تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803551545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما فرصت ثبت نام در طرح بيمه خدمات درماني را يك روز ديگر تمديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اوباما فرصت ثبت نام در طرح بيمه خدمات درماني را يك روز ديگر تمديد كرد
تهران / واحد مركزي خبر/ سياسي 1392/10/03
باراك اوباما رييس جمهور آمريكا روز دوشنبه فرصت ثبت نام بيمه خدمات درماني در اين كشور را يك روز ديگر تمديد كرد.
به اين ترتيب مردم سي و شش ايالت آمريكا زمان بيشتري براي انتخاب طرح خدمات درماني خود براي دريافت اين خدمات از آغاز سال نوي ميلادي خواهند داشت.
اين تازه ترين مورد تمديد مهلت ثبت نام بيمه و نيز تعويق هاي پياپي در فرايند ثبت نام بيمه خدمات درماني در آمريكا پس از تصويب قانون جديد خدمات درماني در اين كشور است كه در واقع بزرگترين دستاورد دوره نخست رياست جمهوري آمريكا در كنگره به شمار مي رود.
باراك اوباما در اقدامي نمادين خود اوايل هفته در سايت بيمه خدمات درماني اوباما ثبت نام و طرح quotation mark برنز quotation mark را كه ارزانتر است، انتخاب كرد. اين اقدام از اين جهت نمادين است كه اوباما به اين علت كه فرمانده نيروهاي مسلح آمريكا به شمار مي رود به طور خودكار از بيمه ارتش برخوردار است.
جولي باتاي سخنگوي آژانس فدرال طرح اصلاح بيمه خدمات درماني آمريكا گفت مهلت ثبت نام كه روز دوشنبه پايان مي يافت يك روز تمديد شده است تا افرادي كه در مناطقي كه اختلاف ساعت زيادي با واشنگتن دارد نيز بتوانند بدون مشكل ثبت نام كنند.
سايت ويژه ثبت نام طرح هاي خدمات درماني آمريكا يعني سايت HealthCare.gov در ماه اكتبر آغاز به كاري واقعا فاجعه بار داشت با اين حال با تغييرات عمده اي كه در آن اعمال شده است اكنون به شدت بهتر شده و ظرفيت آن افزايش يافته است، دولت آمريكا نيز روز دوشنبه اعلام كرد هيچ نقص فني در اين سايت گزارش نشده است.
دولت آمريكا اعلام كرد اين سايت تا عصر روز دوشنبه (به وقت محلي در آمريكا)اين سايت 850 هزار بازديد كننده داشت كه 5 برابر بيش از دوشنبه هفته گذشته است.
باتاي گفت ميزان خطا در اين سايت كمتر از 1 به 200 است و زمان پاسخدهي اين سايت نيز كمتر از يك ثانيه است.
دولت اوباما اميدوار به افزايش ميزان ثبت نام ها در ساعات پاياني است تا بتواند نشان دهد مشكلات فني مربوط به گذشته است.
البته مشكلات طرح خدمات درماني «اوباماكر» محدود به سايت الكترونيكي ثبت نام آن نمي شود شركت هاي خدمات درماني اين طرح همچنان نگراني هاي گسترده اي درباره ثبت نام شمار كافي افراد سالم و جوان دارند كه بتوانند از حاشيه سود مناسبي برخوردار شود و بتوانند همچنان به ارائه خدمات ارزان خود ادامه دهند.
با اين حال تمديد مهلت ثبت نام، اعتراف ضمني به اين مسئله است كه اين سايت همچنان در برابر ترافيك سنگين آسيب پذير است و اين اقدام اوباما فرصتي ديگر به منتقدان طرح اوباماكر خواهد داد تا بتوانند استدلال كنند اين قانون هنوز از كارآمدي لازم برخوردار نيست و اوباما مجبور است دايما بخشهاي مختلف آن را تمديد كند.
ماري تيلور معاون فرماندار اوهايو در اظهاراتي گفته است تمديد مهلت ثبت نام نشانه اي آشكار دال بر اين مسئله است كه سايت Healthcare.gov همچنان با مشكلات زيادي روبرو است.
تيلور كه از سياست مداران جمهوريخواه به شمار مي رود و رياست اداره بيمه اوهايو را نيز به عهده دارد گفت مشتريان گيچ شده اند و بيمه گذاران نيز واقعا از اقدامات دقيقه نودي دولت در شرايطي دشوار قرار گرفته اند، با اين حال به نظر نمي رسد اين مشكلات به زودي خاتمه يابد.
اما از طرف ديگر دولت آمريكا تلاش گسترده اي صورت داده است تا اين تمديد را توجيه كند. مسئولان آمريكايي اعلام كرده اند اين تمديد درست مانند صف ايستادن افراد در پاي صندوق راي است كه مسئولان را موظف مي كند افرادي كه در صف ايستاده اند تا هر زمان كه طول بكشد راي خود را به صندوق بيندازند.
گفتني است اين در حالي است كه پيش از اين دولت اوباما مهلت ثبت نام بيمه خدمات درماني را يك هفته تمديد كرده بود. اين تمديد يك روزه همچنين به مشكلات عمده اي براي دولت و شركت هاي بيمه منجر شده است.
رابرت لازفسكي كارشناس و تحليلگر بيمه مي گويد بيمه گران با مشكلات عمده اي درباره ارائه خدمات روبرو شده اند.
اوباما روز جمعه اعلام كرد بيش از يك ميليون امريكايي از اول اكتبر در اين سايت ثبت نام كرده اند، دولت همچنين تخمين مي زند اين رقم تا سي و يك دسامبر به 3.3 ميليون برسد و تا پايان سال اين رقم به 7 ميليون خواهد رسيد و پس از ان افرادي كه خدمات بيمه دريافت نكنند با جريمه مالياتي روبرو خواهند شد.
گفتني است مهلت روز دوشنبه براي افرادي است كه خواستار دريافت خدمات درماني از آغاز سال نوي ميلادي هستند. اين سايت همچنين به سي و شش ايالت آمريكا خدمات مي دهد و ايالات ديگر روشهاي خود را براي ارائه خدمات ثبت نام دارند البته برخي از اين ايالات نيز مهلت ثبت نام را تمديد كرده اند.
به گزارش آسوشيتدپرس،‌ با نزديك شدن پايان مهلت ثبت نام بيش از يك ميليون نفر طي روزهاي شنبه و يكشنبه از سايت ديدن كردند و مركز تلفن فدرال آمريكا نيز بيش از 200 هزار تماس در اين باره دريافت كرده است.
167/106

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن