تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سي سي تي وي: فيفا از آماده بودن به‌موقع ورزشگاه‌هاي جام جهاني فوتبال برزيل اطمينان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سي سي تي وي: فيفا از آماده بودن به‌موقع ورزشگاه‌هاي جام جهاني فوتبال برزيل اطمينان دارد
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1392/10/03
00:22:45.19
معاون وزير ورزش برزيل به همراه مدير اجرايي دفتر جام جهاني فيفا در اين كشور در گفتگوهاي مجزا با شبكه تلويزيوني چين، بر آماده بودن به موقع ورزشگاه‌هاي جام جهاني فوتبال برزيل براي ميزباني اين مسابقات در تابستان آينده تأكيد كردند.
به گزارش شبكه تلويزيوني سي سي تي وي چين، مجري اخبار ورزشي اين شبكه ابتدا گفت، تأخيرهاي مكرر در ساخت و ساز وزرشگاه‌هاي مربوط به جام جهاني فوتبال 2014 در برزيل گريبانگير اين كشور بوده است. تاكنون فقط شش استاديوم از دوازده استاديومي كه ساخت آن به فيفا قول داده شده بوده، آماده بهره‌برداري شده است.
مجري افزود، ابتدا قرار بود تمامي دوازده ورزشگاه ياد شده براي مسابقات فوتبال جام كنفدراسيون ها در برزيل در تابستان گذشته آماده باشد، كه چنين نشد. سپس اعلام شد اين دوازده استاديوم تا پايان سال جاري ميلادي آماده بهره‌برداري خواهد شد كه آن نيز محقق نخواهد شد.
فيفا بر اين باور است كه از شش استاديوم ناتمام، پنج ورزشگاه تا پايان ماه فوريه آماده و تكميل خواهد شد، و تمامي دوازده استاديوم تا ماه ژوئن و پيش از آغاز مسابقات جام جهاني فوتبال 2014 در برزيل، آماده پذيرش تماشاچيان و همچنين تيم‌هاي ملي شركت‌كننده در اين مسابقات خواهند بود.
ران دلمونت، مدير اجرايي دفتر جام جهانيِ برزيلِ فدراسيون بين‌الملل فوتبال، فيفا، در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اين شبكه گفت، به رغم مشكلات و تأخيرهايي كه تاكنون در ساخت و ساز ورزشگاه‌ها در برزيل رخ داده است، ما از پيشرفت كار خوشحال هستيم، اما منفعلانه به كناري نخواهيم نشست، بلكه فرايند تكميل و پايان كار ساخت همه استاديوم‌ها را به دقت دنبال خواهيم كرد.
لوئيس فرناندز، معاون وزير ورزش برزيل، نيز گفت: ما از روند آماده‌سازي استاديوم‌ها براي جام جهاني بسيار مطمئن هستيم و مي‌دانيم تعويق‌هاي قابل توجهي نخواهيم داشت. ما پنج استاديومي را كه در حال تكميل است در ماه فوريه مورد آزمايش‌هاي دقيق قرار خواهيم داد تا از آمادگي آن‌ها براي برگزاري بهينه مسابقات فوتبال، اطمينان حاصل كنيم. وي افزود، البته قرار است چهار استاديوم تا پايان ژانويه آماده آزمايش شود. اين به ما زمان كافي مي‌دهد كه تمامي كارهاي لازم را انجام دهيم و كيفيت همه استاديوم‌ها را به شرايط كاملاً ايده آل ارتقاء دهيم و آن را به سطحي عالي براي برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال برزيل در تابستان آتي برسانيم.
00:24:16.24

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن