تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820742228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رم قصد دارد فصل جديدي از عادي سازي راوبط با تهران را رقم بزند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رم قصد دارد فصل جديدي از عادي سازي راوبط با تهران را رقم بزند
اما بونينو وزير امور خارجه ايتاليا تاكيد كرد،رم قصد دارد فصل جديدي را از عادي سازي راوبط با تهران رقم بزند و ساير كشورهايي اروپايي را با خود به تهران ببرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبكه اسكاي 24 با اشاره به سفر دو روزه بونينو به تهران نوشت: براي نخستين بار پس ازگذشت 10 سال يك ديپلمات غربي به ايران سفر كرد و نتيجه سفر بونينو به ايران مثبت بود. سفري كه در آن ايتاليا هم يك تاييد و هم يك نتيجه غير منتظره در باره موضوع حساس حقوق بشر بدست آورد.

اين شبكه به نقل از بونينو افزود: البته اين لحظه حساسي است و نياز به احتياط دارد. ايتاليا مسووليت كمك به عادي سازي روابط با ايران را بر عهده گرفت و با از سرگيري مذاكرات هسته اي، يك دوره جديد از روابط عادي با اتحاديه اروپا گشايش مي يابد.

شبكه اسكاي نيوز 24 تصريح كرد:"انريكو لتا" نخست وزير اين كشور نيز براي سفر ايران، اظهار علاقه مندي كرده است.

اين رسانه بدون اشاره به زمان اين سفر اعلام كرد: نخست وزير ايتاليا دعوت حسن روحاني رييس جمهوري را براي سفر به ايران و ديدار با مقامات ايراني پذيرفته است.

خبر گزاري رسمي ايتاليا (آنسا) نيز به نقل از نخست وزير اين كشور كه در كنفرانس خبري پايان سال جاري صحبت كرد نوشت: با انتخاب حسن روحاني شانس و فرصت جديدي بوجود آمده و مهم است تا همه ما به اراده ايران درجهت مسير تغييرات يقين داشته باشيم كه بي ترديد تاثير مثبتي در قبال سوريه نيز خواهد داشت.

انتهاي پيام/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن