تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش الكترونيكي چشم انداز اقتصاد ايران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: همايش الكترونيكي چشم انداز اقتصاد ايران
اولين همايش ملي الكترونيكي «چشم انداز اقتصاد ايران: با رويكرد حمايت از توليد ملي» در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان(اصفهان) برگزار شد.

گروه علوم اقتصادي با همكاري معاونت پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان (اصفهان) اولين همايش ملي الكترونيكي «چشم انداز اقتصاد ايران: با رويكرد حمايت از توليد ملي» را در روز 28 آذرماه 1392 برگزار نمود. در اين همايش مقالات ارسالي به دبيرخانه به سه صورت «ارائه سخنراني آنلاين»، «ارائه سخنراني آفلاين» و «ارائه بصورت درج در مجموعه مقالات» مورد پذيرش قرار گرفتند.

شيوه برگزاري همايش بدين صورت بود كه مقالات پذيرش شده بصورت ارائه سخنراني آفلاين يك هفته قبل از برگزاري همايش، جهت ارائه سخنراني به محل برگزاري همايش دعوت شده و با حضور دانشجويان گروه و پانل داوري به ارائه سخنراني خود پرداختند. در نهايت فايل تصويري ارائه هاي ايشان به زودي بر روي وبسايت همايش قرار خواهند گرفت. در روز برگزاري همايش نيز از مقالات پذيرش شده بصورت ارائه سخنراني آنلاين دعوت به عمل آمد و ارائه دهندگان در حضور پانل داوري، پژوهشگران و دانشجويان گروه به ارائه سخنراني مقاله خود پرداختند. مراسم روز برگزاري همايش بصورت زنده و آنلاين از طريق وبسايت همايش پخش گرديد. فايل هاي تصويري اين مراسم نيز به زودي بر روي وبسايت قرار خواهند گرفت.

شايان ذكر است شيوه برگزاري فوق الذكر در اين همايش، براي اولين بار بود كه در سطح كشور انجام مي گرفت. در اين همايش بيش از 50 دانشگاه و موسسه آموزش عالي و بيش از 130 پژوهشگر شركت نمودند و 104 مقاله به دبيرخانه ارسال گرديد كه از اين بين 59 مقاله مورد پذيرش كميته علمي قرار گرفت. همچنين در اين همايش بيش از 350 نفرساعت فعاليت، بيش از 2000 پيامك و ايميل و بيش از 50 ساعت مكالمه صورت گرفته است.

دبير علمي همايش جناب آقاي دكتر همايون رنجبر، دبير اجرايي همايش جناب آقاي دكتر حسين شريفي رناني و قائم مقام دبير اجراي جناب آقاي محسن سيفي مي باشند.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن