تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800455899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محل اقامت 22 تيم فوتبال حاضر در جام جهاني برزيل مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: محل اقامت 22 تيم فوتبال حاضر در جام جهاني برزيل مشخص شد


تهران IranSport.Net - محل برپايي اردو و اقامت 22 تيم شركت كننده درفوتبال جام جهاني 2014 برزيل مشخص شد.

تاكنون محل اقامت 22 تيم شركت كننده در رقابتهاي فوتبال جام جهاني كه تابستان 2014 به مدت 32 روز در برزيل برگزار مي شود در 12 شهر از ايالت هاي اين كشور قطعي شده است .

بنابراين گزارش 10 تيم باقي مانده تا قبل از پايان ژانويه 2014 زمان دارند تا محل اقامت خود را به كميته برگزار كننده جام جهاني برزيل تعيين كند.

شلوغ ترين محل اقامت تيم ها در ايالت سائوپاولو مي باشد جايي كه دست اندركاران 11 تيم ازجمله تيم ملي فوتبال ايران اعلام كردند كه در شهرهاي مختلف اين ايالت اقامت خواهند كرد.

تيم هاي ايتاليا،مكزيك،كاستاريكا،ژاپن،بوسني،روسيه،نيجريه، پرتغال، فرانسه و هندوراس در هفت شهر مختلف اين ايالت اقامت خواهند كرد.

آرژانتين ديگر تيم همگروهي ايران به همراه اروگوئه و شيلي قرار است در شهر «بيلو هورازنته» در ايالت ميناوس و در شهرك ورزشي باشگاه مينيرو برزيل اقامت كند.

جايگاه اقامت سه تيم كرواسي،آلمان و سوييس در شهر «باهايا» در ايالت سلوادور درشمال شرق برزيل مي باشد اين درحالي است كه سه تيم انگليس،هلند و برزيل در ريو دو ژانيرو مستقر خواهند شد.

استراليا شهر ساحلي ويتوريا و اسپانيا نيز شهر كورتيبا را براي اقامت انتخاب كرده اند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن