تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803002678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فريبا: تعامل بين باشگاه‌ها و تيم ملي، تنها راه‌حل است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فريبا: تعامل بين باشگاه‌ها و تيم ملي، تنها راه‌حل است
كارشناس فوتبال كشورمان گفت: به نظر من تنها راه‌حل ممكن براي تقويت تيم ملي و عدم ضرر باشگاه‌ها، هم‌انديشي و تعامل متقابل است.
بهتاش فريبا در خصوص ارتباط مابين تيم ملي و باشگاه‌ها به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع بحث تيم ملي و باشگاه‌ها يك چاقوي دولبه است چراكه نمي‌شود به يكي توجه كرد در حالي كه ديگري را ناديده گرفت در واقع لازم و ملزوم همديگر هستند و بدون توجه به يكي عملا ديگري پديد نمي‌آيد.

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: تيم ملي در برهه‌اي از زمان قرار گرفته كه نمي‌توان منافع ملي را ناديده گرفت، موفقيت در برزيل آرزوي هر ايراني است و بد بازي كردن آسيب زيادي به روحيه مردم و فوتبال ايراني خواهد زد.

وي با اشاره به باشگاه‌ها نيز عنوان كرد: نمي‌شود نسبت به باشگاه‌ها بي‌تفاوت ماند البته فقط ما تنها نيستيم همه دنيا با چنين مسئله‌اي مواجه هستند ولي هيچ كس مثل ما با چنين چالشي رو به رو نشده، از لحاظ ديگر نيز ما باشگاه داريم تا باشگاهي مثل باشگاه پرسپوليس 4 – 3 بازيكن يا استقلال 5 – 4 بازيكن در تيم ملي دارد قطعا متفاوت است با باشگاهيكه فقط يك بازيكن شاغل در تيم ملي دارد طبيعتا به باشگاه‌هايي كه بازيكن زيادي در تيم ملي دارد بيشتر فشار مي‌آيد.

كارشناس و پيشكسوت فوتبال كشورمان ادامه داد: بازيكني يك يا 2 ميليارد پول مي‌گيرد باشگاه هزينه مي‌كند كه در آسيا بازي كند اگر قرار باشد هر سه روز يك بازي برگزار شود بعد اين بازيكن در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي كند سپس وارد تيم ملي و بازي‌هاي تداركاتي و جام جهاني شود تازه اگر مصدوم نشود، آن زمان مي‌تواند درست مثل يك بازيكن سالم در اختيار تيم ملي قرار گيرد.

وي ادامه داد: بازيكن فوتبال گلادياتور نيست، قطعا با انجام بازي‌هاي فشرده خصوصا در ليگ، جام حذفي و همچنين ليگ قهرمانان آسيا وقتي قرار گيرند چيزي از بازيكن باقي نمي‌ماند، خلاصه اينكه با برنامه‌ريزي مناسب مي‌توان بازيكن را در جام‌هاي متعدد بدون هيچ مصدوميتي به كار گرفت.

فريبا به راهكار تقويت تيم ملي و ناديده نگرفتن باشگاه پرداخته و تاكيد كرد: شايد در اين زمان كم كه همه تيم‌ها بيكار نمي‌نشينند تشكيل يك جلسه با سرمربي تيم ملي و سرمربيان باشگاه‌ها و صحبت در اين خصوص اصولي‌ترين راه‌حل باشد پس راه‌كار بعدي افزايش تعداد بازيكن در تيم ملي است تا شايد از تحميل فشار به باشگاه كاسته شود.

وي در پاسخ به سوال آيا برگزاري جام حذفي به تيم ملي لطمه مي‌زند، گفت: نمي‌شود جام حذفي را ناديده گرفت. من نمي‌دانم حذف كردن جام حذفي چه سودي به فوتبال ملي ما مي‌رساند، به نظر من اگر برنامه‌ريزي اصولي و كارشناسي صورت گيرد هم آرمان‌هاي تيم ملي حفظ شده و هم باشگاه‌ها متضرر نخواهند شد.

فريبا خاطرنشان كرد: قطعا مسئولان با ارائه برنامه‌ريزي مناسب هم باشگاه‌ها را به عنوان منبع بازيكن سازي تقويت، سپس با حمايت از تيم ملي شاهد موفقيت اين تيم در جام جهاني و شاد كردن هواداران خواهيم بود.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن