تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803892993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نكته هاي ضروري هنگام خريد لباس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نكته هاي ضروري هنگام "خريد لباس"
به دنبال پيروي از توصيه ها و نكاتي كه در زير آمده است مطمئن باشيد كه از خريد لباس خود هرگز پشيمان نخواهيد شد.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، آيا شما از جمله كساني هستيد كه لباس را فقط براي آويزان كردن در كمد لباس هايتان مي خريد و از بيشتر آنها استفاده نمي كنيد؟ممكن است به هنگام خريد لباس از اينكه اين لباس را خريده ايد كاملا راضي باشيد اما هنگامي كه به خانه بر ميگرديد و آن را پرو مي كنيد كاملا از اين خريد پشيمان شويد.

كالين مگارو Colin Megaro مشهور و معروف در سبك و مد در لس آنجلس مي گويد : نگران نباشيد . شما مي توانيد باز هم از لباس هايي كه فقط در كمد لباس هايتان قرار داده ايد استفاده كنيد و دوباره آنها را بپوشيد.

اما ما در اينجا 8 نكته به هنگام خريد لباس را برايتان بيان كرده ام كه توجه به اين نكات در نهايت باعث مي شود شما از ديدن كمد لباس هايتان لذت ببريد و تمامي لباس هاي خود را دوست داشته باشيد.

1 - به مواد استفاده شده در الياف پارچه دقت كنيد

كارول ديويدسون ، بنيانگذار مد و مشاور درنيويورك مي گويد : از خود بپرسيد: آيا اين لباس نياز به مراقبت هاي ويژه هنگام استفاده و شستشو دارد و مثلا اگر قرار است من 30 دلار براي خريد اين لباس هزينه كنم آنگاه شستشوي اين لباس راحت است و يا اينكه رنگ مي دهد و شستن آن بسيار سخت است و اين يك نشانه بر مطمئن بودن الياف استفاده شده در آن است.

2 - چروك شدن پارچه را امتحان كنيد

براي اينكه مطمئن باشيد كه لباسي را كه قرار است در طول روز به تن داشته باشيد به زودي چروك نمي شود بايد براي چند ثانيه پارچه ي آنرا در دست مچاله كنيد و ببينيد كه به راحتي چروك مي شود يا نه .به اين ترتيب اگر به راحتي چروك نشد از جنس پارچه ي استفاده شده در آن كاملا مطمئن مي شويد و از اين لحاظ مشكلي برايتان پيش نخواهد آمد.

3 - سعي كنيد لباس را قبل از خريد پرو كنيد

دل روسو Del Russo فعال در مد و سبك و شيوه زندگي در شهر نيويورك مي گويد : برخي از خانم ها فقط به هنگام خريد به مدل و اندازه لباس نگاه مي كنند و بدون آنكه بخواهند آنرا پرو كنند آنرا مي خرند .اما اين اشتباه است و بايد سعي كنيد لباس هايي را انتخاب كنيد كه قابل پرو كردن باشند و فروشنده اجازه پوشيدن آن را قبل از خريد به شما داده باشد تا هنگامي كه به خانه بر مي گرديد و آن را مي پوشيد از فرم لباس در بدنتان پشيمان نشويد.

4 - در رنگ ها و مدل لباس هايتان تنوع دهيد

بسياري از ما سبك و سليقه ي و رنگ هاي مورد علاقه خود را به هنگام خريد اصلا تغيير نمي دهيم و وقتي به كمد لباس هايمان نگاه مي كنيم همه مدل ها و رنگ ها تكراري هستند و اين باعث مي شود از لباس هاي خود زده شويم و بسياري از آنها را نپوشيم . ملارگو مي گويد : قبل از اينكه به خريد برويد به كمد لباس هاي خود نيم نگاهي بياندازيد و آنها را در ذهن خود بسپاريد تا در هنگام خريد لباس هاي تكراري تهيه نكنيد.

5 - به مدل پشت لباس هم در تن تان دقت كنيد

مهم نيست كه به هنگام پوشيدن لباس جلوي آينه چه ژستي مي گيريد بلكه بايد عادي بايستيد و آن را پرو كنيد. استفاني پولي Stephanie Poli ، يك وبلاگ نويس مد و سردبير تلويزيوني مي گويد : به هنگام پرو لباس بايد يك نگاه اجمالي و در عين حال دقيق در آينه به لباس بياندازيد و به كمك يك آينه كوچك پشت لباس را هم در تن خود ببينيد و اگر وقت داريد بهتر است دو سايز از آن را در بدن خود پرو كنيد تا مطمئن باشيد كدام يك بهتر است و از ديدن پشت لباس در بدنتان غافل نشويد.

6 - دقت در نور اتاق پرو و آينه اي كه در آن پرو مي كنيد

به هنگام پرو لباس دقت كنيد كه نور اتاق پرو چگونه است و بايد نور كافي وجود داشته باشد و تاريك بودن باعث مي شود كه به خوبي نتوانيد زيبا بودن لباس را در تنتان تشخيص دهيد و ممكن است بعد از آنكه به خانه برگشتيد و زير نور زياد خانه آن را پرو كرديد با چيزي كه در فروشگاه پرو كرده بوديد كاملا متفاوت باشد.آينه كج نيز مي تواند گمراه كننده باشد ، مثلا يكسري آينه ها ممكن است شما را لاغرتر و كشيده تر نشان دهند و باعث گمراهي شما شود. آينه اي كه صاف به ديوار چسبيده است بهتر است. در صورتي كه در بسياري ازفروشگاه ها آينه را در يك قاب زيباي ضخيم به صورن كج قرار داده اند و اين فرم اصلي لباس را در بدن به گونه اي ديگر نشان مي دهد.

7 - به هنگام پرو لباس تحرك داشته باشيد

تنها ايستادن در جلوي آينه و به لباس در بدن خود نگاه كردن براي انتخاب لباس و اينكه به شما مي آيد و اندازه تان است كافي نمي باشد. بلكه بايد كمي به اين طرف و آن طرف برويد و مثلا روي نوك پاهاي خود برويد و مخصوصا اگر در حال خريد دامن يا شلوار هستيد بايد در آن بنشينيد و بلند شويد تا مطمئن باشيد كه برايتان نتگ نباشد و در آن احساس راحتي كنيد .حتي اگر مي خواهيد لباسي را براي شركت در يك جشن تهيه كنيد بهتر است مطمئن باشيد كه به راحتي مي توانيد در اين لباس دستهاي خود را تكان دهيد و برقصيد.

8 - جزئيات لباس را بررسي كنيد

به هنگام خريد لباس به دكمه ها و زيپ لباس و ديگر مواردي كه ممكن است در لباس كار شده باشد دقت كنيد و از سالم بودن آنها مطمئن باشيد و همچنين بايد نگاه كنيد كه درزهاي لباس حداقل به اندازه يك تا دو سانت اضافه پارچه داشته باشد تا در صورت نياز به گشاد كردن لباس راه حلي براي آن وجود داشته باشد.

انتهاي پيام/

بيتوته

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن