تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802203194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت ووشوي استان قم:3 ووشوكار قمي جواز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت ووشوي استان قم:3 ووشوكار قمي جواز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كردند
رئيس هيئت ووشو استان قم از موفقيت 3 ووشوكار قمي در كسب مجوز حضور در اردوي تيم ملي ووشو كشورمان خبر داد.


مهدي اردستاني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هيئت ووشو استان قم موفقيت‌هاي خوبي در رقابت‌هاي اخير قهرماني ووشو مردان و بانوان كشور به دست آورد و خوشبختانه توانست يكي از استان‌هاي مدال آور اين دوره باشد.

وي ادامه داد: ما در هر دو بخش تالو و ساندا تيم‌هاي مردان و بانوان قم را به رقابت‌هاي ووشو قهرماني كشور اعزام كرديم و به لطف خدا و با همت و تلاش تك تك ووشوكاران اعزامي به اين پيكارها، توانستيم سه مدال رنگارنگ اين رقابت‌ها را كسب كنيم.

رئيس هيئت ووشو استان قم افزود: ووشوكاران زن و مرد اعزامي هيئت قم به پيكارهاي قهرماني كشور توانستند دو نشان برنز و يك مدال نقره اين پيكارها را از آن خود كنند در حالي كه يك نشان نقره و يك برنز سهم تيم آقايان و يك نشان برنز سهم تيم بانوان قم بود.

وي ياد آور شد: انگيزه كسب مدال از مسابقات ووشوي قهرماني كشور و همچنين تلاش براي نشان دادن توانمندي و قابليت‌هاي خود به كادر فني تيم ملي ووشوي رده سني بزرگسالان كشورمان به منظور عضويت در تيم ملي مهم‌ترين انگيزه‌اي بود كه ووشوكاران قمي را تا كسب مدال از اين دوره از رقابت‌هاي قهرماني كشور پيش برد و قم به سه مدال نقره و برنز اين پيكارها دست پيدا كرد.

اردستاني بيان داشت: اين در حالي است كه تيم‌ ملي ووشو رده سني بزرگسالان كشورمان در سال آينده رقابت‌هاي مهمي در عرصه برون‌مرزي پيش‌ روي دارد و فدراسيون ووشو و كادر فني تيم ملي تلاش مي‌كنند با هدف كسب مدال از بازي‌هاي آسيايي و همچنين مسابقات قهرماني آسيا و جهان، برترين‌هاي اين رقابت‌ها را به اردو دعوت كنند.

وي عنوان داشت: موفقيت سه ووشوكار قمي در كسب مدال از مسابقات ووشوي قهرماني رده سني بزرگسالان كشور در حالي رقم خورد كه اين سه ووشوكار در بخش‌ ساندا با كسب مقام‌هاي دوم و سوم و نشان‌هاي نقره و برنز به كار خود در پيكارهاي اين دوره پايان دادند.

رئيس هيئت ووشو استان قم با اشاره به نخستين مدال كسب شده تيم هيئت قم در بخش آقايان ابراز كرد: در مسابقات ووشوي قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي كه در لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار شد در وزن 56 كيلوگرم مرتضي خدابنده‌لو از تيم اعزامي هيئت قم با وجود شايستگي و لياقتي كه براي رسيدن به ديدار نهايي و حتي كسب مدال طلا داشت، در نهايت بعد از نمايندگان زنجان و مازندران به مقام سوم و نشان برنز رسيد.

وي خاطرنشان كرد: در حالي كه تيمي آماده متشكل از چهره‌هاي موفق ووشوي قم نيز براي كسب موفقيت به اين پيكارها اعزام شد يكي از اعضاي آن امير نجفي‌پور در وزن 60 كيلوگرم بود كه اين ووشوكار ارزنده فقط در ديدار نهايي بدشانسي آورد و مسابقه را به سعيد شيبك از سيستان و بلوچستان واگذار كرد و نايب قهرماني كشور را به ارمغان آورد.

اردستاني اذعان كرد: همچنين در اين دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان نيز تيم اعزامي هيئت ووشوي استان قم توانست با كسب يك نشان برنز به كار خود پايان دهد در حالي كه اين مدال را معصومه شفايي در اجراي فرم جين‌شو به دست آورد.

وي اظهار داشت: در وزن دوم اين دوره از مسابقات ووشوي قهرماني دختران نوجوان كشور كه تنها نشان برنز براي تيم ووشوي قم به دست آمد، معصومه شفايي دختر آينده‌دار ووشوي قم با وجود ارائه حركات ديدني و بعد از زهرا كياني از اصفهان و روژين برين از گلستان در جايگاه سوم ايستاد و به مقام سوم و نشان برنز رسيد.

انتهاي پيام/78002/م30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن