تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لس آنجلس تايمز: پنج نفر در سيل كنتاكي جان خود را از دست دادند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: لس آنجلس تايمز: پنج نفر در سيل كنتاكي جان خود را از دست دادند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/02
روزنامه لس آنجلس تايمز نوشت در بخشي از آمريكا افزايش دماي هوا بي سابقه است و در بخشي ديگر هوا به شدت سرد شده است.
به نوشته شماره امروز اين روزنامه آمريكايي در اينترنت، سيل در ايالت كنتاكي آمريكا به همراه بارش برف در ميدوست و نيوانگلند، طوفان در سوت و گرماي بي سابقه در نيويورك، پنج كشته برجاي گذاشت.
برق پانصد هزار مشترك در ميشيگان و نيو انگلند قطع شده است، اين در حالي است كه مردم نيويورك با لباس هاي آستين كوتاه در سنترال پارك قدم مي زنند.
كنتاكي كه با وزش باد، باران و دستكم يك طوفان شديد مواجه شده قرباني همان طوفاني شده است كه در شرق آركانزاس وزيد و طوفان هاي شديدي را در مي سي سي پي در پي داشت كه دستكم سه كشته برجاي گذاشت.
سازمان هواشناسي آمريكا اعلام كرد هواشناسان يكشنبه شب انتظار بارش شديد باران ديگري را دارند كه از آلاباما تا غرب ويرجينيا را در بر خواهد گرفت.
در سمت شمالي نيز در بخش هايي از ايالت هاي ميسوري، آيوا، ايلينوي و ويسكانسين نيز هشت اينچ برف باريده است و سفرهاي مردم را براي تعطيلات با مشكل مواجه كرده است.
در شيكاگو، بيش از صد پرواز در روز يكشنبه لغو شد. در بخش شمالي ايالت نيويورك، ورمونت، نيو همپشاير و مين، يخ هايي به قطر نيم تا يك اينچ زمين را پوشانده است. اين صحنه ها با هواي به شدت گرم در فيلادلفيا،‌ نيو جرسي و نيويورك سيتي در روز جمعه كاملا متفاوت است.
براساس گزارش سازمان هواشناسي، در بسياري از شهرها دماي هوا به بالاترين ميزان از سال 1998 رسيده است. دماي هوا در نيويورك 71 درجه فارنهايت است در حالي كه بالاترين دما 63 درجه و در سالهاي 1949 و 1998 بوده است.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن