تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803498484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذيرش بدون آزمون در مقطع دكتري در دانشگاه امام خميني قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پذيرش بدون آزمون در مقطع دكتري در دانشگاه امام خميني قزوين
دارندگان رتبه‌هاي اول تا پانزدهم مرحله نهايي مسابقات المپياد دانشجويي كشور از تسهيلات بدون آزمون در مقطع كارشناسي ارشد و نفرات نخست نيز از تسهيلات بدون آزمون در مقطع دكتري بهره‌مند خواهند شد.
حضور جوانان و دانشجوياني خلاق و توانمند سنگ بنا و ضامن بقا و تداوم هر جامعه و كشوري است كه در اين بين دانشجويان به ويژه آناني كه از برگزيدگان علمي دانشگاه‌ها و به طور كلي از نخبه‌ها هستند، در اين راه سرآمد هستند و چرخ‌هاي مملكت مي‌تواند به دست آنان با شتاب بيشتري حركت كند تا در نهايت موجب رشد و شكوفايي كشور شود.

به گزارش ايسنا، دفتر استعدادهاي درخشان هر دانشگاه، به نوعي از اصلي‌ترين مراجع تشويق هدايت و حمايت از دانشجويان به شمار مي‌رود. در اين بين ‌هم در استان قزوين، دفتر هدايت استعدادهاي درخشان دانشگاه بين المللي امام خميني‌ (ره) پيشگام بوده است تا بتواند در مسير تشويق و حمايت‌هاي دانشجويان نخبه اين دانشگاه گام بردارد. حمايت‌هايي كه به طور مسلم براي آشنايي با بسترها و تسهيلات و به منظور ايجاد انگيزه براي برنامه‌ريزي صحيح به منظور افزايش توانمندي و بهره‌گيري پربارتر از دانشجويان ايجاد شده است.

نوشين بيگدلي، مدير امور دانشجويان استعدادهاي درخشان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: دفتر استعدادهاي درخشان اين دانشگاه با هدف شناسايي، حمايت و هدايت دانشجويان ممتاز دانشگاه و فراهم كردن امكانات رفاهي و آموزشي و ارتقاي سطح علمي آنان تشكيل شده است. تاكنون 800 نفر از دانشجويان اين دانشگاه عضو اين دفتر در دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين شده‌اند.

وي با اشاره به مزاياي عضويت دانشجويان در دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره)، خاطرنشان كرد: پرداخت كمك هزينه تحصيلي، كمك هزينه سفرعلمي، پژوهانه براي انجام پايان نامه، بورس تحصيلي نخبگان، كمك هزينه فرصت مطالعاتي در دوره دكتري، تسهيلات محققان دوره‌هاي پسا دكتري، تسهيلات ساخت و خريد مسكن و بورس تحصيلي وزارت علوم در صورت قبولي در دوره دكتري از جمله تسهيلات مناسب است كه به دانشجويان برگزيده علمي و برگزيدگان المپياد كشوري تعلق خواهد گرفت.

بيگدلي عنوان كرد: دانشجويان و دانش‌آموختگان برتر دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد كه حائز شرايطي از جمله رتبه‌هاي نخست تا پانزدهم المپيادهاي دانشجويي، دانشجويان نمونه كشوري و رتبه‌هاي نخست تا سوم جشنواره‌هاي معتبر علمي هستند، مي‌توانند بدون شركت در آزمون در مقطع بالاتر ادامه تحصيل دهند.

اين مسئول اضافه كرد: دارندگان رتبه‌هاي اول تا پانزدهم مرحله نهايي مسابقات المپياد دانشجويي كشور از تسهيلات بدون آزمون در مقطع كارشناسي ارشد و نفرات نخست نيز از تسهيلات بدون آزمون در مقطع دكتري بهره‌مند خواهند شد.

مدير امور دانشجويان استعدادهاي درخشان دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) با اشاره به اينكه امسال براي نخستين‌بار دانشجويان بدون آزمون در مقطع دكتري در دانشگاه بين‌المللي امام خميني پذيرش شده‌اند، اظهار كرد: اين دانشجويان با توجه به عضويت در طرح استعدادهاي درخشان و كسب عناوين برتر مسابقات و المپياد كشوري در بيست رشته جذب اين دانشگاه شده‌اند.

جعفر احمدي، معاون توسعه تكميلي دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا بيان كرد: بهره گيري از استعدادهاي برتر دانشجويان برگزيده علمي و المپياد كشوري در قالب طرح استعدادهاي درخشان از جمله اهداف است. يقينا اجراي اين طرح مي‌تواند ظرفيت و پتانسيل‌هاي موجود دانشجويان را شناسايي كند و آنان را مورد حمايت قرار دهد.

وي، استفاده ويژه از امكانات كتابخانه دانشگاه، برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي ويژه، پرداخت كمك‌هزينه شركت در كنفرانس‌هاي علمي براي ارائه مقاله، شركت در كارگاه‌هاي آموزشي و انجام طرح‌هاي پژوهشي را از جمله امكانات و تسهيلات دفتر استعدادهاي درخشان اين دانشگاه برشمرد.

احمدي عنوان كرد: در سال جاري هشت نفر از تيم 10 نفره اين دانشگاه حائز رتبه‌هاي برتر المپياد دانشجويي كشوري شدند كه اين بيانگر توانايي‌ها و ظرفيت‌هاي اين دانشگاه براي رشد و شكوفايي استعدادهاي دانشجويان است.

اين مسئول يادآور شد: دانشجويان دوره كارشناسي كه حداقل دو نيم‌سال و حداكثر چهار نيم سال تحصيلي خود را با ميانگين كل 17 گذرانده باشند مي‌توانند با دارابودن مدال طلاي المپيادهاي علمي دانش‌آموزي و رتبه نخست جشنواره‌هاي فارابي، شيخ بهايي، خوارزمي و رازي علاوه بر رشته تحصيلي خود به طور هم‌ زمان در يكي از رشته‌هاي كارشناسي مكمل رشته نخست خود بدون پرداخت شهريه ادامه تحصيل دهند.

عبدالعلي آل بويه، رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) نيز در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا با اشاره به اينكه دانشجويان برگزيده علمي و المپياد مسابقات قهرماني كشور تلاش‌هاي بيشماري در فراگيري علم و دانش از خود نشان داده‌اند، اظهار كرد: بدون شك اين دانشجويان با عضويت در طرح استعدادهاي درخشان ضمن اينكه اهداف خود را با برنامه ريزي بيشتري مي‌توانند انجام دهند، فرصت بهينه‌اي را به دست مي‌آورند كه از تسهيلات موجود در اين طرح بهره‌مند شوند.

وي با اشاره به همايش تجليل از استعدادهاي درخشان اين دانشگاه كه چندي پيش با حضور دانشجويان برتر در اين دانشگاه برگزار شد، عنوان كرد: برپايي اين همايش فرصت بهينه‌اي براي ساير دانشجويان دانشگاه بود كه با دانشجويان استعدادهاي برتر آشنا شوند و از آنان در كسب علم و دانش الگوبرداري كنند.

آل بويه اضافه كرد: بدون شك بهره‌مند شدن جوانان در راه كسب دانش مي‌تواند كشور را در سال‌هاي آينده در مقابل هرگونه تهديدي بيمه كند. جوانان هر جامعه‌اي به نوعي آينده‌سازان آن كشور خواهند بود، يقينا اگر دانشجويان در راه كسب علم و دانش گام بردارند، نه تنها خدمت بزرگي به كشور مي‌كنند و براي جامعه مفيد خواهند بود، بلكه زندگي خود و فرزندانشان را در آينده تضمين خواهند كرد.

رئيس دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) قزوين، دانشجويان برتر و برگزيدگان مسابقات علمي و المپياد كشوري اين دانشگاه را جزو استعدادهاي برتر دانست و گفت: اين دانشجويان قطعا مي‌توانند با عضويت در طرح استعدادهاي درخشان از تسهيلات مناسب و مزاياي خوب آن استفاده بهينه كنند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن