تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803048884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش:واگذاري زمين در كيش به دور از روابط خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش:واگذاري زمين در كيش به دور از روابط خواهد بود
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: واگذاري زمين در كيش به دور از روابط خواهد بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از جزيره كيش به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد قشم، علي اصغر مونسان با بيان اينكه آموزش و پرورش به عنوان يكي از مهمترين دغدغه‌هاي خانواده‌هاست خاطر نشان كرد: جزيره كيش به عنوان پايلوت و پيشرو برنامه‌هاي جمهوري اسلامي ايران بايد در بعد آموزش و پرورش به عنوان الگو مطرح شود.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش اظهار داشت: در بخش ارتقا سطح علمي دبيران، معلمان و دانش آموزان طرح‌هايي در دست اقدام داريم ضمن اين كه نشاط و شادابي محيط مدارس را جدي دنبال مي‌كنيم و استفاده از ظرفيت علمي دانشگاه‌ها در مدارس نيز يكي ديگر از اولويت كاري اين سازمان است.

وي در خصوص حقوق پيمانكاران نيز اظهار داشت: به زودي حق الزحمه پيمانكاران طرف قرارداد سازمان منطقه آزاد كيش پرداخت مي‌شود.

مونسان با اشاره به برنامه‌هاي سازمان منطقه آزاد كيش در جهت تكميل زيرساخت‌هاي رفاهي و گردشگري ويژه خانواده‌ها از مذاكره با بخش خصوصي جهت بازپس‌گيري پارك شهر كيش و ايجاد فضاهاي تفريحي و گردشگري در اين پارك خبر داد و متذكر شد: مأموريت اصلي كيش گردشگري است و بايد اقامت گردشگران در هتل‌ها باشد تا شاهد رونق هتل‌ها در اين منطقه باشيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش اضافه كرد: توسعه ناهمگون كيش در بخش‌هاي فرهنگي، اجتماعي و زيرساخت‌ها مشكلاتي را ايجاد مي‌كند و تلاش مي‌كنيم به آنچه در طرح جامع پيش بيني شده نزديك شويم و از اين پس بر اساس طرح جامع شاهد توسعه يك نواخت داشته باشيم.

وي با بيان اينكه علت خالي بودن خانه‌ها و بالا بودن اجاره‌ها در كيش نگاه سرمايه گذاري به مسكن است، گفت: قرار نيست از سرزمين اصلي خريدهاي مسكوني اتفاق بيفتد، فضاهاي مسكوني براي ساكنان است.

مونسان تأكيد كرد: سازمان منطقه آزاد كيش نمي‌تواند به تعيين قيمت بخش مسكن ورود پيدا كند و به صورت سلبي قيمت مسكن را تعيين كند. بايد با اقدامات زيربنايي تنظيم بازار اتفاق بيفتد تا با كنترل‌هايي كه انجام مي‌دهيم نظارت كنيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در پاسخ به اين سئوال كه آيا براي مسكن نيروهاي كارگري در كيش فكري شده است؟ اذعان داشت: مقوله مسكن كارگري دو بخش است،كارگران فصلي و دوره‌اي كه ساماندهي انجام شده و پروژه‌ها بايد كمپ كارگري پيش بيني كنند و رفت و آمدشان هم كنترل شود.

وي ادامه داد: در خصوص كارگران شاغل در بخش‌هاي مختلف به صورت دائم برنامه‌هايي براي ارتقا سطح كيفي اين كمپ‌ها داريم و برنامه‌هاي فرهنگي هم براي رونق و شادابي اين كمپ‌ها در حال برنامه‌ريزي است.

اين مسئول با اشاره به اينكه توجه به توسعه صنعت گردشگري و تجارت دليلي بر بي توجهي به بخش‌هاي ديگر توسعه‌اي نيست،گفت: گر چه تمركز فعاليت‌ها در بخش گردشگري بيشتر است اما صنعت و ساير بخش‌ها نيز به نوبه خود بسيار مهم هستند.

مونسان با تأكيد بر اينكه صنايع با فناوري بالا جايگاه ويژه‌اي در فعاليت‌هاي صنعتي كيش دارند اظهار داشت: در طرح جامع كيش نيز تاكيد فراواني بر توسعه صنايع نو شده و حمايت سازمان از فعاليت صنايعي همچون كشتي سازي، قايق سازي، بهداشت و درمان بيانگر عملكرد سازمان در راستاي اين سياست گذاري است.

اين مسئول كيش با اشاره به اينكه بوي نامطبوع فاضلاب در برخي قسمت‌هاي جزيره به هيچ وجه زيبنده فضاي گردشگري كيش نيست گفت: تا 6 يا 7 ماه آينده تصفيه خانه‌هاي فاضلاب راه اندازي شده و بخش عمده‌اي از مشكلات به سرعت حل مي‌شود و در گام نخست ساماندهي پساب پروژه‌ها و طرح‌هاي عمراني را در دستور كار داريم.

وي با بيان اينكه طرح توسعه فرودگاه بين المللي كيش در دستور كار اين سازمان است، افزود: اين پروژه در حالت ركود قرار داشت كه در حال حاضر فعال شده و با راه اندازي اين ترمينال در برنامه سه ساله 37 هزار متر مربع فضا افزوده خواهد شد.

مونسان از ترميم باند فرودگاه بين المللي كيش و بهره برداري از آن قبل از عيد نوروز خبر داد و گفت: پايانه مجهز و زيباي بندرگاه كيش تا قبل از عيد نوروز به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي با بيان اينكه قصد داريم جايگاه كيش اير را در ميان شركت‌هاي هواپيمايي كشور ارتقا دهيم گفت: در بخش مديريتي و هيئت مديره كيش اير با بهره گيري از متخصصان صنعت هواپيمايي كشور، فرصت استفاده از تجارب ارزشمند صاحبنظران اين بخش فراهم شده است.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از عزم اين سازمان براي جلوگيري از تاخير پروازها در شركت هواپيمايي كيش خبر داد و افزود: با توجه به اينكه عمده مشكلات مربوط به هلدينگ بوده، مقرر شده است تجهيزات جديد خريداري و در هلدينگ به كار گرفته شود تا ديگر شاهد تاخير پرواز در اين شركت هواپيمايي نباشيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در بخش ديگري از سخنان خود تأكيد كرد: واگذاري زمين در سازمان منطقه آزاد كيش مطابق با طرح جامع بوده و از بورس بازي و دلال بازي به شدت جلوگيري مي‌شود چرا كه بر اساس طرح جامع زمين‌هاي مناطق مختلف جزيره كيش از جمله سواحل كاربري‌هاي تعريف شده و مشخصي دارند و واگذاري اين زمين‌ها به سرمايه گذاران تنها در قالب همين كاربري‌ها امكان پذير است.

وي با تأكيد بر اينكه زمين‌هاي حاشيه نوار ساحلي براي ساخت طرح‌هاي عمومي و گردشگري در نظر گرفته شده است و صدور مجوز خصوصي سازي در اين بخش‌ها ممكن نيست اظهار داشت: سازمان پس از اطمينان از واقعي بودن طرح متقاضيان سرمايه گذاري كه تمايل به اجراي طرح‌هاي عمراني خود در بخش ساحلي دارند اقدام به واگذاري زمين در اين مناطق خواهد كرد و سرمايه گذاران موظف هستند جدول زمانبندي طرح‌هاي خود را به سازمان منطقه آزاد كيش ارائه كنند.

مونسان با تأكيد بر اينكه در واگذاري زمين هيچ فرد يا شركتي اولويت خاصي نخواهد داشت و نگاه مديريتي سازمان براي واگذاري زمين عادلانه و به دور از روابط خواهد بود گفت: ما آمادگي داريم در صورتي كه ساكنان و گردشگران در خصوص واگذاري زمين موارد تخلفي را اعلام كنند بدون شك بررسي كنيم.

مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به اين كه واگذاري زمين با كاربري مسكوني تنها در مناطق مسكوني طرح جامع كيش امكان پذير است گفت: سازمان با متقاضيان فعاليت در اين بخش مشاركت مي‌كند زيرا اجراي طرح‌هاي عمراني در مناطق مسكوني به صورت مشاركتي علاوه بر حمايت از سرمايه گذاران اين بخش و كاهش دغدغه‌هاي آنها در كنترل قيمت مسكن در جزيره كيش نيز بسيار مؤثر خواهد بود.

انتهاي پيام/88003/ذ

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن