تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداري و مالي فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبي:ارشاد خراسان‌جنوبي رتبه نخست طرح سنجش رضايتمندي ارباب‌رجوع را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداري و مالي فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبي:ارشاد خراسان‌جنوبي رتبه نخست طرح سنجش رضايتمندي ارباب‌رجوع را كسب كرد
معاونت اداري و مالي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي گفت: اين اداره كل از سوي مركز نوسازي و تحول اداري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، موفق به كسب رتبه نخست طرح سنجش رضايتمندي ارباب‌رجوع سال گذشته در كشور شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي؛ محمد حسين جعفري با بيان اينكه مقوله تكريم ارباب‌رجوع همچنان در سرلوحه كاري كاركنان اين اداره كل قرار دارد، اظهارداشت: طرح تكريم و جلب رضايت ارباب‌رجوع، يكي از مباحث مهمي است كه امروزه در دستگاه‌هاي دولتي مطرح است و در واقع، اين طرح از برنامه‌هايي است كه به منظور ايجاد تحول در نظام اداري كشور به تصويب شوراي عالي اداري رسيده و در حال اجرا است.

وي، با بيان اينكه رتبه كسب شده با تلاش كاركنان اين اداره كل در روند حسن انجام امور و كسب رضايت ارباب‌رجوع محقق شده است، افزود: احترام و تكريم ارباب‌رجوع و به دست آوردن رضايتمندي مردم در سيستم‌هاي اداري نظام اسلامي ايران، هدف نهايي طرح تكريم است.

معاون اداري و مالي فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان جنوبي ادامه داد: هدف از مقوله تكريم ارباب‌‌رجوع، حسن انجام وظيفه و كسب رضاي الهي است و اين مقوله در سرلوحه كاري كاركنان اين اداره كل قرار دارد.

انتهاي پيام/22482/ق

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن