تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798411171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواي تهران در شرايط هشدار قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: هواي تهران در شرايط هشدار قرار گرفت
مديركل محيط زيست استان تهران گفت:هواي تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات معلق كمتر از2.5 ميكرون روي عدد 154 وارد شرايط هشدار شد.


وي با بيان اينكه اين شاخص روز گذشته روي 147 قرار داشت گفت: ذرات معلق كمتر از 2.5 ميكرون امروز با 7 واحد افزايش نسبت به روز گذشته هواي پايتخت را در شرايط هشدار قرار داد.

به گفته حيدرزاده، در حال حاضر آلاينده منواكسيد كربن با ايستادن روي عدد 42 در شرايط پاك، ازن با ايستادن روي عدد 14 و در شرايط پاك، دي اكسيد نيتروژن با ايستادن روي عدد 69 در شرايط سالم، دي اكسيد گوگرد با ايستادن روي عدد 27 در شرايط پاك و ذرات معلق كمتر از 10 ميكرون با ايستادن روي عدد 79 در شرايط سالم است.

مديركل محيط زيست استان تهران به بيماران قلبي، ريوي، سالمندان و كودكان توصيه كرد: از تردد غير ضروري در هواي آزاد و همچنين ساير افراد از انجام فعاليتهاي شديد بدني در فضاي باز خودداري كنند.

محمد رستگاري معاون نظارت و پايش اداره كل محيط زيست استان تهران نيز گفت: با توجه به اطلاعات رسيده از ايستگاههاي سنجش آلودگي هواي تهران به دليل غلظت بيش از حد مجاز ذرات معلق، هواي پايتخت در حال حاضر در شرايط ناسالم قرار گرفته و با توجه به پيش بيني سازمان هواشناسي كشور مبني بر سكون نسبي هوا از امروز تا پايان هفته پيش بيني مي شود افزايش آلاينده هاي جوي در استان تهران طي دو روز آينده تداوم داشته و سبب كاهش كيفيت هوا و افزايش آلاينده ها شود. بر اين اساس محيط زيست استان تهران از آموزش و پرورش استان درخواست كرده است كه زنگ ورزش مدارس از سه شنبه تعطيل شود. همچنين محيط زيست استان تهران از اداره كل ورزش و جوانان استان و سازمان ورزش شهرداري استان درخواست كرده است در راستاي كاهش ورزش همگاني و فعاليت هاي شديد بدني اطلاع رساني كند.

وي از درخواست محيط زيست استان تهران براي استقرار ايستگاههاي سيار اورژانس در مناطق آلوده و پرتردد پايتخت طي روزهاي آينده خبر داد. علاوه بر واحدهايي كه فعاليتشان در روزهاي آتي ممنوع است تمام واحدهاي داراي پتانسيل آلودگي هوا هم بايستي با حداقل ظرفيت در اين مدت كار كنند. همچنين از تمام مردم به ويژه سالمندان و كودكان درخواست كرد از تردد غيرضروري در معابر، انجام فعاليت هاي شديد بدني و فعاليت هاي ورزشي در فضاي باز خودداري كنند.

معاون نظارت و پايش اداره كل محيط زيست افزود: در خصوص تشكيل كميته مواقع اضطرار آلودگي هوا افزود: با توجه به اينكه روز دوشبه ( اربعين حسيني ) تعطيل است احتمال دارد كه ميزان آلاينده ها در يك حدي ثابت بماند لذا در خصوص تشكيل اين جلسه با توجه به اعداد آلاينده ها فردا تصميم گيري خواهد شد.(مهر)

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن