تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804455776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراي گفتگو در قزوين احياء و راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شوراي گفتگو در قزوين احياء و راه اندازي مي شود
قزوين- خبرگزاري مهر: استاندار قزوين گفت: با تشكيل شوراي گفتگو در روزهاي آينده در استان از ظرفيت بسيار خوب و تخصصي اتاق بازرگاني قزوين براي مشاوره، امور اجرايي، شناسايي ظرفيتهاي سرمايه گذاري و بهبود فضاي كسب و كار استفاده خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار قزوين يكشنبه شب با هيئت رئيسه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي قزوين ديدار و گفتگو كرد.

مرتضي روزبه در اين نشست كه در اتاق جلسات استاندار برگزار شد با تسليت اربعين حسيني اظهارداشت: از شهدايي چون مجيد نبيل بايد درس زندگي، تقوي و اقتصاد آموخت و در زندگي بكار بست و اين شهدا مانند خورشيد ديروز و كيمياي امروز هستند كه اگر از آنها فاصله بگيريم آسيب خواهيم ديد.

باور داريم كه بخش خصوصي مي تواند موثر عمل كند

روزبه گفت: ظرقيت هاي دولت هم محدود و هم تعريف شده است و در شرايط سخت ايجاد شده استفاده از توانمندي بخش خصوصي توانمند فرصت بسيار مناسبي است كه مي تواند ما را به سر منزل مقصود برساند.

وي تصريح كرد: با استفاده از تدبير و ظرفيت هاي موجود بايد توانمندي هاي ناشناخته را شناسايي و از آن بخوبي بهره برداري كنيم.

استاندار قزوين يادآورشد: گاهي در تنگناها و فشار، خلاقيت ها و واقع بيني ها بيشتر مي شود و امروز در شرايطي هستيم كه مي توانيم از ابتكار و تدبير بخش خصوصي براي برون رفت از مشكلات برخوردار شويم.

ظرفيت مشاوره اي و اجرايي اتاق بازرگاني قزوين بسيار بالاست

روزبه، اتاق بازرگاني قزوين را با وجود هيئت رئيسه اي توانمند و خوش فكر داراي قابليت ها و ظرفيتهاي بسيار بالايي دانست و يادآورشد: شما مي توانيد با داشتن نيروهاي توانا در بازرگاني و تجارت به عنوان نماينده بخش خصوصي دررونق اقتصادي استان نقش موثري ايفا كنيد.

وي افزود: اعضاء هيئت رئيسه اتاق كه صاحبان انديشه هستند مي توانند ابتدا به عنوان مشاوري امين به مديريت استان كمك كنند تا در برنامه ريزي و تصميم گيريها موفق عمل كنيم.

استاندار قزوين يادآورشد: بخش خصوصي چون راه طي شده را گزارش مي كند حرفهايش واقع بينانه است و با كسي كه تازه نقشه راه مي كشد فرق دارد لذا جنس و ماهيت بخش خصوصي در طرح و ايده با تجربه و تخصصي كه دارد و موانع و فرصتها را مي شناسد واقع گرايانه است.

اين مسئول تصريح كرد: منظور از بخش خصوصي از يك كاسب جزء تا يك صنعتگر و سرمايه گذار بزرگ است كه ما وظيفه داريم از همه اين افراد استفاده كنيم.

استانداري قزوين آماده همكاري كامل با اتاق بازرگاني است/ راه اندازي شوراي گفتگو

وي با اعلام آمادگي كامل براي همكاري و حمايت از اتاق بازرگاني اظهارداشت: همه مديران استان لازم است از ظرفيت اتاق قزوين استفاده كنند و اينجانب براي گرفتن مشاوره و همكاري با بخش خصوصي اعلام آمادگي مي كنم.

روزبه بيان كرد: در گام نخست با راه اندازي و احياء شوراي گفتگو با محوريت اتاق بازرگاني لازم است نشست هاي تخصصي تشكيل شود و سپس ضمن آسيب شناسي براي بهبود فضاي كسب و كار، زمينه جذب سرمايه گذاري، رفع موانع و مشكلات، نحوه حو مايت ها اقدام مقتضي صورت گيرد.

وي افزود: متاسفانه در گذشته عده اي با نام بخش خصوصي با رانت خواري وارد عرصه توليد شدند كه هيچ اهليت و تجربه اداره يك واحد كوچك را هم نداشتند و چون صلاحيت و توان لازم را نداشتند سرمايه ها را تلف كردند و در جاي ديگر بكار بردند و به بخش خصوصي متخصص و كاربلد هم آسيب زدند.

استاندار گفت: برخي از اين افراد وامهاي كلان گرفتند و در حوزه هاي ديگر مصرف كردند و به توليد و اشتغال نيز آسيب زدند لذا با توجه به اين موارد ما در دوره مديريت جديد دنبال آن قسمت از بخش خصوصي هستيم كه از دانش تخصصي، اهليت، توان اجرا و داشتن ايده برخوردار باشد و از فرصتهاي ايجاد شده براي رونق اقتصادي و سود منطقي بخوبي استفاده كند.

اتاق بازرگاني هويت بخش خصوصي اهل را شناسايي كند

وي افزود: از اتاق بازرگاني قزوين انتظار دارم براي شناسايي" هويت بخش خصوصي" كه اهليت لازم را دارد وارد كار شود و زمينه حضور و مشاركت كساني كه با سابقه درخشان توليدي و صنعتي قادرند به توليد ثروت، ايجاد اشتغال و سرمايه گذاري هاي جديد به استان كمك كنند را به استان معرفي كند.

روزبه تصريح كرد: بخش دولتي هر چقدر هم كه كارشناس داشته باشد ظرفيت آن را ندارد كه در بهبود فضاي كسب و كار و سرمايه گذاري موثر عمل كند اما اتاق بازرگاني بهترين مكان براي حضور موفق و ارائه خدمات مشاوره اي و اجرايي به مسئولان استان است.

وي اظهاراميدواري كرد با تعامل منطقي بخش دولتي و خصوصي مسير راه مشخص شده و از فرصت طلايي همكاري دو جانبه فراهم شده بخوبي بهره برداري شود.

500 ميليون تومان هزينه تهيه آمارهاي كارشناسي

اين مسئول با اشاره به نقش آمار و ارقام براي دستيابي به واقعيتهاي هر حوزه گفت: سالانه حدود 500 ميليون تومان براي جمع آوري و تهيه آمار كارشناسي و تخصصي هزينه مي شود اما بسياري از آنها بدون استفاده است لذا شوراي گفتگوي اتاق بازرگاني مي تواند با استفاده از اين آمار، راهكارهايي براي بهبود وضعيت اقتصادي استان ارائه كند.

استاندار قزوين يادآورشد: براي رونق فضاي كسب و كار به مشاوره اتاق بازرگاني نيازمنديم و اميدواريم بسرعت با احياء شوراي گفتگو و تشكيل جلسات كارشناسي و تخصصي گام موثري براي اقدامات اجرايي در استان برداشته شود.

وي با تقدير از خدمات رئيس اتاق بازرگاني قزوين تصريح كرد: انتخاب فردي با سابقه اجرايي در بخش دولتي و خصوصي و حضور در جبهه هاي جنگ در راس اتاق قزوين نوعي استاندارد سازي مديريتي است كه دستاوردهاي اين حوزه مي تواند راهگشاي بسياري از امور و كسب موفقيتهاي بيشتر در حوزه اقتصادي و تجاري استان باشد.

روزبه اظهارداشت: شوراي گفتگو مي تواند ضمن رفع موانع حضور موثر بخش خصوصي در فعاليتهاي اقتصادي، با بستر سازي مناسب براي افزايش حضور هيئت هاي خارجي در استان، اعزام يئت هاي بازرگاني به كشورهاي هدف صادرات و برنامه ريزي براي رونق بخشيدن به كسب و كار در استان گام بردارد.

كد خبر: 2200900

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۲ - ۱۰:۱۷

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن