تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819648834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري پست‌هاي كليدي به اقوام و اقليت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: واگذاري پست‌هاي كليدي به اقوام و اقليت‌ها
علي يونسي در سفر خود به سيستان‌وبلوچستان از به‌كارگيري اقوام و اقليت‌هاي مذهبي و ديني در پست‌هاي كليدي و ارشد مديريتي كشور سخن گفته است. او تاكيد كرده كه در آينده نزديك اين اتفاق خواهد افتاد. اين اولين سفر دستيار ويژه رييس‌جمهوري پس از تشكيل اين معاونت به استان سيستان‌وبلوچستان است. به نظر مي‌رسد حسن روحاني تلاش دارد تا به شعار انتخاباتي خود مبني بر «مشاركت اقوام در اعتلاي ايران» جامه عمل بپوشاند.

به گزارش شرق پيش از اين يونسي بارها نسبت به وجود نگاهي امنيتي به اقوام و اقليت‌ها هشدار داده بود، نگاهي كه به اعتقاد او اين بخش از جامعه ايراني را غيرخودي مي‌خواند و خطري جدي براي وحدت و انسجام ملي به شمار مي‌رود. يونسي همچنين در ديدار با اعضاي ستاد انتخاباتي حسن روحاني در اين استان از اعضا خواسته تا همچنان فعال باقي بمانند. او تاكيد كرده كه بايد براي انتخابات مجلس از هم‌اكنون فعاليتشان را آغاز كنند.

اظهارنظري كه خيلي متعارف نيست و ممكن است شايبه‌هايي از سوي منتقدان دولت به استفاده دولت از منابع و امكانات دولتي براي پيروزي در انتخابات مجلس دهم ايجاد كند. تجربه‌اي كه در دولت هشتم و نهم بارها از سوي اصولگرايان ديده شد.

علي يونسي نيمه‌شب شنبه پيش از ترك زاهدان در فرودگاه بين‌المللي اين شهر گفت: «به‌كارگيري اقوام و اقليت‌هاي مذهبي و ديني در پست‌هاي كليدي با توجه به انتظار و درخواست بزرگان و معتمدان بلوچ و اهل سنت سيستان‌وبلوچستان از دولت صورت مي‌گيرد.»

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: «در اين راستا به‌زودي بخشي از مديريت‌هاي ملي به اقليت‌هاي قومي و مذهبي كشور و مشخصا «بلوچ‌ها» واگذار مي‌شود.»

يونسي با اشاره به استخدام‌هايي كه تاكنون از اقليت‌ها انجام شده است، افزود: «در رابطه با واگذاري مسووليت‌هاي كلان شناسايي افراد نخبه اقليت‌هاي قومي و مذهبي انجام شده و سطح و دايره واگذاري‌هاي مسووليتي را به آنها بيشتر خواهيم كرد.»او گفت: «شيعه و سني و سيستاني و بلوچ بيش از آنچه فكر مي‌كردم به يكديگر نزديك هستند و درك بالا و صحيحي از موضوعات مختلف دارند.»يونسي همچنين با اشاره به حضور خود در جمع فعالان سياسي و اعضاي ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني در سيستان‌وبلوچستان، گفت: «اين ستادها بعد از انتخابات رياست‌جمهوري راكد شده بود كه در اين سفر تاكيد كردم اين به زيان دولت است و فعالان سياسي و اجتماعي بايد فعال و به‌روز باشند.»او افزود: «ستادهاي انتخاباتي دكتر روحاني در زمان انتخابات رياست‌جمهوري نه‌تنها بايد منسجم باشند بلكه از هم‌اكنون براي انتخابات بعدي مجلس فعاليت خود را آغاز كنند.»

نظر شما:
------------

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن