تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارخانه:براي تداوم صدرنشيني نيازمند جذب بازيكنان جديد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كارخانه:براي تداوم صدرنشيني نيازمند جذب بازيكنان جديد هستيم
سرمربي تيم واليبال باريج اسانس كاشان با بيان اينكه براي تداوم صدرنشيني نيازمند جذب بازيكن جديد هستيم گفت: تاكنون بازيكني نظرمان را جلب نكرده است و دوست ندارم تا با صرف هزينه و بازيكن نيمكت‌نشين جذب كنم.


مصطفي كارخانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كاشان اظهار داشت: نفرات خوبي را در اختيار داريم اما، داراي نقاط ضعفي نيز هستيم و با توجه به زمان كوتاه نقل و انتقالات نيم‌فصل در حال بررسي وضعيت چند بازيكن خارجي هستيم كه در صورت عدم جلب رضايت‌مان به داشته‌هايمان اتكا مي‌كنيم.

وي افزود: با آژانس‌هاي معتبر مبادله بازيكن مختلفي در ارتباط بوده‌ايم و فيلم بازي چند بازيكن را نيز دريافت كرده‌ايم ولي تاكنون بازيكني نظرمان را جلب نكرده است و دوست ندارم تا با صرف هزينه و بازيكن نيمكت‌نشين جذب كنم.

سرمربي باريج اسانس در مورد ديدار تيمش برابر جواهري گنبد بيان داشت: با توجه به تغييراتي كه در كادر تيم جواهري ايجاد شده است كار سختي را در ديدار فردا پيش رو داريم.

وي خاطرنشان كرد: در صورت دريافت‌هاي مناسب و كم‌نقص مي‌توانيم با بهره‌مندي از شرايط ميزباني هر سه امتياز بازي را كسب و روند صعودي تيم خود را حفظ كنيم.

كارخانه در مورد روند صعودي تيم باريج اسانس تصريح كرد: با توجه به اتمام مسابقات تيم ملي واليبال باشگاه‌هايي كه از بازيكنان ملي‌پوش بيشتري بهره مي‌برند به ثبات نسبي رسيده‌اند و در حال حاضر شاهد حضور سه تيم باريج اسانس، متين ورامين و ميزان مشهد كه از اكثر ملي‌پوشان بهره مي‌جويند در صدر جدول ليگ هستيم كه نشان از فراغت خيال بازيكنان و كادر فني اين تيم‌ها در مورد دغدغه در اختيار داشتن بازيكنان ملي‌پوششان مي‌دهد.

وي در ادامه تأكيد كرد: خودباوري و شخصيت پيروزي ايجاد شده در بين بازيكنان به حدي رسيده كه حتي غياب بازيكن ملي‌پوش و ارزنده تيم باريج اسانس مهدي مهدوي به چشم نمي‌آيد.

كارخانه در مورد وضعيت بازيكن غايب چند هفته اخير باريج اسانس متذكر شد: مهدي مهدوي از ناحيه زانوي پاي راست دچار آسيب‌ديدگي مختصري است كه در صورت اجازه پزشك تيم در بازي برابر گنبد در تركيب تيم قرار مي‌گيرد.

تيم واليبال باريج اسانس كاشان روز سه شنبه ساعت 17:30 در سالن كتابچي اين شهرستان ميزبان تيم جواهري گنبد است.

انتهاي پيام/63010/ح20

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن