تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد نبي: عملكرد مطلوب تيم ملي در جام جهاني به تعامل خوب با باشگاه‌ها بستگي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: محمد نبي: عملكرد مطلوب تيم ملي در جام جهاني به تعامل خوب با باشگاه‌ها بستگي دارد
مهدي محمد نبي ضمن ارائه گزارش سفر 5 روزه خود اعلام كرد: در صورت تعامل باشگاهها و سازمان ليگ با فدراسيون فوتبال و تيم ملي، مي توانيم عملكرد معقول و قابل قبولي در جام جهاني داشته باشيم.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، مهدي محمد نبي-دبيركل فدراسيون فوتبال درباره سفر خود به برزيل به همراه كارلوس كي روش-سرمربي تيم ملي به نكاتي اشاره كرد.

**بازديد از امكانات هتل و نشست 4 ساعته با مسئولين هتل سزارپارك

مهدي محمد نبي- دبيركل فدراسيون گفت: 10 آذرماه به اتفاق كارلوس كي روش از هتل سزار پارك محل اقامت تيم ملي در سائوپائولو بازديد داشتيم. در نشست 4 ساعته اي كه با مسئولين هتل برگزار شد توافقات اوليه درباره حضور تيم ملي انجام و مقرر شد تا 40 اتاق در طبقه هشتم هتل در اختيار تيم ملي قرار بگيرد تا بازيكنان با آسايش به امور خود بپردازند. نكته قابل توجهي كه مي توان به آن اشاره داشت كوتاه بودن مسافت هتل تا فرودگاه است كه 10 دقيقه زمان مي برد و با توجه به ترافيكي كه در شهر سائوپائولو وجود دارد اين هتل بهترين گزينه براي تيم ملي بود و از همه مهمتر فاصله كوتاه زماني 15 دقيقه اي از هتل به محل كمپ تمريني تيم ملي در باشگاه كورنتينا است. در واقع باشگاه كورنتينا يكي از معروف ترين و پرسابقه ترين باشگاه ها در برزيل است كه ما با انتخاب اين باشگاه سعي بر آن داريم تا شرايط آماده سازي و آسايش را براي بازيكنان تيم ملي فراهم كنيم تا بازيكنان بدون مشكل و با آسودگي به انجام تمرينات خود بپردزاند و عملكرد خوبي در جام جهاني 2014 داشته باشند.

وي در ادامه بيان كرد: بعدازظهر يكشنبه دهم آذر نيز نشستي را با نايب رئيس شهردار شهر سائوپائولو به مدت 2 ساعت برگزار كرديم و به توافقات خوبي در رابطه با خدمات لازم به تيم ملي و تماشاگران ايراني كه به اين شهر مي آيند، رسيديم. روز يازدهم آذرماه نيز نشستي را با مسئولين باشگاه كورنتينا برگزار كرديم و از امكانات اين باشگاه به همراه كارلوس كي روش و گسپر(بازيكن اسبق تيم ملي برزيل و مسئول اين باشگاه) بازديد كرديم و قرار شد تا امكانات اين باشگاه به گونه اي فراهم شود كه بازيكنان از صبح كه وارد باشگاه مي شوند تا بعدازظهر در باشگاه بمانند و پس از تمرين صبح استراحت كرده و تمام امكانات در اختيارشان باشد و سپس به انجام تمرينات بعدازظهر خود بپردازند و پس از پايان تمرينات روزانه باشگاه را به قصد هتل ترك كنند. در واقع كليه مجموعه اين كمپ در اختيار تيم ملي باشد تا بازيكنان بدون كم و كاستي فعاليتهاي تمريني خود را آغاز كنند. همچنين مقرر شد تا فضاهاي كلينيكي، پزشكي و بدنسازي و ساير امكانات در كمپ نيز در اختيار تيم ملي فوتبال ايران قرار بگيرد. اين كمپ تمريني و محل اقامت بازيكنان تيم ملي از اول ژوئن 2014 تا پايان بازيهاي ايران در جام جهاني در اختيار تيم ملي فوتبال ايران است.

دبير كل فدراسيون در ادامه گفت: بعدازظهر دوشنبه نيز با حجت السلام خزرجي-مدير مركز موسسه اسلامي، خيريه و فرهنگي برزيل در اين شهر نشستي را برگزار و در جلسه اي كه به مدت 3 ساعت 30 دقيقه به طول انجاميد مسائل فرهنگي مربوط به هوادارن تيم ملي ايران در برزيل كه مورد پشتيباني اين مركز قرار مي گيرند، مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

**حضور در سمينار 4 ساعته و اعلام مقرارت بازيهاي 2014 برزيل

دبير كل فدراسيون در ادامه بيان كرد: روز 14 آذرماه به شهر سالوادور و سپس شهري كه قرعه كشي جام جهاني در آن برگزار مي شد سفر كرديم و سپس در سميناري كه توسط سپ بلاتر و با حضور نمايندگان 32 تيم شركت كننده از جام جهاني افتتاح شد شركت كرديم. در اين سمينار كه نمايندگان كشورها از 3 تا 8 نماينده داشتند موارد مختلفي اعم از مقررات مسابقات، محل تمرينات، محل اقامت، رفت و امد ، حراست، بازاريابي، رسانه، پخش تلويزيوني، تماشاگران، استاديوم ها و محل مسابقات توسط مسئولين بخش هاي مختلف مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

**حضور مسئولين ژاپن، ايران، امريكا و آرژانيتن در كنار يكديگر

محمد نبي درباره برگزار مراسم قرعه كشي كه روز 15 آذر برگزار شد تصريح كرد: همهمه و هيجان خاصي در سالن قرعه كشي وجود داشت و نكته جالبي كه بايد به آن اشاره كنم قرار گرفتن مسئولين فدراسيون هاي ژاپن، ايران، امريكا و آرژانيتن در كنار يكديگر و در رديف جلو در زمان قرعه كشي بود. اين مراسم با كاستي هاي خاص خود برگزار شد كه با فرهنگ بسياري از كشورها مخصوصا كشورهاي اسلامي مطابقت نداشت و چون مراسم رسمي بين المللي بود نمايندگان همه تيم ها بايد در اين مراسم شركت مي كردند. بعد از اينكه قرعه كشي انجام شد و قرعه هاي تيم ها از سوي دبير كل فيفا اعلام مي شد، شور و هيجان خاصي در محل قرعه كشي حاكم بود. به خصوص در چند بخش. بخشي كه گروه تيم امريكا مشخص شد، بخشي كه مربوط به مشخص شدن گروه انگليس بود و اعلام همگرو هاي تيم آرژانتين. اين چهار گروه زماني كه قرعه هايشان اعلام شد، هم همه خاصي در سالن اجتماعات برپا شد.

**بازتاب موفقيت فوتبال ساحلي ايران و پديده اي به نام تيم ملي فوتبال ايران

سرپرست تيم ملي در ادامه بيان كرد: بعد از پايان مراسم قرعه كشي رسانه هاي برزيلي زماني كه با من مواجه مي شدند از عملكرد و موفقيت تيم ملي فوتبال ساحلي سخن گفته و عنوان مي كردند كه تيم ملي فوتبال ساحلي پيشرفت بسزايي داشته و آيا فكر مي كنيم تيم ملي فوتبال ايران نيز به عنوان يك پديده در اين جام حضور خواهد داشت. ضمن اينكه برخورد خوب و شايسته اي را با نمايندگان ايران در اين مراسم داشتند. همچنين برخي از مربيان تيم ها مخصوصا سرمربي تيم ملي روسيه از ايران خواست تا در اسفند ماه سال جاري بازي دوستانه با تيم ملي كشورش داشته باشيم. همچنين مربياني كه شناخت خوبي از كي روش داشتند، خواستار برگزاري ديدارهاي دوستانه با تيم ملي ايران بودند كه جمع بندي ما در خصوص اين ديدارها موكول شد به جلسه اي كه با رئيس فدراسيون فوتبال در تاريخ 23 آذرماه به همراه سرمربي تيم ملي فوتبال خواهيم داشت. در واقع در اين نشست در خصوص كمپ تيم هاي ملي، مسابقات دوستانه و برنامه هاي تيم ملي با كفاشيان و كي روش به گفتگو خواهيم پرداخت.

**عملكرد مطلوب تيم ملي به تعامل باشگاهها و سازمان ليگ هم بستگي دارد

دبير كل فدراسيون فوتبال در پايان خاطرنشان كرد: معتقدم اگر خيلي خوب كار كنيم مي توانيم در اين گروه بازيهاي معقولي را داشته و نمايش خوبي از خود به جاي بگذاريم و اگر نتوانيم در بحث مسابقات ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا تعامل لازم را با اردوهاي تيم ملي برقرار بكنيم، قاعدتا اين گروه براي تيم ملي بسيار سخت خواهد بود و سخت تر از آن براي سرمربي و بازيكنان تيم ملي. لذا در اين بخش مي طلبد كه تعامل و همكاري هاي لازم بين فدراسيون فوتبال، سازمان ليگ و باشگاهها صورت بگيرد تا در اين فرصت خوب باقيمانده شاهد اين باشيم كه تيم ملي با قدرت هرچه بيشتر در جام جهاني 2014 حضور مثمرثمري داشته باشد و اهالي فوتبال و مردم عزيز كشور بتوانند هرچه بهتر و با نشاط هر چه بيشتر مسابقات تيم ملي را در جام جهاني دنبال كنند. پس از پايان سفر نيز بامداد امروز 18 آذر ساعت 3:00 وارد تهران شده و از صبح نيز فعاليتهاي مربوطه را آغاز كرده ايم.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن