تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت هاي روزافزون علمي ايران نگراني دشمنان را فراهم ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پيشرفت هاي روزافزون علمي ايران نگراني دشمنان را فراهم ساخته است
نماينده ولي فقيه در شهرستان و امام جمعه دماوند گفت: پيشرفت هاي روزافزون علمي ايران در عرصه هاي مختلف، محلي ديگر براي نگراني هاي بيشتر دشمنان اسلام و انقلاب است.


حجت الاسلام محمد علاءالديني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مشاهده ارسال دوباره و موفقيت آميز موجود زنده به فضا، افزايش برد موشك هاي ايران و خبرهاي بي شمار و متعدد از دستاوردهاي علمي فرزندان اين مرز و بوم اسلامي در هفته پژوهش موجبات نگراني دشمنان را فراهم ساخته است.

وي ادامه داد: چنين توفيقاتي سبب مي شود تا جبهه دشمن دست به اقداماتي نسجيده بزند، وظيفه امروز همه آحاد امت اسلامي اتخاذ تدابيري است كه خداي نكرده بهانه به دست آنها ندهد تا بتوانند نقشه هاي و ترفندهاي جديد خود را عملي سازند.

علاءالديني اضافه كرد: در حال حاضر دشمنان به رفتارها و حتي استخدام كلمات مسئولان ايراني حساس شده اند، از اين رو بايد در اظهار نظرها و اتخاذ شيوه هاي رفتار سياسي خود دقتي وافر به خرج داد.

امام نماز جمعه دماوند در ادامه با اشاره به سفر هيأت اروپايي به كشورمان افزود: در هفته اي كه گذشت، هيأتي از اتحاديه اروپا به كشورمان سفر كرد كه به طور قطع اين سفر با هماهنگي مسئولان و توافقات حاصله انجام شد، اما پرسش اينجاست كه چرا اين گروه توانستند مجال ملاقات با دو تن از محكومان جريان فتنه كه يكي وكيل مدافع اين جريان و ديگري كارگردان هنري آن بودند را پيدا كنند.

وي ادامه داد: هيأت اروپايي نه تنها موفق به ملاقات فتنه گران در سفارت يونان و دادن هديه به آنها مي شوند، بلكه آنها اين ملاقات خود را پر رنگ تر و مؤدبانه تر نسبت به ملاقات با مسئولان انجام مي دهند.

علاءالديني اضافه كرد: هيأت اروپايي بُعد ملاقات با فتنه گران را در حالي به شكلي بارز در دستگاه هاي خبرپراكني خود تبليغ مي كنند كه امروز ايران اسلامي در آستانه برپايي راهپيمايي حماسي 9 دي و يادآوري اين يوم الله تاريخي قرار دارند.

امام نماز جمعه دماوند افزود: امت اسلامي با حضور خودجوش و قاطع در روز 9 دي ريشه هاي فتنه را خشكاند و از بين بردند، حال پرسش مردم شريف ايران اين است كه امروز از چه نوع ادبياتي استفاده مي كنيم كه دشمن را به واسطه آن نسبت به بيداري فتنه و روي آوردن دوباره به سران آن اميدوار كرده است.

وي با اشاره به حديثي نوراني از امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: آن امام همام در فرمايشات خود مي فرمايند كه "هر آنكس كه فتنه اي را بيدار سازد خود در آتش آن خواهد سوخت و به هيزم شعله هاي آن بدل مي شود"./س

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن