تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش فولاد تبريز – صباي قم؛ چشم اميد به توقف قطار ناكامي در ايستگاه بيستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گسترش فولاد تبريز – صباي قم؛ چشم اميد به توقف قطار ناكامي در ايستگاه بيستم
تبريز – خبرگزاري مهر: تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در شرايطي مصمم به توقف روند پيروز نشدن هاي متوالي خود در ليگ برتر است كه حريف پائين جدولي اش تيم صباي قم 116 روز در حسرت پيروزي نشسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بيستم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر سه شنبه هفته جاري با انجام هشت ديدار سپري مي شود كه در يكي از اين بازي ها تيم گسترش فولاد در تبريز از تيم صباي قم پذيرايي مي كند.

گسترش فولاد كه هشت هفته متوالي است يا مساوي مي كند يا مي بازد، هفته گذشته در زمين فجر سپاسي، ديگر تيم پائين جدولي به ميدان رفت و نتوانست بازي خوبي انجام دهد. حاصل نمايش ضعيف شاگردان خطيبي كسب تنها يك امتياز بود كه آن هم نتوانست در هفته اي كه استقلال خوزستان هم باخته بود، جايگاه آبي پوشان تبريز را در جدول ارتقا دهد.

بازي نامنظم تيم گسترش فولاد برابر حريفي نه چندان قدر به نام فجر سپاسي، نشان داد كه گسترش فولاد از روزهاي خوب خود فاصله زيادي گرفته است و ديگر، آن تيم خطرناك قبلي نيست.

در سوي مقابل تيم صباي قم هم يكي از كابوس وار ترين فصول حضور خود در سطح اول فوتبال كشور را تجربه مي كند و اين تيم هم به دنبال فرصتي است تا نوار ناكامي ها و شكست هاي متوالي اش را پاره كند. صبا در سه هفته گذشته برابر سه تيم بالاي جدولي استقلال، فولاد و نفت بازي كرده و هر سه بازي را هم باخته تا پنج شكست متوالي را در پنج هفته اخير تجربه كند.

شرايط نگران كننده گسترش فولاد

شرايط فعلي تيم گسترش فولاد در حالي نگران كننده است كه تيم هاي قعرنشين هفته به هفته فاصله خود را در جدول رده بندي با تيم دوم شهر تبريز كه 88 روز از آخرين پيروزي اش در ليگ برتر مي گذرد، كمتر مي كنند. كيفيت فني پائين بازي ها و نتايج نه چندان خوب تيم گسترش فولاد، تا حدودي فوتبالدوستان تبريزي را از سرنوشت آخر فصل آبي هاي اين شهر نگران كرده اما با اين حال به نظر مي رسد اين تيم با توجه به خريد هاي فوق العاده اي كه غلامرضا سمندر مديرعامل باشگاه در نيم فصل انجام داد، مي تواند دوباره به شرايط ايده آل خود بازگردد. پس از هشت هفته ناكامي و البته يكي، دو تساوي ارزشمند بيرون از خانه، كسب يك پيروزي مي تواند براي تيم آبي پوش شهر تبريز نجات بخش بوده و اين تيم را از رده يازدهم كه چند هفته اي است در آن جا خوش كرده، بالاتر ببرد.

از طرفي تيم استقلال خوزستان رده دهمي كه 22 امتياز دارد، اين هفته ميهمان تيم 36 امتيازي و رده دومي نفت تهران است و داماش گيلان، ديگر تيم 22 امتيازي كه در رده نهم ايستاده است، در ورزشگاه آزادي با تيم استقلال تهران رو به رو مي شود كه نتايج اين دو بازي مي تواند براي تيم گسترش فولاد حائز اهميت باشد.

جستجوي سه امتيازي صبا پس از 116 روز

اما تيم صباي قم كه در فصل جاري هيچ نشاني از يك تيم مدعي و قدر ندارد، براي نجات خود از پائين جدول و منطقه خطر، بايد با دست پر تبريز را ترك كند. صبايي ها كه هفته گذشته در قم برابر تيم استقلال دو بر يك باختند، با 11 شكست بيشترين تعداد باخت را در بين همه تيم هاي حاضر حتي سه تيم پائين جدولي دارند. يكي از اين باخت ها، در دور رفت و طي ديداري خانگي برابر تيم تراكتورسازي تبريز بوده است. اين تيم همچنين با 28 گل خورده، به همراه تيم ذوب آهن صاحب بد ترين خط دفاعي ليگ است و همين سيستم دفاعي ضعيف باعث شده تا گلزني هاي مداوم رضا عنايتي 9 گله راه نجات عبدالصمد مرفاوي و شاگردانش نباشد.

صباي قم فصل جاري را با محمد مايلي كهن، رويايي آغاز كرد و در همان هفته هاي ابتدايي دو پيروزي ارزشمند برابر تيم هاي ملوان و نفت تهران به دست آورد. اين تيم پس از آن دو شكست متوالي برابر فولاد و استقلال متحمل شد و در بازي رفت برابر گسترش فولاد هم تن به تساوي خانگي دو بر دو داد. سريال ناكامي ها و شكست هاي تيم صبا از باخت سه بر يك خانگي آنها برابر تيم تراكتورسازي از هفته هشتم آغاز شد و از آن روز به بعد تيم قمي هرگز رنگ پيروزي را نديد. پس از ديدار با تراكتورسازي، تيم صبا 9 شكست و سه تساوي تجربه كرد كه در اين ميان بهترين نتيجه اين تيم، متوقف كردن تيم پرسپوليس مدعي در قم بود.

اكنون اما تيم صبا كه از نيم فصل دوم مرفاوي را در راس كادر فني خود مي بيند، 116 روز پس از پيروزي سه بر صفر برابر فجر سپاسي در هفته هفتم، به دنبال كسب يك پيروزي است تا به روند ناكامي هاي خود پايان دهد. با اين حال پيش بيني مي شود كه تيم صبا پس از 12 هفته ناكامي، براي ثبت چهارمين پيروزي فصل خود كار سختي در تبريز پيش رو داشته باشد.

اميدواري به كسب نتايج خوب در ورزشگاه اختصاصي

تيم گسترش فولاد پيش از رويارويي با تيم صبا، در بازي هاي خانگي قبلي خود نتايج قابل تعريفي كسب نكرده و تنها دو پيروزي برابر ذوب آهن و فجرسپاسي در رديف نتايج خوب اين تيم قرار گرفته است. دو تساوي برابر تيم هاي سپاهان و استقلال خوزستان و پنج شكست برابر تيم هاي استقلال تهران، نفت، داماش، سايپا و تراكتورسازي ديگر نتايجي بوده كه شاگردان خطيبي در تبريز رقم زده اند. جمع آوري هشت امتياز در 9 بازي، ميانگين كمتر از يك امتياز در هر بازي خانگي را براي گسترشي ها به دنبال داشته است كه اين آمار اصلا نمي تواند براي يك تيمِ با امكانات خوب باشد. البته با حمايت هاي مداوم رضا زنوزي مالك ورزشدوست گسترش فولاد و همچنين تلاش هاي بي وقفه غلامرضا سمندر مديرعامل و حميد حسين زاده رئيس هيئت مديره باشگاه، سرانجام ورزشگاه خانگي اين تيم آماده شد و قرار است اولين ميزباني تيم فوتبال گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصي اش در فصل جاري برابر تيم صباي قم باشد. گسترشي ها اميدوارند كه بتوانند در ورزشگاه بنيان ديزل كه تمريناتشان هم در آنجا برگزار مي شود، برابر تيم هاي ميهمان نتايج بهتري كسب كنند.

در سوي مقابل اما تيم صبا نتايجي به مراتب بدتر در بازي هاي دور از خانه كسب كرده است. تنها پيروزي بيرون از خانه اين تيم قمي مربوط به همان بازي هفته دوم برابر نفت تهران مي شود و پس از آن صبايي ها فقط يك مساوي در فولاد شهر برابر ذوب آهن اصفهان به دست آورده اند. ديگر بازي هاي خارج از خانه تيم صبا با شكست برابر تيم هاي استقلال تهران، سپاهان اصفهان، داماش گيلان، استقلال خوزستان، سايپا البرز، ملوان بندرانزلي و فولاد خوزستان همراه بوده است.

غيبت بهترين گلزن گسترش فولاد برابر آقاي گل صبا

تيم گسترش فولاد در ديدار با صباي قم از مهرداد بايرامي، بهترين گلزن خود نمي تواند بهره ببرد. اين مهاجم پنج گله اردبيلي در ديدار هفته گذشته تيم گسترش فولاد برابر فجر سپاسي از داور كارت زرد گرفت و سه اخطاره شد. سيد اميد نظامي پور ديگر بازيكن گسترش فولاد است كه با دريافت كارت زرد در بازي با فجرسپاسي، سه اخطاره شد و ديدار هفته بيستم تيمش برابر صباي قم را از دست داد.

اين در حالي است كه تيم صباي قم بدون بازيكن محروم برابر تيم گسترش فولاد به ميدان خواهد رفت. حضور مهرداد بايرامي در اين ديدار مي توانست رقابت جذاب بهترين گلزن هاي دو تيم را به دنبال داشته باشد. تا هفته نوزدهم رضا عنايتي با تجربه از صبا 9 گل زده و مهرداد بايرامي جوان از گسترش فولاد پنج گل به ثمر رسانده است.

آبي ها در انتظار شكست داماش و استقلال خوزستان

پيروزي خانگي تيم گسترش فولاد برابر صباي قم در صورتيكه با شكست استقلال خوزستان و داماش توام باشد، مي تواند جايگاه تيم تبريزي را تا رده نهم ارتقا دهد. صبايي ها هم كه منتظر شكست راه آهن در خانه فولاد خوزستان هستند، مي توانند با پيروزي يا حتي تساوي در تبريز يك پله در جدول بالا آمده و جاي تيم منصور ابراهيم زاده را در رده دوازدهم بگيرند. نتيجه مساوي در اين بازي شايد به سود تيم ميهمان باشد، اما هرگز درد تيم گسترش فولاد را درمان نخواهد كرد.

ديدار تيم هاي گسترش فولاد و صبا از ساعت 14:30 روز سه شنبه سوم دي در ورزشگاه بنيان ديزل (اختصاصي گسترش فولاد) برگزار خواهد شد.

-----------------------------------------------

محمود نصيرپور

كد خبر: 2200906

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۰:۱۷

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن