش عزاداري مي كنند و اشك ماتم مي ريزند.

آيت الله علوي گرگاني بيان كرد: خداوند مي گويد كه بنده هاي من شعارشان همچون صلوات را با عظمت مي گويند و اين نشان از داشتن تقوا است و اگر كسي تقوا نداشته باشد ممكن است اصلا صلوات نفرستد.

وي با اشاره به آيه اي از قرآن كريم عنوان كرد: اي كساني كه ايمان آورديد هميشه با تقوا باشيد و يك شاخه از تقوا همان تعظيم شعائر الهي است.

اين مرجع تقليد شيعيان تصريح كرد: هر كدام از شما بايد تقواي شخصي داشته باشيد و آن اين است كه گناه نكنيد و مطيع خداوند باشيد و بعد ديگر تقوا اجتماعي است و به اين معنا است كه با يكديگر تعاون و همكاري داشته و ديگربين باشيد.

آيت الله علوي گرگاني با اشاره به اين كه شيطان به دليل خودبيني بدبخت شد، بيان كرد: ما كسي نيستيم كه در مقابل خداوند از من سخن بگوييم و اگر بگوييم ما، آن وقت است كه خداوند ما را دوست دارد.

وي ابراز داشت: ما در نماز نيز مي گوييم خدايا ما تو را مي پرستيم و از تو ياري مي جوييم كه در اين آيه اگر به جاي ما بگوييم من نمازمان باطل مي شود.

وي با بيان اين كه دست خداوند با جماعت است و اگر مردم ايران با هم يكي نمي شدند پيروزي نصيبشان نمي شد، اضافه كرد: از آن جايي كه خداوند با جماعت است، اگر تعاون در همه كارها باشد قدرت ايجاد شده و موفقيت حاصل مي شود و در جامعه نيز اگر همه مردم متحد شوند دشمن نمي تواند كاري انجام دهد و شكست مي خورد.

اين مرجع تقليد شيعيان تصريح كرد: براي اين كه دشمن بتواند به هدف خود برسد ابتدا سنگ اختلاف انداخته و سپس ضربه وارد مي كند و براي همين است بزرگان همواره بيان مي كنند كه با هم همكاري داشته باشيد تا دشمن نتواند در ميان شما اختلاف ايجاد كند.

آيت الله علوي گرگاني با بيان اين كه دشمن از گذشته تاكنون درصدد اين بوده است كه مردم را از روحانيت جدا كند، عنوان كرد: اگر مردم مولا و رهبر داشته باشند آسيبي به آن ها وارد نمي شود اما اگر از رهبري و روحانيت جدا شويم دشمن ضربه هاي خود را به مردم خواهد زد.

وي اضافه كرد: در گذشته جوانان با روحانيت رابطه نداشته و از آن ها دور مي شدند و دليل اين امر محيط و فضاي آن زمان بود و حاكميت اين عمل را طلب مي كرد و جوانان تقصيري نداشتند.

اين مرجع تقليد شيعيان بيان كرد: امروز نظام براي خودتان است و شما آقاي آن هستيد و امريكا نمي تواند در امور شما دخالت دهد در حالي كه در نظام گذشته امريكا اگر فرماني مي داد همه بايد به آن عمل مي كردند.

آيت الله علوي گرگاني عنوان كرد: امروز ابرقدرت ها در كشورمان نمي توانند نقشي داشته باشند مگر اين كه ما همديگر را رها كنيم و يكي نباشيم.

كد خبر: 2201551

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۴:۰۰

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن