تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات بورسيه دكتري دانشگاه آزاد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جزئيات بورسيه دكتري "دانشگاه آزاد" اعلام شد
دانشگاه آزاد اسلامي در فرايند ثبت نام كنكور دكتري 93، دانشجوي بورسيه با در نظر گرفتن برخي شرايط خاص نيز مي پذيرد كه جزئيات آن اعلام شده است.


به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، دانشگاه آزاد اسلامي از ميان پذيرفته شدگان دوره دكتري، تعدادي را به صورت (Ph.D) تخصصي بورسيه مي پذيرد و براي پذيرفته شدگان در برخي از رشته ها كه امكان بورسيه نيست، از طريق حوزه معاونت دانشجويي وامهاي بلند مدت در نظر گرفته شده است.

تمام دانشجويان دوره دكتري تخصصي (اعم از بورسيه يا آزاد) بايد به طور تمام وقت به تحصيل در اين دوره بپردازند؛ از ديگر شرايط پذيرش در اين دوره از بورس دكتري دانشگاه آزاد نداشتن بيش از 35 سال سن براي آقايان و 33 سال سن براي خانمهاي دوره دكتري تخصصي تا اول مهرماه ، اعلام شده است.

سپردن تعهد خدمت دو برابر سنوات استفاده از بورس تحصيلي در دفتر اسناد رسمي همچنين سپردن وثيقه كه نوع و ميزان آن را دانشگاه تعيين و اعلام مي كند؛ لازم است تهيه شود.

دانشجويان بورسيه در صورت اعزام به خدمت وظيفه عمومي پس از اتمام طرح سربازي طول مدت خدمت و در صورتيكه طرح سربازي خود را در همان واحد دانشگاه آزاد اسلامي بگذرانند سنوات مربوط به گذراندن طرح سربازي آنان با تعهد يك برابر اضافي كه جمعاً مدت 4 سال خواهد بود به مدت تعهد اضافه شده و تأثيري در كاهش ايام تعهد خدمت موضوع ماده 45 فوق نخواهد داشت.

متقاضيان استفاده از بورس تحصيلي پس از قبولي قطعي در دوره دكتري تخصصي مي توانند با مراجعه به سايت استخدام اينترنتي دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني jazb.iau.ir نسبت به شركت در فراخوان راتبه دانشگاه

اقدام كنند.

متقاضيان پس از طي مراحل جذب و تأييد شوراي مركزي بورس دانشگاه مي توانند از مزاياي بورس تحصيلي استفاده كنند.

دانشگاه آزاد اسلامي پس از پايان مهلت مقرر برابر آيين نامه هاي جاري تقاضاها را مورد رسيدگي قرار داده در صورت انطباق با شرايط، زمان مصاحبه را كه منحصراً براي پذيرش بورسيه انجام مي گيرد به طريق مقتضي به اطلاع داوطلبان خواهد رساند.

دانشجوي بورسيه مكلف است برابر مقررات در هريك از واحدهاي دانشگاهي در سراسر كشور بنا به تشخيص شوراي بورس سازمان مركزي دانشگاه بدون عذر و بهانه اي به انجام وظايف دانشگاهي محوله ادامه دهد، مگر آنكه قبلاً در مورد محل خدمت او توافق حاصل شده باشد.

قطع بورسيه تحصيلي محدود به موارد زير است:

الف) دانشجوي بورسيه به دلايل آموزشي قادر به ادامه تحصيل نباشد

ب) دانشجو از عهده انجام برنامه هاي آموزشي ارائه شده از طرف گروه آموزشي مربوط برنيايد

ج) دانشجو، دليل قانع كننده اي براي انصراف از ادامه استفاده از بورس ارائه دهد

دانشجويان بورسيه موظفند به طور تمام وقت و برابر آيين نامه هاي مربوط، به امر تحصيل و تحقيق ادامه دهند.

دانشگاه آزاد اسلامي هيچ گونه تعهدي جهت بورسيه پذيرفته شدگان ندارد و در رشته هاي مورد نياز خود بنا به تشخيص شوراي بورس دانشگاه دانشجوي دوره دكتري تخصصي را با توجه به ضوابط، بورسيه مي كند.

ثبت نام آزمون دكتري 93 دانشگاه آزاد تا 8 دي ماه ادامه دارد.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن