تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل زندان‌هاي قزوين خبر دادرشد 10 برابري سرانه كمك به خانواده زندانيان نيازمند در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل زندان‌هاي قزوين خبر دادرشد 10 برابري سرانه كمك به خانواده زندانيان نيازمند در قزوين
مديركل زندان‌هاي استان قزوين گفت: طي پنج سال گذشته سرانه كمك به خانواده زندانيان نيازمند رشد 10 برابري داشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين به نقل از روابط عمومي اداره كل زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي استان قزوين، حميدرضا فراست‌طلب اظهار داشت: در سال 87 هر خانواده زنداني نيازمند 770 هزار ريال در طول سال كمك دريافت مي‌كرد كه با تلاش همكاران انجمن حمايت زندانيان مركز، سرانه كمك به هر خانواده زنداني در سال جاري به مبلغي بالغ بر7 ميليون ريال در طول سال افزايش يافته است.

وي افزايش سرمايه و كاهش هزينه‌هاي غيرضروري را مهم‌ترين علت رشد درآمد انجمن حمايت زندانيان قزوين برشمرد و افزود: كاهش هزينه‌هاي غيرضروري انجمن‌ها بايد به كمك حداكثري خانواده زندانيان نيازمند بيانجامد.

مديركل زندان‌هاي استان قزوين بر جلوگيري از هزينه‌هاي غيرمعمول و غيرمرتبط ساير انجمن‌هاي استان تأكيد كرد و گفت: شرعاً موظف هستيم همه منابع مالي را صرف اهداف از پيش تعيين شده انجمن حمايت زندانيان كنيم.

فراست‌طلب با اشاره به ضرورت‌هاي تشكيل انجمن حمايت زندانيان بيان كرد: به منظور جلوگيري از توليد جرم و بزه در خانواده زندانيان، حمايت از آنها بسيار ضروري است.

وي تصريح كرد: احتمال بروز جرم در برخي از خانواده‌هاي نيازمند به دليل مشكلات معيشتي وجود داشته و در اين راستا بايد اينگونه خانواده‌ها از حمايت‌هاي اوليه برخوردار باشند.

فراست‌طلب ابراز داشت: علاوه بر ارائه خدمات حمايتي به خانواده زندانيان، كمك به كيفي‌سازي برنامه‌هاي فرهنگي، آموزشي و تربيتي زندانيان نيز در دستور كار انجمن‌ها قرار دارد.

اين مسئول متذكر شد: زنداني در زندان با تنش‌ها و فشارهاي بسياري از جمله مصائب تأمين معيشت خانواده روبروست، در اين خصوص نيز اقدامات حمايتي و اجتماعي انجمن‌هاي حمايت زندانيان به آرامش زندان كمك مي‌كند.

وي وضعيت انجمن حمايت زندانيان مركز قزوين را رشد يافته ارزيابي كرد و گفت: اين مركز به صورت كاملاً هدفمند به خانواده‌ها خدمت ارائه مي‌كند، به دنبال اين هستيم در وهله اول سرمايه انجمن افزايش يابد و در قبال افزايش سرمايه، درآمد هم افزايش قابل قبولي داشته و تماماً به معيشت خانواده زندانيان و ارتقاي سطح فعاليت‌هاي بخش فرهنگي و تربيتي زندانيان بپردازيم.

فراست‌طلب همچنين ساختار جديد مركز خدمات اجتماعي و مراقبت‌هاي بعد از خروج را نقطه عطف انسجام خدمات حمايتي مؤثر به زندانيان و خانواده آنان برشمرد و اذعان داشت: اين مركز متولي خدمات اجتماعي براي خانواده زندانيان و زندانيان آزاد شده و همچنين ناظر بر فعاليت‌هاي انجمن‌ها و مددكاري اجتماعي در زندان‌ها است، انتظار داريم براي گسترش خدمات حمايتي به گروه‌هاي مخاطب اين همكاري و مشاركت توسعه يابد.

مديركل زندان‌هاي استان قزوين همچنين بر روند تشكيل انجمن حمايت شهرستان تاكستان اشاره كرد و افزود: تعصب و تعهد نيك انديشانه خيران و مردم شريف اين شهرستان گوي سبقت تشكيل انجمن را از ساير شهرستان‌هاي تابعه استان ربوده است.

وي از فعاليت متعهدانه خيران تاكستان در سرمايه‌گذاري‌هاي انجمن اين شهرستان تقدير كرد و گفت: تمامي انجمن‌هاي حمايت زندانيان بايد آمادگي مشاركت در طرح‌هاي درآمدزا، ويژه توسعه خدمات به خانواده‌هاي زندانيان نيازمند را داشته باشند.

انتهاي پيام/2667/ي

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن