تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح‌الله‌زاده: منتظري اصرار به رفتن دارد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: فتح‌الله‌زاده: منتظري اصرار به رفتن دارد
مديرعامل استقلال مي گويد با فرض صحيح بودن اظهارات رويانيان، تيمش تنها سه ميليارد از وزارت ورزش گرفته كه آن هم عدد خاصي براي باشگاه استقلال به حساب نمي آيد.
به گزارش جهان، علي فتح الله زاده در گفت و گو با ايسنا، از سرنوشت نامعلوم منتظري گفت و از جدايي احتمالي ساموئل از جمع آبي پوشان خبر داد. مشروح اين گفت و گو را مي خوانيد:

* درباره وضعيت منتظري و جلسه اي كه با اين بازيكن داشتيد صحبت كنيد.

- منتظري نيم فصل قرار بود كه با ما باشد و سپس اگر نخواست كه بماند از جمع ما جدا شود. چراكه در آن زمان ما مي توانيم يك بازيكن جايگزين جذب كنيم. درحال حاضر ما با كمبود بازيكن روبه رو هستيم و در جلسه ديروز با آقاي قلعه نويي صحبت هاي زيادي را با او انجام داديم و به او گفتيم كه نياز زيادي به حضورش داريم. درست است كه نيم فصل به او گفته بوديم اجازه مي دهيم از جمع ما جدا شود اما خودش هم قبول كند كه نيم فصل چيزي به ما نگفت و الان هم كه فصل نقل و انتقالات گذشته است، ما به سختي مي افتيم. با اينحال در جلسه او اصرار به رفتن داشت و ما هم اصرار به ماندنش داشتيم. انشالله بعد از بازي با داماش جلسه ديگري برگزار مي كنيم تا به نتيجه برسيم.

* چقدر به آن جلسه اميدواريد؟

- من به جلسه بعدي بسيار خوشبين هستم و اميدوارم كه منتظري در استقلال بماند. خودش هم مي داند كه ما الان به حضورش نياز داريم و جايگزيني هم براي او نداريم. انتظار داريم كه منتظري شرايط استقلال را درك كند.

* با اينحال گفته مي شد كه مدافع اميدهاي پرسپوليس كه در تمرينات استقلال حاضر مي شود گزينه جايگزين منتظري در استقلال است.

- نه اين مسئله صحت ندارد. ما فكرمان اين بود كه منتظري تا پايان فصل كنار ما مي ماند.

* درباره ساموئل هرچند پيشتر صحبت كرده ايد اما بد نيست نظر نهايي باشگاه را درباره او بار ديگر بگوييد.

- ببينيد ما قرار نيست جلسه ديگري با اين بازيكن داشته باشيم. قرار است مدير برنامه هاي ايشان تفاهم نامه را بنويسند تا ايشان از جمع ما جدا شوند. ما آمادگي فسخ قرارداد با اين بازيكن را داريم. هرچند كه ايشان را دوست داريم و از لحاظ اخلاقي و فني بسيار خوب هست و اختلافي ميان ما نيست و تنها به لحاظ مالي دچار مشكل هستيم. چون ما پولمان را از AFC مي گيريم، درصورت تعويق آن پول در پرداخت دچار تاخير مي شويم. ما گفتيم شايد ايشان به شدت به پول نياز دارد، دستش را باز بگذاريم تا تصميم گيري كند. اگر شرايط ما را قبول كند كه مي ماند و ما هم خوشحال مي شويم اما اگر عجله براي پولش دارد، ما براي فسخ قراردادش مشكلي نداريم.

* يك جلسه با علي كفاشيان براي وضعيت ملي پوشان استقلال داشتيد. بالاخره نتيجه آن چه شد؟

- ما يك پيشنهاد به كفاشيان كرديم كه مورد توجه ايشان هم واقع شد. در اين پيشنهاد ما تلاش كرديم هم منافع باشگاه را در نظر گرفته باشيم و هم منافع تيم ملي در آن لحاظ شده باشد. در اين پيشنهاد هر دو طرف مي توانند از بازيكنان بهره مند شوند. ضمن اينكه قرار شده دو جلسه ميان كي روش و قلعه نويي برگزار شود و بعد از نهايي شدن آن، نتايج را اعلام مي‌كنيم.

* بسته پيشنهادي شما شامل چيست؟ اين كه مثلا ملي پوشان را دو روز قبل از بازي هاي آسيايي استقلال از تيم ملي بگيريد و بعد از بازي در اختيار تيم ملي قرار دهيد.

- دو سه نوع پيشنهاد به ايشان دادم تا نه تيم ملي آسيب ببيند و نه استقلال ضرري كند. اما اينكه شما گفتيد، پيشنهاد من نيست و البته شايد آنها چنين پيشنهادي بدهند. بالاخره بايد به سمت هم قدم برداريم و ما هم دوست داريم به تيم ملي كمك كنيم تا جايي كه خودمان هم آسيب نبينيم. اين هم شدني است و قرار شده كفاشيان برنامه ها را بررسي كند و سپس به نتيجه برسيم.

* درمورد اينكه ملي پوشان استقلال در يك يا دو بازي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا حاضر نباشند، شما چه نظري داريد؟

- واقعا اين مسئله شدني نيست. اصلا منطقي نيست كه شش هفت بازيكن خوبمان را با خودمان به اين رقابت ها نبريم. مگر در رقابت هاي روستاها مي خواهيم شركت كنيم؟ ما به جام باشگاه هاي آسيا مي رويم. جايي كه يكي دو پله از ليگ برتر ايران بالاتر است و طبيعي است كه هيچكس اين مسئله را نمي پذيرد. بايد تعاملي برگزار شود و انشالله جلسه ميان كي‌روش و قلعه نويي برگزار شود و به اين تعامل برسيم.

* گروهتان در ليگ قهرمانان آسيا را چطور مي بينيد؟ احتمال حضور سه تيم عربي را چطور ارزيابي مي كنيد؟ دوست نداريد نسف در گروهتان بيافتد تا اين سه تيم به دو تيم تقليل پيدا كنند؟

- گروه را نه سخت مي دانم و نه آسان. بهترين جمله درموردش اين است كه بگويم يك گروه برزخي است. بالاخره بايد تلاش كنيم. اما درمورد حضور سه تيم عربي بايد بگويم براي ما هيچ فرقي نمي كند. كسي كه مي خواهد به مراحل بالاتر برود بايد تلاش كند. فراموش نكنيد حاضران در اين رقابت ها بهترين هاي آسيا هستند و هيچ تيم ساده‌اي در اين بازي ها حاضر نيست.

* طلبتان از وزرات ورزش به كجا رسيد؟

- وضعيت طلب ما هم مثل پرسپوليس است. هر دو طلب داريم و اميدواريم به مرور پرداخت شود. مشكلات مالي را داريم و مي بينيد بازيكنان پرسپوليس هم مصاحبه مي كنند و مي گويند كه پولشان را مي خواهند.

* داماشي ها هم گفته اند احتمالا سه شنبه به مصاف استقلال نمي آيند. گويا مشكلات مالي سراسر فوتبال ايران را فرا گرفته است.

- البته من فكر نمي كنم كه آنها به تهران نيايند و تصورم اين است كه اين بازي برگزار مي شود. به هرحال با شما موافقم. اين معضل بي پولي در تمام كشور شكل گرفته و يك مشكل سراسري است. اميدوارم دولت جديد اين مشكلات را مثل ساير مشكلاتي كه در بخش هاي سياست خارجي برداشته، از سر راه بردارد.

* وضعيت بازيكن برزيلي به كجا رسيد؟

- انشالله نيم فصل برزيل كه برسد اين بازيكن به جمع ما اضافه مي شود. در ايران به خاطر كمك به تيم ملي نيم فصل زود رسيد. انشالله ده پانزده روز ديگر او به جمع ما اضافه مي شود.

* به عنوان سوال پاياني، مثل اينكه آقاي رويانيان به شدت از اينكه گفته ايد انصاري و هدايتي به تيمشان كمك مي كنند، ناراحت هستند.

بگذاريد من به شما بگويم، فرض بگيريم كه حرف آقاي رويانيان درست باشد كه ما سه برابر پرسپوليس از وزارت ورزش پول گرفته ايم، كه نگرفته ايم. ايشان يك ميليارد از وزارت ورزش گرفته اند و با احتساب حرف خودشان ما تنها سه ميليارد پول گرفته ايم. انصافا سه ميليارد پولي است براي استقلال؟ دوست عزيز، آقاي رويانيان اين صحبت ها را نكن (با خنده) اولا اينكه ما تنها يك و نيم ميليارد از وزارت ورزش گرفته ايم نه سه ميليارد، دوم هم اينكه سردار جان پول گرفتن از انصاري و هدايتي ناراحتي ندارد (باخنده). خدا پدرشان را بيامرزد كه كمك مي كنند. من دوست دارم تا شما در پست مديرعاملي پرسپوليس باقي بمانيد. خواهش مي كنم از شما كه از اين پس اول صحبت من را بخوان بعد ناراحت شو و مصاحبه عليه من انجام بده. من حرف بدي نزدم كه ناراحت شويد. (باخنده)

نظر شما:
------------

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن