تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهاي نفت در آسيا اندكي افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بهاي نفت در آسيا اندكي افزايش يافت
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1392/10/02
روند افزايش بهاي نفت كه اواخر هفته گذشته در پي انتشار آمارهاي مثبت اقتصادي در آمريكا، نخستين مصرف كننده طلاي سياه در جهان آغاز شده بود، صبح دوشنبه در بازار آسيا ادامه يافت.
هر بشكه نفت وست تگزاس اينتر مدييت براي تحويل در ماه فوريه با افزايش پنج سنتي 99 دلار و 27 سنت معامله شد و نفت برنت درياي شمال براي تحويل در همين ماه با افزايش پنج سنتي بشكه اي 111 دلار و 82 سنت معامله شد.
دزموند شوا از كارشناسان موسسه سي ام سي ماركتس CMC Markets سنگاپور اعلام كرد بهاي نفت بر اثر آمارهاي مثبت توليد ناخالص داخلي آمريكا افزايش يافت.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، بازار نفت همچنين نا آرامي در ليبي و سودان جنوبي، دو كشور توليد كننده نفت را پيگيري مي كند.
در سودان جنوبي كه درگيري هاي خشونت آميز بين گروه هاي رقيب از هفته گذشته آغاز شده است، شورشيان ميادين اصلي نفت را تهديد كردند.
وزير نفت ليبي نيز روز شنبه بار ديگر به توسل به زور براي پايان دادن به تعطيلي پايانه هاي نفتي در شرق اين كشور تهديد كرد.
هر بشكه نفت وست تگزاس اينتر مدييت براي تحويل در ماه فوريه روز جمعه در بازار نيويورك با افزايش 28 سنتي 99 دلار و 32 سنت معامله شده بود و بهاي نفت برنت درياي شمال در بازار لندن با افزايش يك دلار و 48 سنتي به 111 دلار و 77 سنت رسيده بود.
151/146

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن