تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد روزانه در پرديس دانشگاه علم و صنعت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پذيرش دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد روزانه در پرديس دانشگاه علم و صنعت
پرديس دانشگاهي علم و صنعت در مقطع كارشناسي ارشد روزانه دانشجو مي‌پذيرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، پرديس دانشگاهي دانشگاه علم و صنعت ايران با توجه به مجوز شماره 529175/22/2 مورخ 23 آذرماه سال 92 دفتر گسترش آموزش عالي در نيمسال دوم سال تحصيلي93-1392 (بهمن ماه 92) تحت نظارت سازمان سنجش آموزش كشور و از طريق برگزاري آزمون اختصاصي و مصاحبه (مصاحبه يا بررسي سوابق علمي) و با شرايط مندرج در اين اطلاعيه در مقطع كارشناسي ارشد دانشجو مي‌پذيرد.

ثبت‌نام براي پذيرش دانشجو در اين پرديس از 27 آذرماه آغاز شده و تا نوزدهم دي‌ماه نيز ادامه دارد.

بر اساس اعلام دانشگاه علم و صنعت، داشتن شرايط عمومي تحصيل در نظام آموزش عالي كشور مطابق با ضوابط وزرات علوم، تحقيقات و فناوري، داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري (مدرك معادل كارشناسي قابل قبول نيست)، فارغ‌التحصيل شدن داوطلبان شاغل به تحصيل حداكثر تا 31 دي‌ماه ‌سال، دارا بودن معدل كارشناسي 12 به بالا از شرايط عمومي پذيرش است.

همچنين پذيرفته شدگان مشمول خدمت وظيفه عمومي از تسهيلات معافيت تحصيلي بهره مند مي‌شوند و بيست درصد ظرفيت پذيرش به متقاضيان سهميه رزمندگان بر اساس ضوابط مربوطه تعلق مي‌گيرد. شرايط سهميه رزمندگان نيز در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد سازمان سنجش قيد شده است.

بنابراين گزارش، از شرايط اختصاصي داوطلبان نيز مواردي نظير تناسب عنوان رشته تحصيلي مقطع كارشناسي با رشته مورد تقاضا براي آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در جدول رشته و گرايش‌ها ( http://campus2. iust.ac.ir ) است.

جدول رشته و گرايش‌ها و مواد آزمون، ضرايب و مدارك كارشناسي مورد قبول براي شركت در آزمون اختصاصي از طريق سايت دانشگاه به نشاني http://campus2. iust.ac.ir اعلام مي‌شود.

ثبت‌نام داوطلب نيز فقط در يك رشته امتحاني و در گرايش‌هاي همان رشته با تعيين اولويت امكان پذير است.

شايان ذكر است، آزمون ساعت 8 تا 12 روز پنجشنبه 19 دي‌ماه در پرديس اصلي دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار مي‌شود و اطلاعات تكميلي اين آزمون نيز بر روي سايت پرديس دانشگاهي دانشگاه علم و صنعت به نشاني اينترنتي http://campus2.iust.ac.ir قرار دارد.

انتهاي پيام/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن