تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت استقلال تشريح شد/ حضور منتظري در چين منتفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين وضعيت استقلال تشريح شد/ حضور منتظري در چين منتفي شد
سخنگوي باشگاه استقلال ضمن تشريح آخرين وضعيت بازيكنان اين تيم از منتفي شدن حضور پژمان منتظري ليگ چين خبر داد و گفت: احتمال پيوستن منتظري به باشگاه قطري وجود دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، هاشم ساعدي سخنگوي باشگاه استقلال در گفتگو با سايت باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ بايد از تلاش‌‌هاي دكتر نوروزي تشكر كنيم كه با كوشش خود به دنبال رفع مصدوميت بازيكنان تيم هستند. ايشان نقطه‌نظرات كارشناسانه خود را در خصوص جواد نكونام به سرمربي تيم امير قلعه‌نويي اعلام كردند و با توجه به گزارش اعلام شده از سوي ايشان و حضور نكونام در تمرين امروز آقاي قلعه‌نويي تصميمات لازم را در ارتباط با استفاده از ايشان در تركيب فردا مي‌گيرد.

ساعدي در ادامه گفت: هاشم بيگ‌زاده دوران آماده‌سازي خود را طي مي‌كند و طبق اعلام معاونت پزشكي باشگاه از روز شنبه مي‌تواند استارت خود را بزند. خوشبختانه گويا مشكل مصدوميت نظري هم رفع شده تا آقاي قلعه‌نويي در ارتباط با ميدان دادن به ايشان تصميم بگيرند.

وي در ادامه گفت:‌ با پيگيري‌هايي كه از دكتر نوروزي داشتيم، كبه هم همچنان دوران نقاهت خود را سپري مي‌كند و به گفته معاونت پزشكي به احتمال زياد هفته آينده از پاي اين بازيكن مجدداً MRI گرفته مي‌شود تا ببينند وضعيت او چه مي‌شود. احمد جمشيديان هم كه همچنان در تمرينات استقلال اختصاصي تمرين مي‌كند در آينده به تشخيص كادرفني از او بازي گرفته شود.

سخنگوي باشگاه استقلال در ارتباط با وضعيت پژمان منتظري اعلام كرد: اين بازيكن از دو باشگاه چيني و قطري پيشنهاد داشت و تا جايي كه بنده اطلاع دارم حضورش در چين منتفي شده است. از آن جايي كه منتظري پاسخ باشگاه چيني را نداده گويا پيوستنش به اين تيم منتفي شده، اما احتمال پيوستن وي به باشگاه قطري وجود دارد. در جلسه‌اي هم كه روز گذشته با حضور دكتر علي فتح‌الله‌زاده، امير قلعه‌نويي، علي نظري و علي اميري با حضور پژمان منتظري برگزار شد اين مسئله مورد بررسي قرار گرفت.

باشگاه علاقه‌مند به حفظ اين بازيكن و نفراتي كه وضعيتي مشابه با پژمان منتظري دارند، است منتظري هم مثل بقيه بازيكنان استقلال بازيكن ارزشمندي است اما او اصرار دارد كه به تيم قطري بپيوندد ولي با اين حال دكتر فتح‌الله‌زاده و آقاي قلعه‌نويي مخالف اين مسئله بوده و علاقه مند به اين هستند كه ايشان كماكان در استقلال حضور داشته باشند. لذا ما هم علاقه مند هستيم كه منتظري با بررسي همه جوانب و تجديد نظر در تصميم خود در استقلال بماند تا مجموعه استقلال از توانمندي ايشان به نحو احسن استفاده نمايد و از سمت ديگر باشگاه استقلال نيز دچار مشكل نشود.

ساعدي در ادامه گفت: ظرف روزهاي آينده اين مسئله به طور همه‌جانبه مورد بررسي قرار مي‌گيرد. باشگاه استقلال دنبال راهكارهايي است كه تا ظرف روزهاي آينده اين مشكل و مشكلاتي از اين نوع را حل و فصل كند.

ساعدي در ارتباط با مسائل و مشكلات مالي باشگاه استقلال گفت: به هر صورت ما مي‌دانيم وزرات ورزش با محدوديت‌هاي مالي مواجه است اما علاقه‌مند به اين هستيم كه وزارت ورزش نهايت مساعدتش را با ما داشته باشد. مديرعامل محترم و هيات‌مديره باشگاه استقلال تمام تلاش خود را جهت رفع مشكلات مالي انجام مي‌دهند و البته ما مي‌دانيم وزارت ورزش هم محدوديت‌هاي قانوني دارد اما به هر حال بايد بخشي از مشكلات مالي استقلال هم توسط وزارت ورزش رفع شود.

ساعدي افزود: باشگاه استقلال به دنبال اين است تا با هماهنگي كه با وزارت ورزش انجام مي‌دهد بخشي هرچند كوچك از مشكلات مالي استقلال را حل كند و من فكر مي‌كنم تا اواخر هفته جاري يا اوايل هفته آينده بخش كوچكي از مشكلات مالي ما از اين طريق حل و فصل شود. هرچند كه مدير عامل باشگاه و رييس هيات‌مديره به دنبال اين هستند از طريق ديگر هم مشكلات مالي را برطرف كرده و در‌آمدزايي كنند.

ساعدي در پايان اعلام كرد: همان‌طور كه پيش از اين هم گفته بوديم استقلال سعي مي‌كند زودتر از موعد مقرر ليست خود را به AFC ارسال كند. از اينرو آقاي ماجدي از بازيكنان درخواست كردند تا پاسپورت‌هاي خود را تحويل باشگاه داده و اقدامات لازم در اين زمينه صورت بگيرد.

كد خبر: 2201127

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۸:۴۱

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن