تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته امداد بويين زهرا اعلام كردخودكفايي 150 خانواده زيرپوشش در بويين زهرا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته امداد بويين زهرا اعلام كردخودكفايي 150 خانواده زيرپوشش در بويين زهرا
مدير كميته امداد امام خميني بويين زهرا از خودكفايي 150 خانواده زيرپوشش در اين شهرستان خبر داد.


حجت‌الله غلامي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بويين زهرا اظهار داشت: 100 ميليون تومان جهيزيه و هديه ازدواج در 6 ماه نخست سال‌جاري در شهرستان بويين زهرا پرداخت شده است.

مدير كميته امداد امام خميني بويين زهرا افزود: اين انتظار مي‌رود تا بتوان با هماهنگي مسئولان و خيران مقدمات ازدواج افرادي كه در نوبت جهيزيه هستند را با كمك‌هاي جمع‌آوري شده، فراهم كرد.

وي به خودكفايي و توانمندي بيش از يك‌هزار و 750 خانوار در ماه‌هاي گذشته در استان اشاره كرد و گفت: از سوي كميته امداد شهرستان بويين زهرا نيز تاكنون جشن خودكفايي 150 خانواده اعلام شده است.

مدير كميته امداد امام امام خميني بويين زهرا ابراز داشت: تلاش كميته امداد بر اين است تا خانواده‌ها را به سطح توانمندي بالايي رساند.

غلامي تصريح كرد: اين مهم با در نظر گرفتن تمامي وجوه توانمندي از لحاظ اقتصادي، فرهنگي و ساير موارد ديگر براي توانمندي پايدار قابل دسترسي است.

اين مسئول عنوان كرد: در حال حاضر نزديك به 450 دانشجو و 120 دانش‌آموز زير پوشش كميته امداد قرار دارند.

اين مسئول ادامه داد: اعطاي كمك هزينه‌هاي تحصيلي، پوشاك، لوازم‌التحرير و شهريه‌هاي دانشجويي جزو حمايت‌هاي كميته امداد در راستاي تحصيل و پيشرفت تحصيلي نيازمندان است.

غلامي ترويج ازدواج آسان و جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي براي نوعروسان نيازمند را ضروري خواند و ابراز داشت: كميته امداد در اين راستا در روستاهاي بزرگ اقدام به برگزاري همايش‌ها و مراسمات مختلف كرده است.

اين مسئول به اشتغال و خودكفايي نيازمندان بويين زهرا با هماهنگي اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعي خبر داد و تصريح كرد: اين طرح در راستاي تسهيلات اشتغال در قالب كارگروه روستايي مشاغل دنبال شده و افراد شناسايي شده نيازمند براي اشتغال‌زايي تسهيلات دريافت كرده و در خصوص تأمين جهيزيه نيز اقداماتي تاكنون صورت گرفته است.

انتهاي پيام/77005/ر30

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن