تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از پهباد ساخته شده توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامي همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رونمايي از پهباد ساخته شده توسط محققان دانشگاه آزاد اسلامي همدان
همدان- خبرگزاري مهر : معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با اشاره به تقدير از 70 پژوهشگر بر تر اين دانشگاه، از رونمايي پهباد ساخته شده توسط محققان اين دانشگاه خبر داد.

عليرضا اسفندياري در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه از 70 نفر از پژوهشگران اين دانشگاه در هفته پژوهش تقدير ميشود ، عنوان كرد: اين افراد در بخش هاي مولفان ،محققان و اساتيد برتر خواهند بود و 20 نفر از اين افراد از بين دانشجويان پژوهشگر انتخاب شده اند .

وي ادامه داد: زير ساخت هاي پژوهشي در استان همدان آماده است و در زمينه هاي مختلف پژوهشي و فن آوري رشد نسبي داشته ايم و سال گذشته در اين دانشگاه 10 عنوان كتاب ،100 عنوان مقاله بين المللي و 140 مقاله علمي و پژوهشي داشته ايم.

يك صد و 15 هزار جلد كتاب در كتابخانه دانشگاه آزاد همدان

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با تاكيد براينكه 80 پايان نامه نيز در يك سال گذشته تدوين شده است، بيان داشت: شاهد رشد تعداد كتاب هاي كتابخانه دانشگاه بوده ايم و اكنون يكصد و 15 هزار جلد كتاب در اين كتابخانه نگهداري مي شود، و در جهت ارتقا فن آموزي در دانشگاه شاهد افتتاح مركز رشد واحدهاي فن آور شهيد احمدي روشن در سالجاري در اين محجموعه بوديم.

اسفندياري اذعان داشت: دو اختراع اين مركز به مرحله كشوري از عمل تا عمل رسيده و در سال جاري بودجه معاونت پژوهشي مناسب بوده است و چندين همايش پژوهشي در سال گذشته داشتيم و مجتمع هاي آزمايشگاهي نيز در بخش فن آوري اطلاعات تجهيز شده اند.

به دنبال رقابت وعملي كردن پژوهش ها هستيم

وي با اشاره به اينكه دانشگاه آزاد همدان در سيستم رتبه بندي دانشگاه هاي كشور وارد شده است، افزود: انتشار مجلات علمي و پژوهشي ومجله شهر الكترونيك از ديگر فعاليت هاي اين مجموعه بوده است و به شكل كلي حركت پژوهشي دانشگاه آزاد همدان را با آهنگي رو به جلو ارزيابي مي كنم و اكنون با شناخت مسير در حوزه به دنبال رقابت وعملي كردن پژوهش ها هستيم.

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان اذعان داشت: باشگاه پژوهشگران جوان اين دانشگاه نيز عملكرد مناسبي داشته و توليدات مختلفي را به ثمر نشانده اند و با تشكيل كارگروه پژوهشي مطالبات رهبر معظم انقلاب به دنبال اجراي فرامين ايشان در دانشگاه هستيم و دانشگاه آزاد به دنبال تحقق دانشگاه اسلامي با الگوي اسلامي است.

اسفندياري با اشاره به اينكه در يك سال گذشته 10 طرح برون دانشگاهي و 100 طرح درون دانشگاهي در اين مجموعه تدوين شده است، اذعان داشت: با توجه به افق چشم انداز توسعه در 1404 بايد توليدات پژوهشي در كشور وارد عرصه عملي شده و مورد استفاده قرار گيرند بايد توجه بيشتري به دفتر ارتباط صنعت ودانشگاه شود.

وي عنوان كرد: رساندن توليدات علمي به عرصه كاربردي زمان بر است و در اين بين نقش نهادهاي نظارتي بسيار مهم است و بايد روند ها به گونه باشد كه صنعت به دنبال ارتباط با دانشگاه باشد ونه صرفا دانشگاه به دنبال ارتباط گيري با اين مجموعه ها باشد.

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان با اشاره به رونمايي از وب سايت پژوهشي دانشگاه آزاد همدان و كتاب هاي چند تن از اساتيد دانشگاه خبر از رونمايي از پهباد ساخته شده توسط محققان دانشگاه آزاد در مراسم تقدير از پژوهشگران دانشگاه خبر داد.

كد خبر: 2201509

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۳:۱۰

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن