تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802982257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه راه‌‌حل تعامل باشگاه‌ها با تيم ملي فوتبال/ چگونه باختن مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارائه راه‌‌حل تعامل باشگاه‌ها با تيم ملي فوتبال/ چگونه باختن مهم است
مدرس كنفدراسيون فوتبال آسيا تنها راه نجات تيم ملي را تعامل و ارتباط نزديك بين كادرفني تيم ملي و مربيان باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا دانست. وي همچنين گفت: اينكه مربيان تيم ملي و باشگاه‌ها از طريق رسانه‌ها با همديگر ارتباط داشته باشند، تنها فوتبال ايران لطمه خواهد خورد. بايد بنشينند و بهترين راهكار را انتخاب كنند.

اردشير پورنعمت در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اختلاف بوجود آمده بين كارلوس كي‌روش و سرمربيان تيم‌هايي كه نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستند، ضمن بيان مطلب فوق گفت: تيم ملي ايران معمولا با اين مشكلات مواجه مي‌شود زيرا اكثر مربيان ملي مي‌خواهند بازيكنان تيم را مدت‌ها در اختيار داشته باشند. شايد در عربستان چنين اتفاقي بي‌افتد اما در ايران كه ليگش سابقه طولاني دارد و زمان برگزاري آن مشخص است، برگزاري چنين اردوهايي سخت است.

وي افزود: به عقيده من مربي تيم ملي وظيفه‌اش هدايت ذهني در زمان برگزاري مسابقات و هماهنگ كردن بازيكنان و نفراتي كه آنها را انتخاب كرده است. مربيان باشگاه‌‌ها معمار هستند و مربيان تيم ملي جوشكار، يعني در باشگاه بازيكنان پرورش مي‌يابد و در تيم ملي با يكديگر چفت خواهند شد، به شرطي كه نظام واحد و قوانين فني مناسب براي نفرات تيم در نظر گرفته شود. پس بايد مربيان تيم ملي همه بازي‌ها را ببيند و تا نفرات شايسته كه به ايجاد اين هماهنگي كمك مي‌كند، را دعوت كنند.

مدرس AFC يادآور شد: قرار است ليگ فرودين‌ماه تمام شود اما ليگ قهرمانان آسيا تا اوايل خردادماه ادامه خواهد داشت. در اين شرايط كه تيم ملي در جام جهاني حضور دارد، بايد منافع ملي را هم در نظر گرفت، پس بايد نشستي بين مربيان تيم ملي با مربيان اين تيم‌ها برگزار شده و در راهكاري مناسب براي اينكه تيم ملي و باشگاه‌ها متضرر نشوند، در نظر گرفت. اين تعامل و ارتباط نزديك، تنها راه نجات است كه هم به سود تيم ملي و هم به سود باشگاه‌ها خواهد بود.

وي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: هر چقدر ارتباط بين مربيان تيم ملي و كادر فني باشگاه‌هاي نماينده ايران در آسيا بيشتر باشد، به نفع تيم ملي و فوتبال است اما اينكه دو طرف از طريق رسانه‌ها با همديگر ارتباط داشته باشند، تنها فوتبال ايران لطمه خواهد خورد. بايد اين دو طرف رودرروي همديگر نشسته، بهترين راهكار را براي موفقيت تيم‌هاي ملي و باشگاهي انتخاب كنند و پس از نشست، به رسانه‌ها گزارش دهند تا مردم هم از اين ارتباطات با خبر شوند.

پورنعمت همانند برخي از مسئولان سازمان ليگ به انتقاد از مسئولان AFC پرداخت و اظهار كرد: كميته اجرايي AFC بايد امسال بصورت استثنا، برگزاري مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا را به بعد از جام جهاني موكول مي‌كرد تا تيم‌ها آسيايي بهتر خود را براي حضور در جام جهاني آماده كنند.

وي حضور در جام جهاني را اعتباري براي فوتبال يك كشور دانست و ادامه داد: در جام جهاني، فوتبال ايران مي‌تواند توانايي خود را به فوتبال دنيا نشان دهد، فرصت لژيونر شدن براي نفراتي كه در فوتبال ايران بازي مي‌كنند ايجاد مي‌شود و يا شرايط حضور در تيم‌هاي بهتر براي ساير ملي‌پوشان فراهم مي‌شود.

مدرس AFC اضافه كرد: همچنين جام جهاني از نظر اجتماعي و سياسي هم روي جامعه و فوتبال ايران تاثيرات مثبت زيادي دارد. در مجموع جام جهاني يك ويترين بزرگ براي كشوري مانند ايران است و نبايد به راحتي اين فرصت بزرگ را هدر داد.

وي افزود: قطعا در جام جهاني شكست هم وجود دارد اما چگونه باختن بسيار مهم است. امكان دارد با ارائه يك بازي خوب، نزديك و آبرومندانه ببازيم و يا به بدترين شكل مغلوب حريفان شويم. البته من دوست ندارم به باخت فكر كنيم زيرا بايد به پيروزي در جام جهاني هم اميدوار بود. هيچكس جام جهاني فرانسه را فراموش نمي‌كند كه آمريكا را برديم اما دو باخت آبرومندانه داشتيم و تيم ملي به شكل خوبي به ايران بازگشت.

پورنعمت به اين پرسش "كه آيا مي‌توان به اين تيم ملي مي‌توان اميدوار بود كه در جام جهاني نتايج خوبي را كسب كند؟"، اينگونه پاسخ داد: درحال حاضر اين تصور وجود ندارد، مگر اينكه براي حضور در اين جام به خوبي آماده شويم كه اين هنر مربيان تيم ملي است كه چگونه برنامه‌ريزي كرده و تيم را آماده كنند.

وي در اين خصوص تاكيد كرد: باز هم مي‌گويم در شرايط فعلي نمي‌توانم به تيم ملي خوشبين باشم اما بايد ديد در فرودين‌ماه تيم ملي چگونه خود را آماده مي‌كند و تعامل بين كادرفني تيم ملي و باشگاه‌ها چگونه خواهد بود. فوتبالي كه امروز تيم ملي ارائه مي‌كنند، اصلا خوشبينانه نيست اما پاسخ به اين پرسش كه آيا تيم ملي مي‌تواند در جام جهاني موفق باشد را بعد از نخستين اردوي تيم ملي در آفريقا و ديدار تداركاتي با تيمي از اين قاره مي‌توان داد.

مدرس AFC با بيان اينكه فوتبال غير قابل پيش بيني است و ايراني‌ها هم هميشه بازي‌هاي غير قابل تصوري را ارائه كرده‌اند، گفت: تيم ملي در گروهي قرار گرفته است كه تيم‌هاي آن از نظر قدرت بدني و فني در شرايط بالايي قرار دارند. در اين شرايط در كنار اينكه بازيكنان تيم ملي بايد از نظر بدني كاملا آماده باشند، بايد از نظر روحي - رواني نيز به خوبي آماده رويارويي با ستاره‌هاي بزرگ دنيا شوند. آمادگي كامل روحي - رواني بازيكنان، شايد مهمترين بحث در موفقيت تيم ملي در جام جهاني باشد.

كد خبر: 2201308

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۱:۱۹

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن