تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804006517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسوی لاری: ناطق نوری اصلاح‌ طلب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
موسوی لاری: ناطق نوری اصلاح‌ طلب نيست




موسوي‌لاري وزير كشور دولت اصلاحات در پاسخ به اينكه عارف از بنياد باران جدا شد و تصميم دارد حزب تشكيل دهد و از طرفي ظاهرا به برنامه كارگزاران و كرباسچي كه دنبال سرليست كردن آقاي ناطق هستند، انتقاد كرد نشانه چيست، گفت: معتقدم همين حرف و حديث‌ها نشانگر اين است كه جريانات سياسي ما به نوعي به سمت حسابگري سياسي دارند پيش مي‌روند.





تابناک: موسوي‌لاري وزير كشور دولت اصلاحات در پاسخ به اينكه عارف از بنياد باران جدا شد و تصميم دارد حزب تشكيل دهد و از طرفي ظاهرا به برنامه كارگزاران و كرباسچي كه دنبال سرليست كردن آقاي ناطق هستند، انتقاد كرد نشانه چيست، گفت: معتقدم همين حرف و حديث‌ها نشانگر اين است كه جريانات سياسي ما به نوعي به سمت حسابگري سياسي دارند پيش مي‌روند.

همشهری ماه نوشت: چه حرفي كه كرباسچي زده و چه حرفي كه عارف مي‌زند، نوعي حسابگري سياسي درونش نهفته است؛ گرچه داوري زود است كه چه كسي سرليست شود. معلوم نيست كسي كه سرليست شد، راي بياورد و او رئيس مجلس شود. اينها همه مسائلي است كه اگر در مكانيسم رقابت باشد، هيچ چيزي قابل پيش‌بيني نيست؛ ولي بالاخره همين كه امثال ناطق و عارف در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، اتفاق مباركي است. اصولگرايان هم اگر بخواهند خردورزانه عمل كنند و با روش عقلايي و اعتدالي آرمان‌هايشان را دنبال كنند، بهتر است بروند سراغ افراد عاقلي كه درك بكنند جامعه را، شبيه امثال ناطق.

وي در ادامه افزود: آقاي ناطق به نظر من عنصر اصولگرايي است كه با روش خردگرايانه و منطقي كار را دنبال مي‌كند و به همين دليل با اصلاح‌طلبان معتدل همراه است. اصلاح‌طلب نيست اما اين مشي معتدلي كه در پيش گرفته او را به اصلاح‌طلبان معتدل نزديك‌تر كرده است.

اين چهره اصلاح‌طلب در بخش ديگري از مصاحبه خود درباره دليل راي آوردن احمدي‌نژاد در سال 84 نيز گفت: دليلش تفرقه‌اي بود كه بين نيروهاي اصلاح‌طلب وجود داشت. اصلاح‌طلب‌ها آمدند و از موجودي خودشان چهره‌هاي شاخصشان را آوردند توي صحنه. آمدند و براي رقابت با يك آدم گمنامي به‌نام احمدي‌نژاد بالاترين شخصيت‌هاي جريان اصلاح‌طلبي مثل كروبي، هاشمي و معين را آوردند. اكثريت جامعه آرايشان بين اينها تقسيم شد.

تقسيم آرا بين اصلاح‌طلب‌ها به نفع جرياني كه از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كرد، تمام شد. سرجمع آراي اصلاح‌طلبان به مراتب بيشتر از همه اصولگراياني بود كه در صحنه بودند. منتها چون تفرقه افتاده بود، تقسيم شده بودند. هاشمي با پنج ميليون و خرده‌اي راي، كروبي هم همينطور، احمدي‌نژاد هم با پنج ميليون و معين هم با پنج ميليون و اين پنج ميليون‌ها تقسيم شد به نفع احمدي‌نژاد.






تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن