تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 30 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1831602470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روش صحیح حمایت از تولید بازی*های الکترونیکی مورد تبادل نظر قرار گرفت -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: روش صحیح حمایت از تولید بازی*های الکترونیکی مورد تبادل نظر قرار گرفت PhonieX 10 آبان 1385, 11:10فاوانیوز: نشست کارگروه بازی *های الکترونیکی با حضور تعدادی از تولید*کنندگان این حوزه و با هدف بررسی روش* های صحیح حمایت دولت از تولید بازی*های الکترونیکی برگزار شد. به گزارش فاوانیوز از شورای*عالی اطلاع رسانی، در این نشست دکتر "بهروز مینایی" معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی و مهندس "*حیدری" مسوول کارگروه بازی های الکترونیکی به همراه مهندس "قادری" از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، "کاوه وحدت" از شرکت رسانا افزار شریف، "مسعود اثمری" از شرکت نوین پندار، "پویا دادگر" از شرکت هنرهای پویا، "امینی" از شرکت فرا رسانه برگ، "بیک مولایی" از شرکت کوثر نگار رایانه، "شهاب کشاورز" از شرکت رویاگران نرم افزار، "سلطانی" از شرکت هنر امروز و صمیمی از شرکت تحلیلگران تدبیر حضور داشتند. در ابتدای جلسه دکتر مینایی با اشاره *به *اینکه رسالت شورا در حوزه ICT، بیشتر بر تولید محتوا متمرکز شده، افزود: سرگرمی*ها و بازی*های الکترونیکی بخش عمده و پرمخاطبی را شامل می*شود، بدین*جهت شورای*عالی *اطلاع*رسانی کارگروه بازی های الکترونیکی را در راستای ساماندهی تولید بازی و تقویت صنعت سرگرمی الکترونیکی، تدوین قوانین و استانداردهای لازم و فرهنگ*سازی در جهت بهبود الگوی استفاده از بازی*های داخلی و خارجی و هماهنگی اقدامات ملی تشکیل داده*است. وی ادامه داد: حمایت از پژوهش*های مورد نیاز کشور در این زمینه برای پشتیبانی سیاستگذاری، کمک به شکل گیری مناسب جریان بازی*سازی در کشور و بهبود وضعیت استفاده از بازی*ها، محورهای اصلی فعالیت این کارگروه است. مینایی با اشاره به برنامه*های آینده شورا در این زمینه گفت: ابتدا صحبت از برگزاری المپیاد بازی در کشور بود اما با بررسی وضعیت جاری کشور، مناسب دیدیم که پیش از آن جشنواره سراسری بازی*های الکترونیکی را برگزار کنیم که علاوه بر انگیزه *بخشی به فعالان، در شناخت پتانسیل*های موجود کشور هم گامی مؤثر برداشته باشیم. در ادامه جلسه مهندس *حیدری، مسوول کارگروه بازی*های الکترونیکی با اشاره به جایگاه مناسب فرابخشی شورا برای شبکه*سازی و هماهنگی میان فعالان این حوزه گفت: اکنون بیش از 14 سازمان دولتی شناسایی شده*اند که در زمینه بازی*های الکترونیکی فعال هستند. در کنار آنها شرکت*های غیردولتی، فعالان مطبوعاتی و فعالان انفرادی زیادی نیز وجود دارند که با همفکری، سازماندهی و همکاری می*توان پتانسیل*های زیاد کشور در این زمینه را تبدیل به توانایی بالفعل کرد. در ادامه مهندس قادری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به سابقه فعالیت کانون در زمینه بازی های رایانه ای گفت: در سال 75 در این کانون با آسیب*شناسی رفتار کودک در تعامل با اسباب بازی به این نتیجه رسیدیم که بالاترین ریزش فرهنگی- اخلاقی در پسر بچه*ها در حوزه بازی*های رایانه*ای صورت می*گیرد. لذا به این نتیجه رسیدیم که ما نیز دراین حوزه باید چندین کار را به صورت موازی انجام دهیم. وی تولید 35 بازی و محصول چند*رسانه*ای توسط کانون، پژوهش مفصل در مورد بازی*های رایانه*ای و اطلاع*رسانی به مسوولان فرهنگی جامعه و اولیای کودکان را عمده*ترین اقدامات کانون در 10 *سال گذشته خواند. در ادامه این جلسه حاضران به ارائه نظرات خود جهت استخراج مدل صحیح حمایت دولت از تولید بازی*های الکترونیکی پرداختند و پیشنهاداتی از قبیل ایجاد محیط سالم رقابتی، ایجاد صنف مربوطه و بسترهای حقوقی و قانونی، سرمایه*گذاری دولت در زمینه خرید قفل*های نرم*افزاری و در اختیار گذاشتن رایگان برای شرکت*ها، سرمایه*گذاری با مبالغ قابل *توجه، معافیت مالیاتی، جایزه صادراتی، ایجاد شرکتی بزرگ و فروش سهام آن به شرکت*های کوچک و تقسیم کار بین آنها، تعریف استاندارد کیفی برای تولید بازی و کاهش بوروکراسی اداری در تعامل با شرکت*ها از سوی حضار در جلسه مطرح شد. منبع:




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن