تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جريان بررسي و انتقال پايتخت صورت گرفتاخطاري كه لاريجاني وارد دانست و نمايندگان وارد ندانستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جريان بررسي و انتقال پايتخت صورت گرفتاخطاري كه لاريجاني وارد دانست و نمايندگان وارد ندانستند
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اخطار جواد جهانگيرزاده در مغايرت طرح انتقال پايتخت با اصل ۷۵ قانون اساسي را وارد ندانستند.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، جواد جهانگيرزاده نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز سه‌شنبه پارلمان، در جريان بررسي طرح انتقال پايتخت طي اخطاري با استناد به اصل 75 قانون اساسي، اين طرح را مغاير با قانون اساسي دانست.

وي با اشاره به نياز طرح انتقال پايتخت به اعتبارات گسترده گفت: اينكه ما اين مسئله را گردن دولت بيندازيم، راحت‌ترين راه است.

نماينده مردم اروميه در مجلس اضافه كرد: ما بايد اعتبارات لازم براي اين طرح را پيش‌بيني كنيم تا شاهد بروز مشكلاتي نباشيم؛ همانطور كه گفتم اين طرح مغاير با اصل 75 قانون اساسي كه تقاضا دارم جنابعالي (علي لاريجاني) درباره اين موضوع اظهار نظر كنيم.

پس از پايان يافتن اخطار جهانگيرزاده، علي لاريجاني رئيس مجلس با صحه گذاشتن بر بار مالي طرح انتقال پايتخت گفت: اعتبارات لازم براي اين طرح « يك قران و دوزارم‌» نيست.

وي با بيان اينكه شورايي بايد اين طرح را بررسي كند،‌ خاطرنشان كرد: در طرح نوشته شده دولت بايد اعتباراتي را براي اين طرح در نظر بگيرد كه شوراي نگهبان به اين موضوع ايراد خواهد گرفت؛ من با توجه به اين مسائل اخطار را وارد مي‌دانم فلذا از نمايندگان مي‌خواهم نظر خود را در اين باره اعلام كند.

پس از پايان يافتن اظهارات رئيس مجلس نمايندگان با 101 راي موافق، 84 راي مخالف و 8 راي ممتنع اخطار مذكور را وارد ندانستند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن